Nou he, he, eindelijk. Ze komen woensdag onze matrassen omruilen. Was nog een gedoe zeg. Er zit een grote kuil tussen ons in en ruimte van ongeveer 5 cm dat het is ingezakken. Wij zijn sinds oktober aan het bellen dat de matrassen niet deugen. We sliepen steeds slechter. November is er iemand van de fabriek geweest die zei: dit kan echt niet, dit is niet normaal dat het gebeurd. Winkel belde maar niet en belde maar niet. Uiteindelijk zouden ze ze repareren. Maar probleem was dat ze geen leenmatrassen hadden en wij zouden toch die 2 maanden dat ze in de reparatie gingen moeten slapen. Na een lang verhaal en veel telefoontjes mochten we op 6 maart nieuwe uitzoeken. Verhaal stond in ons dossier, verkoper ging met ons aan de slag. Ja, deze was goed en die ook. Na wat gereken moesten we ongeveer 700 euro bijbetalen. Dit sloeg voor ons nergens op, we sliepen al een half jaar slecht, mijn man heeft spierpijn in z'n nek en rug en dan zouden we nog een keer moeten betalen. Tot mijn man zei: waarom krijgen we niet precies dezelfde? Die hebben we tenslotte uitgezocht en als jullie zeggen dat het niet mag gebeuren en het vreemd is dan is de kans erg klein dat het nog een keer gebeurd. Verkoper moest even slikken, maar na wat heen en weer gepraat krijgen we dezelfde. Zelf hebben we het idee dat het over een half jaar weer zover is (reactie fabrikant dat het niet echt goede matrassen zijn voor een 2 persoonsbed). Maar dan hebben we wel een goed argument dat de winkel ons een verkeerd advies heeft gegeven. Naar mijn gevoel staan we sterker als we ze nog een kans geven. Ik ben benieuwd! Veel vertrouwen heb ik er niet in.
Oja, en de nieuwe matrassen waren ook alweer 100 euro duurder ofzo, maar toen ik zei dat wij voor dat geld al een half jaar slecht sliepen was hij snel stil.