Rosekapje, hoe was de echo gisteren?
Annet, gefeliciteerd met de as familieuitbreiding!
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Fijn dat alles goed was Rosekapje!
Wij zijn echt aan het aftellen. Wel apart, eerst wilde ik alles meteen klaar hebben. En nu is het kamertje ook wel klaar, maar het is nog een bende, en mijn man moet de bodem van het bedje nog op maat zagen, en die dus hoger zetten.
De kleertjes enzo moeten ook gewassen. Maargoed, vanaf volgende week heb ik verlof, dan ga ik daar wel aan beginnen. Ik ga me maar niet druk maken voor het geval het kindje echt eerder gaat komen. Dat zien we dan wel weer
De opvang moet wel nog geregeld worden, maargoed, dat is toch pas per half mei, dus heeft geen haast.
Het is wel een raar idee, dat we over twee maandjes gewoon papa en mama zijn. Met plannen houden we er toch steeds rekening mee. Kerst en oud&nieuw vieren we maar niet met allemaal familie en vrienden hier thuis, hoe graag ik dat ook wilde. Dat mocht niet van manliefDaarnaast ben ik ook druk met het organiseren van het vrijgezellenfeest van mijn vriendin, maarja, t‚ vroeg moet het ook niet, omdat ik dan misschien amper op de been ben. Wist ik maar gewoon de exacte datum dat ons kindje komt, lijkt me veel makkelijker
En het had me nu wel erg leuk geleken als we hadden geweten wat het wordt, al sta ik daar in geloofsopzicht nog steeds niet helemaal achter. Maar het is zoveel makkelijker met kleertjes enzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten