Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik ken iemand bij ons in de kerk die een drukkerij heeft. Praten kan altijd....
mooi geluid..
Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:[S] schreef:donderdag 18 of vrijdag 19 januari vind ik allebei goed, maar dat is geen kiezen dus dan zou ik ook vrijdag 19 januari zeggen. Ik hoop dat Smurffie toch ook nog wel mogelijk ziet om dan te komen
Weet je, dan neem ik zaterdag gewoon vrij (uitslapen!)..Ik heb een paar weken daarvoor als het goed is extra gewerkt..dus durf ik wel een daagje vrij te vragen
Aragorn schreef:Smurffie schreef:[S] schreef:donderdag 18 of vrijdag 19 januari vind ik allebei goed, maar dat is geen kiezen dus dan zou ik ook vrijdag 19 januari zeggen. Ik hoop dat Smurffie toch ook nog wel mogelijk ziet om dan te komen
Weet je, dan neem ik zaterdag gewoon vrij (uitslapen!)..Ik heb een paar weken daarvoor als het goed is extra gewerkt..dus durf ik wel een daagje vrij te vragen
Jij hebt toch geen contract, dus je kunt wegblijven wanneer je wilt.
Overigens om even een beetje terug te komen op de beginpost: ik lees heel veel tijdschriften af en toe en sommige tijdschriften heel regelmatig.
Tot het lijstje tijdschriften welke ik vaak lees behoren o.a. OOR (abo.), Donald Duck (abo. huisgenoot), Rails (gratis), IS (gratis), Intermediar (via mijn huisgenoot), etc.
Verder lees ik vrij regelmatig Elsevier, Vrij Nederland, De Groene Amsterdammer, HP/De Tijd, e.d. om alle achtergronden enigszins in de gaten te houden. Ik lees met graagte het Geschiedenis Magazine en het Historisch Nieuwsblad. Volzin vind ik wel aardig. Onze Taal vind ik ook niet slecht. Psychologie Magazine vind ik leuk om af en toe in te kijken. Happinez vind ik echt een leuk tijdschrift. En qua vormgeving ben ik verliefd op de LINDA en DIF (jaarblad c.q. boek). Tsja, verder lees ik zoveel, wat er binnen handbereik is blader ik in ieder geval door.
Katlheen schreef:Overigens om even een beetje terug te komen op de beginpost: ik lees heel veel tijdschriften af en toe en sommige tijdschriften heel regelmatig.
Tot het lijstje tijdschriften welke ik vaak lees behoren o.a. OOR (abo.), Donald Duck (abo. huisgenoot), Rails (gratis), IS (gratis), Intermediar (via mijn huisgenoot), etc.
Verder lees ik vrij regelmatig Elsevier, Vrij Nederland, De Groene Amsterdammer, HP/De Tijd, e.d. om alle achtergronden enigszins in de gaten te houden. Ik lees met graagte het Geschiedenis Magazine en het Historisch Nieuwsblad. Volzin vind ik wel aardig. Onze Taal vind ik ook niet slecht. Psychologie Magazine vind ik leuk om af en toe in te kijken. Happinez vind ik echt een leuk tijdschrift. En qua vormgeving ben ik verliefd op de LINDA en DIF (jaarblad c.q. boek). Tsja, verder lees ik zoveel, wat er binnen handbereik is blader ik in ieder geval door.
En de playboy lees je zeker ook voor de goede interviews....?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten