Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 nov 2008 11:21

Mooie jurk Sterretje! :)

Rosekapje, hoe was de echo gisteren?

Annet, gefeliciteerd met de as familieuitbreiding!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 nov 2008 15:59

De echo was gisteren voor zover ze konden zien goed. Lip gesloten, ruggetje dicht, alle vaten en kamers in het hart, twee nieren, gevulde blaas, maag, 10 tenen 10 vingers, lag op schema qua groei. En heerlijk beweeglijk :D alhoewel de echoscopist dat soms wat minder vond :wink: . Volgens mijn man lijkt de baby op Simon, volgens mij lijken al die echo's op elkaar :wink: . Christiaan vond het ook erg interessant en wou ook dat ze naar de baby in zijn buik ging kijken :o
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 nov 2008 16:08

geweldig Rosekapje.

Mijn vriendin is ook zwanger, ze is nu al weer 3,5 maand zwanger (ze is helaas wel alleenstaand nu, haar relatie is over). En dat lijkt me toch ook best wel zwaar hoor.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 nov 2008 16:23

Wat fijn rosekapje! :D Durf je nu een beetje te gaan genieten?
Geweldig die opmerking van Christiaan! :lol:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 nov 2008 16:23

*dubbelpost*
Laatst gewijzigd door bloempie op 25 nov 2008 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 25 nov 2008 16:24

Fijn rosekapje dat allen goed was op de echo.

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 25 nov 2008 16:27

Gelukkig Rosekapje dat alles goed is volgens de echo. 't Is toch weer een fijn idee!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 nov 2008 16:34

We zijn er ook wel steeds meer mee bezig. Namen verzinnen ed. Ga binnenkort behangboeken halen voor de jongensslaapkamer straks. En dan gaan we ook weer het babykamertje babykamer maken, wiegje neerzetten etc. Ga zelf nog een nieuw lampje maken voor het kamertje mijn moeder gaat twee quiltdekens maken (een jongens en een meisjes variant) etc. Dus genieten doen we er nu wel van. Toch blijf ik het spannend vinden hoor, maar ik besef ook gewoon goed dat het gewoon niet iets is wat vanzelfsprekend is. Wij zijn al ontzettend gezegend met twee gezonde kindjes.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 nov 2008 16:41

Fijn dat alles goed was Rosekapje!
Wij zijn echt aan het aftellen. Wel apart, eerst wilde ik alles meteen klaar hebben. En nu is het kamertje ook wel klaar, maar het is nog een bende, en mijn man moet de bodem van het bedje nog op maat zagen, en die dus hoger zetten.
De kleertjes enzo moeten ook gewassen. Maargoed, vanaf volgende week heb ik verlof, dan ga ik daar wel aan beginnen. Ik ga me maar niet druk maken voor het geval het kindje echt eerder gaat komen. Dat zien we dan wel weer :D

De opvang moet wel nog geregeld worden, maargoed, dat is toch pas per half mei, dus heeft geen haast.

Het is wel een raar idee, dat we over twee maandjes gewoon papa en mama zijn. Met plannen houden we er toch steeds rekening mee. Kerst en oud&nieuw vieren we maar niet met allemaal familie en vrienden hier thuis, hoe graag ik dat ook wilde. Dat mocht niet van manlief ;) Daarnaast ben ik ook druk met het organiseren van het vrijgezellenfeest van mijn vriendin, maarja, t‚ vroeg moet het ook niet, omdat ik dan misschien amper op de been ben. Wist ik maar gewoon de exacte datum dat ons kindje komt, lijkt me veel makkelijker ;)

En het had me nu wel erg leuk geleken als we hadden geweten wat het wordt, al sta ik daar in geloofsopzicht nog steeds niet helemaal achter. Maar het is zoveel makkelijker met kleertjes enzo :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 25 nov 2008 17:38

Fijn Rosekapje dat alles goed is!
Leuk he die voorbereidingen :lol:

MissF het gaat nu echt opschieten!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 nov 2008 18:32

fijn dat alles er goed uit zag!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 nov 2008 22:08

Missf ik las ergens dat je een babyjasje ging maken, denk ik helemaal mijn smaak zo te horen. Wij hebben op de babykamer ook van alles met bruin/witte geblokte stof.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2008 22:10

jaaaah.. bruin... ai love it!! miss f wel ff laten zien hé... alst af is!

Fijn rosekapje.. alles goed!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 nov 2008 08:14

MissF schreef:Fijn dat alles goed was Rosekapje!
Wij zijn echt aan het aftellen. Wel apart, eerst wilde ik alles meteen klaar hebben. En nu is het kamertje ook wel klaar, maar het is nog een bende, en mijn man moet de bodem van het bedje nog op maat zagen, en die dus hoger zetten.
De kleertjes enzo moeten ook gewassen. Maargoed, vanaf volgende week heb ik verlof, dan ga ik daar wel aan beginnen. Ik ga me maar niet druk maken voor het geval het kindje echt eerder gaat komen. Dat zien we dan wel weer :D

De opvang moet wel nog geregeld worden, maargoed, dat is toch pas per half mei, dus heeft geen haast.

Het is wel een raar idee, dat we over twee maandjes gewoon papa en mama zijn. Met plannen houden we er toch steeds rekening mee. Kerst en oud&nieuw vieren we maar niet met allemaal familie en vrienden hier thuis, hoe graag ik dat ook wilde. Dat mocht niet van manlief ;) Daarnaast ben ik ook druk met het organiseren van het vrijgezellenfeest van mijn vriendin, maarja, t‚ vroeg moet het ook niet, omdat ik dan misschien amper op de been ben. Wist ik maar gewoon de exacte datum dat ons kindje komt, lijkt me veel makkelijker ;)

En het had me nu wel erg leuk geleken als we hadden geweten wat het wordt, al sta ik daar in geloofsopzicht nog steeds niet helemaal achter. Maar het is zoveel makkelijker met kleertjes enzo :D

Leuk, de llaatste werkloodjes.Ik weet dat ik er enorm naar uikeek. Hoeveel weken van te voren stop jij met werken?

Jullie weten dus blijkbaar niet wat het wordt. Waarom sta je daar in geloofsopzicht niet helemaal achter?

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 26 nov 2008 08:47

Heerlijk nog een weekje werken! Gezellige tijd om lekker met verlof thuis te zijn de decembermaand!
Heb je wel geinformeerd naar de wachtlijst van de opvang? Is op veel plaatsen erg lang...

Terug naar “Archief”