flirten in de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 17 aug 2004 12:39

ik begrijp t topic wel, maar als ik met iemand p2p ga (zit niet vaak op de chat) vraag ik meestal ook ff hoe oud en m/v, gewoon omdat ik dat leuk vind om te weten...
Psalm 25:2 (ber.)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 17 aug 2004 16:27

saartje schreef:ik begrijp t topic wel, maar als ik met iemand p2p ga (zit niet vaak op de chat) vraag ik meestal ook ff hoe oud en m/v, gewoon omdat ik dat leuk vind om te weten...

En dan heb je ook een indicatie of iemand wat kennis heeft van zaken (niet negatief bedoelt). Je kunt als net afgestudeerde milieutechnoloog wel allememaal termen over het beeldscherm laten rollen, maar als de ander net op de middelbareschool zit (jaarof 14/15) dan kun je er van op aan dat'ie er niet veel van snapt. Met zulke mensen hebje het vaak over andere onderwerpen dan met mensen van je eigen leeftijd.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 17 aug 2004 17:00

Hydro schreef:
saartje schreef:ik begrijp t topic wel, maar als ik met iemand p2p ga (zit niet vaak op de chat) vraag ik meestal ook ff hoe oud en m/v, gewoon omdat ik dat leuk vind om te weten...

En dan heb je ook een indicatie of iemand wat kennis heeft van zaken (niet negatief bedoelt). Je kunt als net afgestudeerde milieutechnoloog wel allememaal termen over het beeldscherm laten rollen, maar als de ander net op de middelbareschool zit (jaarof 14/15) dan kun je er van op aan dat'ie er niet veel van snapt. Met zulke mensen hebje het vaak over andere onderwerpen dan met mensen van je eigen leeftijd.

Jah okee...maar om een willekeurig iemand te prikken en gelijk te starten met:
Hoi!
m/v?

Ja, sorry hoor, maar dat vind ik echt simpel. DAt doe je toch ook niet in een cafe? Hoi! m/v (dat zie je meestal wel) opleiding? waar woon je?
Naar mijn idee begin je dan ook eerst ff wat te kletsen.
Ik vind het veel leuker dat je wat babbel in de lobby, vervolgens blijkt het wel te klikken en je gaat verder p2p.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 17 aug 2004 18:38

meschianza schreef:Ik vind het veel leuker dat je wat babbel in de lobby, vervolgens blijkt het wel te klikken en je gaat verder p2p.

Mwa, in de lobby vind ik het meestal niet klikken. Begin meestal een praatje met mensen die ik niet ken. In de lobby is het vaak een langs elkaar heen gepraat van heb ik jou daar. P2p kunje veel rustiger praten zonder dat je afgeleidt wordt door jan-en-alleman.
Afbeelding

Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 aug 2004 23:52

Heej Mesch, ASL? ;)

Als je mij en Meschianza ziet flirten in de chat, we zijn een stel...

Oh en als je me met JK ziet flirten... we zijn getrouwd...

Moet ik nog ff doorgaan? :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 18 aug 2004 23:58

Ooo, zo flirten!
Jaa...als je me met Cybercurse ziet flirten: we spelen soms een potje schaak.
:wink:
en met Legolas flirt ik ook wel s: is gewoon een schatje

En met Arthur, omdattie mn mede-SGPer is! :D

8)
En natuurlijk met Marnix, maar dan doe ik alsof. Anders gaattie lopen zeuren. :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Legolas
Mineur
Mineur

Berichtdoor Legolas » 19 aug 2004 00:15

meschianza schreef:en met Legolas flirt ik ook wel s: is gewoon een schatje

*verliefd kijk doe* :8>

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 aug 2004 15:50

Hehe leuk dat ik dat weet Mes.... binnenkort leg ik je wel weer es over de knie en krijg je er met mijn kussen van langs :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 19 aug 2004 16:10

Ooo, zo flirten!

Af en toe schaak ik haar ja ;)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 23 aug 2004 09:43

Cybercurse schreef:
Ooo, zo flirten!

Af en toe schaak ik haar ja ;)

Nee, af en toe probeer je me te schaken. Tot nu toe is dat nog niemand gelukt :mrgreen: 8)

Marnix schreef:Hehe leuk dat ik dat weet Mes.... binnenkort leg ik je wel weer es over de knie en krijg je er met mijn kussen van langs

Ik kijk er naar uit :kiss:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 aug 2004 11:38

Komt omdat ze niet zo goed is in schaken.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 aug 2004 12:23

meschianza schreef:En met Arthur, omdattie mn mede-SGPer is! :D
Jij bent vrouw en SGP'er, dat kan toch niet? :shock:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 23 aug 2004 18:34

Marnix schreef:Komt omdat ze niet zo goed is in schaken.

*minnachtende gnuif* Goed, met ingang van nu flirt ik in de chat niet meer met jou :frown:

Jij bent vrouw en SGP'er, dat kan toch niet?

Hoe wonderlijk ook, het blijkt dus wel te kunnen 8)

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 23 aug 2004 19:19

tja een beetje flirten kan toch geen kwaad? het gaat op de chat nou eenmaal makkelijker als irl! kdenk dat je wel moet uitkijken met wie je het doet. de meesten zullen het wel vooral doen bij iemand die ze kennen maar ja dat weten de anderen vaak niet dat dat zo is. het is toch ook logisch als je tijdens een p2p gesprek vraagt of het m/v is als dat niet te zien is of de leeftijd. trouwens vaak vraag ik de leeftijd tegelijk met andere dingen als opleiding enzo.

gave_meid
Majoor
Majoor

Re: flirten in de chat

Berichtdoor gave_meid » 04 sep 2004 17:25

chaja schreef:Ik zie vaak in de chat dat mensen heel erg met elkaar aan het flirten zijn, soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen. IK verbaas me erover dat er een soort respect ontbreekt in het met elkaar omgaan. Het is wel grappig, dat snap ik, maar je verwacht het niet op een christelijke chatbox.
Ook merk ik dat als ik aan het chatten ben dat er meteen een heleboel (vooral) jongens p2p gaan en meteen vragen hoe oud je bent, hoe je er uit ziet, waar je woont en of je al een vriend hebt. Echt heel irritant. Soms ben ik de hele tijd bezig om die dingen weg te klikken, soms ga ik er op in.
herkennen jullie dat?
Persoonlijk vind ik het laag, niet intelligent en smakeloos.

groetjes chaja

MEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEENS! dat heb ik ook ik vind het ook heel dom dat ik mezelf gave_meid hjeb genoemd!! er was zelfs iemand ( zal ik het gesprek ff opschrijven)

: heey gave_meid ... ik zei : hoi hoi.. hij zei : hoe gaat het?.. ik zo : goed ... hij zei : okey vertel, wie ben je hoe oud ben je.. ik zei : hallo ik ben gave_meid 11 jaar.. hij zo : oke waar woonje waar ga je naar school..... ( wou die gelijk allles weten ) ik zo : dat hoef je niet te weten.. en toen was hij een hele tijd stil.. ik zo en jij dan?? was hij nog steeds stil ik zo : HALLLLO : hoe oud ben jij dan? of ben je zo iemand die allles wil weten van de ander den zelf nix zegt? zei hij : ik ben 19 , meer weten? .. ik zo : nee ik ben niet zoals jij...en toen heb ik het gesprejk gesloten

hij wou dus alles ovcer me weten
nou dan ga ik dus allleen zegguh dat ik gave_meid ben en dat ik 11q jaar ben meer zerg ik niet , ik ben niet gek!
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Terug naar “Archief”