Tuinfluiter schreef:Laura, ben heel blij voor je dat de pijn een eind weg is!!
Maar wat zorgelijk dat je oog zo zwaar beschadigd is![]()
Wat spannend hoe dit allemaal af gaat lopen.
Ik hoop en bid voor je hoor.
Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Laura, ben heel blij voor je dat de pijn een eind weg is!!
Maar wat zorgelijk dat je oog zo zwaar beschadigd is![]()
Wat spannend hoe dit allemaal af gaat lopen.
Ik hoop en bid voor je hoor.
Galateia schreef:We wachten ongeduldig af.
Vraagje aan de mama's over zwemlessen. We gaan kindlief inschrijven en we hebben twee opties in de buurt. Maar wat me tegenstaat: bij beide opties mogen ouders niet op bijvoorbeeld de tribune kijken. Ik vind het idee dat mijn kind daar zomaar zwemles volgt echt vreselijk. Als ik dan denk aan al die zedenzaken, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. Hoe is dat geregeld bij jullie?
vpk schreef:nou nou, wat een zorgen allemaal zeg!
@ppm: beterschap met ze!
@rosaatje: schrikken zeg! hopelijk heeft ze er weinig last van..
@laura: wat een extra zorgen voor jou joh... hoe is het vooruitzicht? zal het lang duren voor het herstelt en kán het helemaal herstellen? heel veel sterkte hoor! hopelijk gaat het snel beter!
vpk schreef:over slaapproblemen gesproken, dochterlief werd de laatste 2 weken wel een paar x per nacht schreeuwend wakker: 'nee, nee, mama!'. van alles geprobeerd, troosten, in bed nemen, boos worden, laten huilen.. niets hielp. als je haar liet huilen huilde ze de hele nacht door en als je bij haar kwam wilde ze niet meer in bed (blijven). wij hadden het idee dat ze erg aan het dromen was ofzo.
nu heb ik op aanraden van een kennis eens bij de drogist gevraagd, en die hebben me iets mee gegeven van Valdispert rust voor kinderen. het is iets op natuurlijke basis. vanaf 1 jaar mag je dat gebruiken. 10 ml voor het slapengaan. gisternacht heeft ze heel de nacht weer lekker geslapen, hopelijk vannacht weer. nu staat er in de bijsluiter dat je het gerust voor langere tijd achter elkaar mag gebruiken. wat vinden jullie van zulk soort middeltjes?
Galateia schreef:Of ben ik nu gewoon een zeikmama?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten