Denkertje21 schreef: Het regenboogforum is beslist geen afsplitsing van RefoAnders. Ik ben er zelf nauw bij betrokken.
En wat de dubbelaccounts betreft: om de zaken zuiver te houden gaan de beheerders nooit inhoudelijk op een onderwerp in. Dat doen zij als privépersoon.
Het is wel een afsplitsing, daar JW na troebels met Johan Q, Het Regenboog heeft overgenomen, dan wel opgestart samen met Sebastiaan. Wat betreft de dubbelaccounts, jij weet net zo goed als ik, dat J-W zich van veel accounts bedient, o.a. de neuzenaccounts om maar eens wat te noemen, dan heb ik het nog niet over de beheersaccount waar hij toegang tot heeft en daar indien nodig ook gebruikt van maakt.
Een ander punt is het schenden van het copyright en het niet vermelden van een bron, Vele stukken op het forum worden rechtstreeks van site's zoals elsevier, de gaykrant, en nog wat christelijk site's geplukt zonder dat er een bronvermelding bij gegeven wordt. Als er (weer) veel gedoe over onstaat, zie je soms tijdelijk een bronvermelding verschijnen. Zodra de commotie inzakt zie je ook de bronvermeldings weer verwijnen.
Een ander punt is het doen laten doen uitschijnen dat collums die door (laat ik het een poster noemen) die het stuk post, het stuk vaak zo vervormt dat het, het doet uitschijnen als het een collum van eigen hand is, dit terwijl ze vaak gekopieerd worden van de site's : 'geen stijl' e.d. Dat is dus de reden dat ik daar iemand niet snel heen zal sturen met een vraag over homoseksualiteit.
Dus Denkertje trek nu geen rookgordijn op aub, wees eerlijk of zwijg verder over de gang van zaken daar. Verder wil er niet op doorgaan!
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.