Moderator: Moderafo's
omdat ik dan kleren moet kopen!;) mare wie zegt dat ik niet altijd netjes gekleed ben? kheb ook gewone nettere kleren. dus kom neit in spijkerbroek hoorL'être extraterrestre schreef:Ik vind het heel eerlijk gezegd wel jammer dat niet iedereen echt voor het idee is, het idee is leuk, dus waarom zet je je niet in voor nette kleding?![]()
Ik kom trouwens sowieso
L'être extraterrestre schreef:Ik vind het heel eerlijk gezegd wel jammer dat niet iedereen echt voor het idee is, het idee is leuk, dus waarom zet je je niet in voor nette kleding?![]()
Ik kom trouwens sowieso
kuikentje schreef:omdat ik dan kleren moet kopen!;) mare wie zegt dat ik niet altijd netjes gekleed ben? kheb ook gewone nettere kleren. dus kom neit in spijkerbroek hoorL'être extraterrestre schreef:Ik vind het heel eerlijk gezegd wel jammer dat niet iedereen echt voor het idee is, het idee is leuk, dus waarom zet je je niet in voor nette kleding?![]()
Ik kom trouwens sowieso
gave_meid schreef:kuikentje schreef:omdat ik dan kleren moet kopen!;) mare wie zegt dat ik niet altijd netjes gekleed ben? kheb ook gewone nettere kleren. dus kom neit in spijkerbroek hoorL'être extraterrestre schreef:Ik vind het heel eerlijk gezegd wel jammer dat niet iedereen echt voor het idee is, het idee is leuk, dus waarom zet je je niet in voor nette kleding?![]()
Ik kom trouwens sowieso
is een spijkerbroek niet netjes?
het wordt hier of een strakke spijkerbroek
of een kort rokje
verder heb ik geen lange rokken of galajurken..
tut mir leid
Evelien schreef:
omdat niet iedereen zich prettig voelt in galajurken/pakken!
het is ook een van mijn redenen dat ik daarom ook niet kom!
Jeronimuz schreef:Evelien schreef:
omdat niet iedereen zich prettig voelt in galajurken/pakken!
het is ook een van mijn redenen dat ik daarom ook niet kom!
Ha Evelien! Het is ook zeker niet verplicht om te komen in gala hoor! Als jij je lekker voelt in je spijkerbroek of iets anders ben je net zo welkom!
Dat weet je toch wel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten