Moderator: Moderafo's
SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
Cisca schreef:
Uiteraard wil ik wel met jullie op de foto, misschien is het een idee dat iedereen dat doet voor een bepaald bedrag voor het goede doel
Als Henk de foto's dan in het album zet, kan iedereen hem later opslaan op z'n pc
Aragorn schreef:australiafreak schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Alsof jij er genadig vanaf komt
ik zie er tenminste als vrouw vrouwelijk uit
jij ziet er als man vrij vrouwelijk uit, lijkt mij toch net een graadje erger
Tssk.. als een kilt vrouwelijk is, zijn alle vrouwen in broeken ook manwijven.
australiafreak schreef:Aragorn schreef:australiafreak schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Alsof jij er genadig vanaf komt
wij vrouwen kunnen zelfs in broek nog vrouwelijk eruit zien, maar mannelijk wordt bij jullie mannen in een rokkie toch wel errug moeilijk
SimonT schreef:australiafreak schreef:Aragorn schreef:australiafreak schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Alsof jij er genadig vanaf komt
wij vrouwen kunnen zelfs in broek nog vrouwelijk eruit zien, maar mannelijk wordt bij jullie mannen in een rokkie toch wel errug moeilijk
Nou in een rok, met je armen ingesmeerd met hars boomstamwerpen... ik zie het niet veel vrouwen doen...
Napoleon schreef:Cisca schreef:
Uiteraard wil ik wel met jullie op de foto, misschien is het een idee dat iedereen dat doet voor een bepaald bedrag voor het goede doel
Als Henk de foto's dan in het album zet, kan iedereen hem later opslaan op z'n pc
Ik had ook al het idee naar Aus doorgespeeld dat ik mijn camera meeneem, en dat iedereen met onze braveheart op de foto kan tegen geringe vergoeding, zeg bijvoorbeeld drie euro, en dan mail ik die foto's wel op (in een behoorlijk groot formaat).
SimonT schreef:haha mooi ok wat dat betreft hoef ik me dus niet bezwaard te voelen als en wanneer ik niet niet doe, maar ik beloof nu al dat wanneer ik kom ik me ook even netjes in zal schrijven!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten