Ik heb net maar vast een nieuwe spijkerbroek gekocht bij de Hema, leuk die aanbiedingen, en spijkerbroeken blijven toch wel leuk, ook voor de winter.
Hij herkent nu steeds meer dieren en geluiden, zo leuk! Hij weet nu precies wat de hond, poes, varken, paard en koe doen, en hij kan ze ook aanwijzen in zijn dierenboeken. Het gaat allemaal zo snel nu, hij begrijpt zo veel, echt gaaf, deze leeftijd

Hij gaat wel alles nazeggen, dus we moeten goed opletten wat we zeggen. Als mij iets niet lukt zeg ik wel eens: nou!
Pas had Jurian een toren van duplo gebouwd, en die viel om, en toen hoorde ik heel boos:' Nou!'.
Haha, ik ben blij dat wij niet van die schelders zijn, anders zouden we dat geheid terughoren

Wat een flinke meid is Hannah zeg! Jurian is hier net 11 kilo, en toch een jaar ouder. Maar het gewicht gaat nu ook wel veel langzamer hoor, dat scheelt. En hij eet gewoon niet veel. Gisteravond 1 hapje vla (want dat wil hij perse zelf doen, en met dunne vla mocht dat niet, omdat het een kliederboel zou worden, met danoontje of kwark mag het wel, maar die had ik helaas nit), 3 kleine stukjes grillburger en een minihapje bloemkool. En dan vanmorgen amper 1 boterham met bebogeen. Ik snap niet hoe ie het volhoudt, maar blijkbaar heeft hij er genoeg aan.