Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:leclerc schreef:
Ik en mijn pas gedoopte nageslacht.
What happend..sinds wanneer heb jij besloten niet langer anoniem te blijvenNice!
@Theo, leuk ook
leclerc schreef:Smurffie schreef:leclerc schreef:
Ik en mijn pas gedoopte nageslacht.
What happend..sinds wanneer heb jij besloten niet langer anoniem te blijvenNice!
@Theo, leuk ook
Sinds Theo mij spot via het kerkblaadje wordt het errug moeilijk![]()
En verder is het natuurlijk niet de duideluijkste foto
meschianza schreef:Lisette.V schreef:TKF schreef:In het kader van: beide oren er op, niet al te hard lachen, nette foto, geen burka aan enz. voor id-kaart enz. deze foto:
Leuke foto![]()
Je kan zien dat het voor TKF een onmogelijke opdracht is om niet te lachen
Smurffie schreef:Boekenlezer schreef:Lorijntje schreef:Smurffie, je hebt best wel een Russisch gezicht haha. Kom je uit ut Oostblok?
Smurffie,
Ты говорыш по-русский?
(Simpele zin, maar goed. Je moet wat.)
?
Boekenlezer schreef:Smurffie schreef:Boekenlezer schreef:Lorijntje schreef:Smurffie, je hebt best wel een Russisch gezicht haha. Kom je uit ut Oostblok?
Smurffie,
Ты говорыш по-русский?
(Simpele zin, maar goed. Je moet wat.)
?
![]()
Tja, ik dacht: laat ik eens de proef op de som nemen.
Goed, laat ik dan het mysterie omtrent dit stukje tekst ontrafelen. Al doe ik het dan met pijn in mijn hart, want wat is er nou mooier en bewonderenswaardiger dan het mysterie?
Er staat, vertaald in het Nederlands:
Smurffie,
spreek jij Russisch?
Overigens is één vraag al terstond beantwoord door jouw reactie: lees jij Russisch?
Nee dus.
TKF schreef:Wat wil je met zo'n dienstregeling
Ze zijn óf 5 minuten te vroeg óf 5 minuten te laat.
Ze moeten gewoon een lijndienst hier organiseren naar Leerdam Station die wél aansluit op de treinen. Dat levert meer reizigers op denk ik.
Lisette.V schreef:meschianza schreef:Lisette.V schreef:TKF schreef:In het kader van: beide oren er op, niet al te hard lachen, nette foto, geen burka aan enz. voor id-kaart enz. deze foto:
Leuke foto![]()
Je kan zien dat het voor TKF een onmogelijke opdracht is om niet te lachen
Idd ja.
Volgens mij is TKF echt zo''n type die altijd vrolijk is.![]()
Klopt dat
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten