Vrijdag 13 april Refoweb-Meeting [wie komen er?]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 apr 2007 18:10

(Als je ervan opgeknapt bent, krijg je geen rooie rotcent natuurlijk :clown: )

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2007 18:14

australiafreak schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Alsof jij er genadig vanaf komt :P

ik zie er tenminste als vrouw vrouwelijk uit
jij ziet er als man vrij vrouwelijk uit, lijkt mij toch net een graadje erger :P

Tssk.. als een kilt vrouwelijk is, zijn alle vrouwen in broeken ook manwijven. :x

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 06 apr 2007 20:41

SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?

Tot een dag van tevoren ofzo? Mocht je er dan nog niet uit zijn dan kun je vast ook wel komen zonder inschrijving.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2007 21:03

Ik heb me geloof ik vaker niet ingeschreven dan wel..

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 06 apr 2007 21:04

haha mooi ok wat dat betreft hoef ik me dus niet bezwaard te voelen als en wanneer ik niet niet doe, maar ik beloof nu al dat wanneer ik kom ik me ook even netjes in zal schrijven!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 06 apr 2007 21:57

Cisca schreef:
Uiteraard wil ik wel met jullie op de foto, misschien is het een idee dat iedereen dat doet voor een bepaald bedrag voor het goede doel !:)
Als Henk de foto's dan in het album zet, kan iedereen hem later opslaan op z'n pc :jaknikken:

Ik had ook al het idee naar Aus doorgespeeld dat ik mijn camera meeneem, en dat iedereen met onze braveheart op de foto kan tegen geringe vergoeding, zeg bijvoorbeeld drie euro, en dan mail ik die foto's wel op (in een behoorlijk groot formaat).
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 06 apr 2007 22:00

Aragorn schreef:
australiafreak schreef:

jij ziet er als man vrij vrouwelijk uit, lijkt mij toch net een graadje erger :P

Tssk.. als een kilt vrouwelijk is, zijn alle vrouwen in broeken ook manwijven. :x

wij vrouwen kunnen zelfs in broek nog vrouwelijk eruit zien, maar mannelijk wordt bij jullie mannen in een rokkie toch wel errug moeilijk :roll:
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 06 apr 2007 22:02

australiafreak schreef:
Aragorn schreef:
australiafreak schreef:

wij vrouwen kunnen zelfs in broek nog vrouwelijk eruit zien, maar mannelijk wordt bij jullie mannen in een rokkie toch wel errug moeilijk :roll:

Nou in een rok, met je armen ingesmeerd met hars boomstamwerpen... ik zie het niet veel vrouwen doen...
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 06 apr 2007 22:04

SimonT schreef:
australiafreak schreef:
Aragorn schreef:
australiafreak schreef:

Nou in een rok, met je armen ingesmeerd met hars boomstamwerpen... ik zie het niet veel vrouwen doen...

jij hebt echt teveel braveheart gekeken... 8)

maarre abdij als jij dat gaat presteren, zal ik nooooooit meer iets van je zeggen of je nou mannelijk of vrouwelijk bent :mrgreen:
Dear Jesus, I have a problem, it's me...

Dear Child, I have the answer, it's Me!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 apr 2007 07:58

Napoleon schreef:
Cisca schreef:
Uiteraard wil ik wel met jullie op de foto, misschien is het een idee dat iedereen dat doet voor een bepaald bedrag voor het goede doel !:)
Als Henk de foto's dan in het album zet, kan iedereen hem later opslaan op z'n pc :jaknikken:

Ik had ook al het idee naar Aus doorgespeeld dat ik mijn camera meeneem, en dat iedereen met onze braveheart op de foto kan tegen geringe vergoeding, zeg bijvoorbeeld drie euro, en dan mail ik die foto's wel op (in een behoorlijk groot formaat).

d:)b

Helemaal geweldig, dat scheelt Henk weer veel werk :lol:
Spons neemt z'n camera ook al mee :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 apr 2007 08:02

SimonT schreef:haha mooi ok wat dat betreft hoef ik me dus niet bezwaard te voelen als en wanneer ik niet niet doe, maar ik beloof nu al dat wanneer ik kom ik me ook even netjes in zal schrijven!

Heel fijn, misschien dat je in het weekend tot een besluit kunt komen, er zijn vast wel mensen in de buurt die met je mee willen rijden, dan weten zij, of ze door moeten zoeken voor vervoer, of dat ze met jou mee kunnen !:)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 apr 2007 10:13

Sinds wanneer is er bier op de meetink?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 07 apr 2007 10:14

al zolang als ik er kom :) flesjes grolsch en palm, geloof ik.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 apr 2007 11:25

Hihi ik zit nu een beetje te kijken naar foto's van vroegah toen er ook al meetings gehouden werden. Erg leuk :mrgreen:

Afbeelding

deze is wat aan de grote kant
http://refoweb.nl/albums/albums/meeting081102/DSCF0037_%28Large%29.JPG

Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 apr 2007 11:36

Inderdaad erg leuk, de laatste foto is zeker erg lang geleden, zo te zien ken ik er niemand van :wink:

Terug naar “Archief”