Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Vaders en moeders tips gevraagd. Morgen doen vrienden van ons belijdenis is een hervormde gemeente, een beetje de zware kant. Wij gaan daar uiteraard naartoe, maar ik maak me wel een beetje zorgen. Hoe gaan we kindlief al die tijd zoet houden? Hij vindt naar de kerk gaan heel erg leuk, maar dan vooral omdat er een drumstel is en hij lekker kan dansen. En dat is morgen wel ietsjes anders natuurlijk. Hij heeft er wel zin in, want tante die en die is er ook en daar wil hij naast zitten... maar ja, mijn zoon is wel zo'n heerlijk kind, dat ineens zal roepen door de kerk: 'waar is het drumstel nou?' Hoe erg is dat, als een kind ineens iets zegt? Mijn man kerkte er vroeger en wat ik me er nog van herinnerde, is dat de controle zo groot was en bij elke scheet die je bij wijze van spreken liet, zag je iedereen al fluisteren en kon je rekenen op boze blikken. Het gevoel is dus niet helemaal ontspannen, zeg maar. Maar misschien is dat met een kind wel anders en is men toleranter? Moeten we kleurboeken meenemen, is dat een idee?
jans1 schreef:Mijn neefje wordt over 1.5 maand 2, maar hij zegt echt nog geen woord. Als ie nu wat wil geeft ie dat aan met een gil en gaat ie wijzen... volgens mijn tante gaat hij straks in een keer "spreken", dat hij nu alles opslaat en straks gewoon volzinnen gaat zeggen. Herkent iemand dat?
Galateia schreef: Ik kan die energie beter steken in het vinden van de perfecte outfit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten