australiafreak schreef:ahaaaa en bedankt!!!
alleen had je het nog niet aangepast

Moderator: Moderafo's
Poesje schreef:Marnix schreef:Jammer... en Henkie gaat waarschijnlijk niet schaatsen, Meschianza ook niet... Dus het wordt gezellig aan de zijlijn. De beste stuurlui moeten nou eenmaal wel aan wal staan. En als we het echt niet meer kunnen verdragen kunnen we altijd nog de rest van het mooie park gaan bekijken.
Misschien, en dan ook héél misschien..kom ik als 1 van de beste stuurlui aan wal staan.
Ehm..jou gezelschap houden aan de zijlijn, bedoel ik..
Marnix schreef:gave_meid schreef:Omega schreef:Update van de meegaanders:
Henkie
Omega
Acire
Bija
Jos
Australiafreak
GaveMeid
Annette
Mw (alleen schaatsen)
Nuy Hop
Jan Hop
Faithfull^
Abdijbiertje?
Nonno?
Bertus87?
Marina87 (alleen eten)
Marnix (vooralsnog alleen eten)
Hippieblijhoofd (misschien alleen eten)
Rijnmond (onder voorbehoud)
T.Lindeman (misschien alleen eten)
Erwin (onder voorbehoud)
told yah dak nie mee gihiiingg!![]()
10,50 voor dat kleine schaatsen is gewoon asociaal duur,,! *laat ik niet verder in detail treden want dan krijgen we vnaaf aan tafel vast weer zo'n stupid discussie*
en dan ook nog eens m'n eigen vervoer regelen,,daaag het niet,,heb wel andere dingen te doen die zaterdag
Schaapje toch, kijk Henk anders even lief aan. Ik zou het heel erg vinden als je niet kwam, heb speciaal mijn haar lang laten groeien daarvoor
gave_meid schreef:Henk betaalt al voor Anette![]()
en aangezien ik Dinsdag ga winkelen en daarvoor al genoeg geld moet uitgeven,,heb ik geen zin om zaterdag ook weer veel geld uit te geven..
en herdertje,,jij laat je haar gewoon nóg langer groeien en dan zodra ik je weer zie maak ik er mooie lange vlechten in
al vind ik het wel zéér jammer dat ik Bija nou niet ga zien...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten