Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 18:34

Iemand de Gay Pride botentocht te Amsterdam nog bezocht, danwel deelgenomen? :wink:

Riska

Berichtdoor Riska » 05 aug 2006 18:36

het zou mij zeer verbazen als dat het geval was.
Het is een evenement waar ik helemaal niets van snap en wat, vrees ik, de reputatie van homoseksualiteit ook geen goed doet...

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 aug 2006 18:37

net als de roze maandag op de tilburgse kermis dit geeft een verkeerd beeld net als die parade vandaag. mijn vader zegt altijd dat de deuren van het gekkenhuis opengaat met carnaval, maar volgens mij gaan ze op die dagen ook open
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 aug 2006 18:39

Precies, het geeft een verkeerd beeld, Froske is er in ieder geval niet heen, hij vindt het echt niets, en hij is momenteel aan het werk :wink:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 18:44

Ach, je hebt toch geen reden nodig voor een feestje, en het is een mooi excuus om je eens 1 keer per jaar lekker extravagant uit te kunnen leven. Mag je de andere 364 dagen weer serieus zijn :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 aug 2006 18:54

Juist door dit soort evenementen kweekt met afkeer :roll:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 19:00

Cisca schreef:Juist door dit soort evenementen kweekt met afkeer :roll:

tja, ik heb ook een hekel aan carnaval, en house-feesten, en nog wel een paar dingen, maar zou ook weer niet willen dat iedereen maar netjes in de pas gaat lopen omdat ik toevallig niet aan carnaval doe. Nederland is al saai genoeg. En trouwens, er is misschien afkeer, maar iedereen gaat wel massaal kijken. Ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar homo's langs de amsterdamse grachten stonden te kijken.

En afkeer van iets hebben omdat er 1 keer per jaar een paar mensen op een bootje door amsterdam varen lijkt me wel een wat heftige reactie.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 aug 2006 19:01

het is natuurlijk vrij normaal dat je als een mafketel rond gaat lopen :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 19:08

johannes1 schreef:het is natuurlijk vrij normaal dat je als een mafketel rond gaat lopen :mrgreen:

het is normaal om eens 1 keer per jaar uit de band te springen. Zoals ik al zei: de overige 364 dagen per jaar mag je je burgerlijke keurslijfje wel weer aan.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 aug 2006 19:12

uit de band springen kan ook op een normale manier.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2006 19:15

Dat klinkt als jezelf bekeren terwijl je in de kroeg blijft zitten. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 aug 2006 19:20

Aragorn schreef:Dat klinkt als jezelf bekeren terwijl je in de kroeg blijft zitten. 8)

Ja, en ondertussen jezelf een oordeel drinken 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 aug 2006 19:20

Aragorn schreef:Dat klinkt als jezelf bekeren terwijl je in de kroeg blijft zitten. 8)
`

Dat kan m.i. prima 8)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 aug 2006 19:50

johannes1 schreef:uit de band springen kan ook op een normale manier.

Ja, met een papieren feestmutsje op en twee klontjes suiker in de thee zeker. Gewaagd hoor.

Zelfs je opvallend gedragen dient zo onopvallend mogelijk te gebeuren terwijl nederland langzaam grijs kleurt.

Riska

Berichtdoor Riska » 05 aug 2006 19:55

MrSokkie schreef:Ja, met een papieren feestmutsje op en twee klontjes suiker in de thee zeker. Gewaagd hoor.

Zelfs je opvallend gedragen dient zo onopvallend mogelijk te gebeuren terwijl nederland langzaam grijs kleurt.

Uit de band springen kan op allerlei manieren, zoals bij carnaval. Maar die botenparade is een volstrekte uitspatting, waarbij ik het gevoel heb dat men bewust wil shockeren. En dat doet het imago geen goed...

Terug naar “Archief”