Moderator: Moderafo's
saartje schreef:ik begrijp t topic wel, maar als ik met iemand p2p ga (zit niet vaak op de chat) vraag ik meestal ook ff hoe oud en m/v, gewoon omdat ik dat leuk vind om te weten...
Hydro schreef:saartje schreef:ik begrijp t topic wel, maar als ik met iemand p2p ga (zit niet vaak op de chat) vraag ik meestal ook ff hoe oud en m/v, gewoon omdat ik dat leuk vind om te weten...
En dan heb je ook een indicatie of iemand wat kennis heeft van zaken (niet negatief bedoelt). Je kunt als net afgestudeerde milieutechnoloog wel allememaal termen over het beeldscherm laten rollen, maar als de ander net op de middelbareschool zit (jaarof 14/15) dan kun je er van op aan dat'ie er niet veel van snapt. Met zulke mensen hebje het vaak over andere onderwerpen dan met mensen van je eigen leeftijd.
meschianza schreef:Ik vind het veel leuker dat je wat babbel in de lobby, vervolgens blijkt het wel te klikken en je gaat verder p2p.
Cybercurse schreef:Ooo, zo flirten!
Jaa...als je me met Cybercurse ziet flirten: we spelen soms een potje schaak.
Af en toe schaak ik haar ja
Marnix schreef:Hehe leuk dat ik dat weet Mes.... binnenkort leg ik je wel weer es over de knie en krijg je er met mijn kussen van langs
Marnix schreef:Komt omdat ze niet zo goed is in schaken.
Jij bent vrouw en SGP'er, dat kan toch niet?
chaja schreef:Ik zie vaak in de chat dat mensen heel erg met elkaar aan het flirten zijn, soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen. IK verbaas me erover dat er een soort respect ontbreekt in het met elkaar omgaan. Het is wel grappig, dat snap ik, maar je verwacht het niet op een christelijke chatbox.
Ook merk ik dat als ik aan het chatten ben dat er meteen een heleboel (vooral) jongens p2p gaan en meteen vragen hoe oud je bent, hoe je er uit ziet, waar je woont en of je al een vriend hebt. Echt heel irritant. Soms ben ik de hele tijd bezig om die dingen weg te klikken, soms ga ik er op in.
herkennen jullie dat?
Persoonlijk vind ik het laag, niet intelligent en smakeloos.
groetjes chaja
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten