Remancipatie!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 09 mei 2008 20:18

em_ma schreef:Ja, dat is best een leuke man ja. Ehmm... casual, vlot, lief, stoer en tikkie metro.
De (jonge) mannen die het NOS-journaal presenteren zijn ook niet vervelend om naar te kijken 8)

Mja, al komt Frits ook wel 's over als een zachtaardig mannetje.
Die NOS-mannen zijn wel leuk om naar te kijken inderdaad. :D
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 09 mei 2008 20:44

manuel venderbos is ook niet verkeerd vin ik persoonlijk...(van de eo)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 09 mei 2008 20:47

Op dit moment kijk ik naar een TV-programma, met vrouwelijke en mannelijke BN-ers, over metromannen.
Hoe toepasselijk 8)
Volgens de cultuur-socioloog gaat deze trend steeds verder: de vermetrosexualisering. Ik geloof daar niet in. Mannen en vrouwen zitten zo anders in elkaar qua psyche (ben er nu een leuk boek over aan het lezen: waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen). Het is echt niet voor niets dat ze zo verschillend zijn, het relativeert en vult elkaar aan. Vrouwen worden toch niet gelukkig van mannen die niet weten of ze nog een man of vrouw zijn? Dat werkt toch niet in een relatie?
Mijns inziens is dat hele metro gedoe gewoon een hype.
Wat ik het positieve aan het metro-man vind is het meer bewust zijn van de gevoelens van een man en het praten erover door hun.

Overigens voorspelt diezelfde man dat er toch echt met een jaar of tien make-up door mannen gebruikt gaat worden. Brrr....
Dit moet dan wel een andere term krijgen: make-up plashen. Jajaja...
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 09 mei 2008 20:48

linde schreef:manuel venderbos is ook niet verkeerd vin ik persoonlijk...(van de eo)

Leuke jongen, maar iewww niet als man. Dat is totaal niet mijn type hahaha

HEERE, leer mij Uw weg

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2008 14:13

Beau van Erven Dorens vind ik leuk. Niet dat ik er mee zou kunnen leven, maar ik zou er wel mee kunnen lachen denk ik 8) Hij heeft iets, maar is iets te verwijfd naar mijn idee.

Macho-gedrag mag, maar niet in het extreme. Een grote muil is niet stoer, maar ik vraag me af of sommige mannen dat ooit zullen leren..

8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2008 15:00

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zojuist de schrik van mijn leven gehad :shock: Mijn vriend kwam binnen op...Jeruzalemnikes #-o =; p:)q oeps-smile [-X :cry:

Hóe in vredesnaam krijg ik hem zover dat hij ze nooit, maar dan ook werkelijk nóóit meer aantrekt!? Ulgh, wat een afschuwelijke dingen vind ik dat..

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 15:25

Smurffie schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zojuist de schrik van mijn leven gehad :shock: Mijn vriend kwam binnen op...Jeruzalemnikes #-o =; p:)q oeps-smile [-X :cry:

Hóe in vredesnaam krijg ik hem zover dat hij ze nooit, maar dan ook werkelijk nóóit meer aantrekt!? Ulgh, wat een afschuwelijke dingen vind ik dat..

:lol: Met opgetrokken sokken erin? :shock:
Jeruzalemnikes vind ik minder erg dan sportschoenen....
Leren teenslippers gaan kopen, die zijn zo geweldig voor mannen!
Waarschijnlijk helpt het niet als je zegt dat je ze lelijk vindt, misschien kunnen jullie deal sluiten? Hij trekt die sandalen niet meer aan en jij trekt iets niet meer aan wat hij lelijk vindt?

HEERE, leer mij Uw weg

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 10 mei 2008 18:18

Smurffie schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die zijn vreselijk ja. 8) Ik had jouw gezicht wel willen zien.
Auf Wiedersehen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 mei 2008 18:50

hahaha, die vind ik ook niks nee ;) Zeg het hem! Weg met Jeruzalemnikes!!! ;)

Gister liep mijn man zomaar een kledingzaak in. Na wat aandringen van mij. Dat gaat vaak zo. we lopen door de stad, langs een kledingzaak. Hij zegt dan dat hij een shirt nodig heeft. Ik zeg dat we dan wel even kunnen kijken. Dan komt hij weer met: nee, daarvoor liepen we niet in de stad. Ik weer: ja, maar we zijn er nu toch.
Hij gaat uiteindelijk toch mee.

Een shirt gevonden. Ík: Moet je niet passen? Hij: welnee, S past altijd.

Thuis gekomen: shirt veel te klein. Ik vandaag ruilen. Geen M meer. Dus ik heb, voor het eerst, gewoon een ander shirt uitgezocht voor hem. Ik neem ect never kleding mee voor hem, maargoed, dit was een andere situatie ;)
Kom ik thuis: nee, dat shirt trek ik niet aan. Er staat op: do you want te be my lover. Dat vind ik stom.

Zucht, kan ik wéér ruilen. Mannen......... :x
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 mei 2008 18:54

mijn man zou zo een shirt ook niet aantrekken ik hou er zelf ook echt niet van teksten op een shirt.
maar is makkelijk dat we dezelfde smaak hebben van de meeste zaken

mijn man draagt nu zijn leren slippers weer hij heeft ook nog donker groen gewoon voor op het strand of zo.
sandalen mag hij echt never nooit aan al zou hij dat zelf ook niet doen haha

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 mei 2008 19:04

Ach, ik snap sowieso mijn mans smaak niet. Waarom is het ene grijze shirt met de rode letters wel goed, en bijna hetzelfde andere grijze shirt met rode letters niet? Dat is dus de reden waarom ik nooit iets meeneem voor hem (en ook omdat ik dat een beetje stom vind, net of hij het zelf niet kan, hij is ook gewoon mens met twee benen en handen).

Maargoed, dat hij het shirt niet zo leuk vond snap ik wel. Ik vind het geweldig, shirts met teksten, maar hij niet. Maar had dan gewoon dat eerste shirt in de winkel gepast, maar nee, S zit altijd goed, grrrrr

(en toch istie lief :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mei 2008 19:08

Ach, mijn man loopt gewoon op van die sandalen rond te rennen. Dat vindt hij makkelijker dan slippers: je kunt er veel beter mee rennen, springen en voetballen. Slippers raak je dan kwijt.

Ze zien er niet uit. Van die enorme plastic grijs-met-groene schavuiten. Ik noem het zijn pinovoeten. Hij vindt het lekker lopen, hij doet z'n best maar.

Ik bemoei me niet met zijn kledingsmaak, want die heeft hij niet :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 10 mei 2008 19:31

Thomas Berge vind ik echt een poeppie :wink:

HEERE, leer mij Uw weg

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 10 mei 2008 19:31

Ik denk dat ik binnenkort van die Birckenstocks (met dubbele gesp) aanschaf 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mei 2008 19:33

em_ma schreef:Thomas Berge vind ik echt een poeppie :wink:

Haha. Ja, echt zo'n jochie met rode blosjes op zijn wangen. Dat je denkt "ah... koedie koedie koedie"

Zijn kledingstijl vind ik echt ronduit VERSCHRIKKELIJK
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”