Aragorn schreef:Ach, Jezus vindt het vast niet erg dat je alles zegt wat je denkt.
Ik vreesch van wel, wel als ik alles zeg wat ik denk

Moderator: Moderafo's
spacy schreef:Lalage ik denk dat je daar trotser op mag zijn, dan de tegenovergestelde scores, katers/braken/of de hoveelheid glazen/flesjes/blikjes
Markie, hier kennen we de TT-nacht(en), voor de jeugd (en vele anderen geweldig) ook ik heb er wel braaf aan mee gedaan, tot katers aan toe,
maar als ik er nu naar kijk of er tussen rondloop, 'als christen'vind ik het een best wel zielige vertoning, zoveel laveloze, dronken, luidruchtige lui, een bierlucht dat zo ongeveer buiten de stad nog te ruiken is, en een volgende dag van schoonmaken met grof geweld, want de menselijke uitwerpselen liggen gewoon in de steegjes en portieken.
De mens is al zijn dierlijke aard
Ja kom es een avondje feesten in Assen rond de TT, nou ik zou zeggen kom liever een avondje eerder om het gewoon op een rsutige manier te kunnen beleven inplaats van tussen dergelijk bezopen volk rond te moeten lopen
Lalage schreef:@spacy: ik snap dus wel dat je dingen wilt uitproberen, want dat deed ik toen ik 5 hertog Jan op had. Toen merkte ik dat m'n remming weg was, ik zei gewoon alles wat ik dacht (nog meer dan ik normaal doe, kan je nagaan) Maar nu denk ik wel: stel je voor dat Jezus net dan terug komt.... en ik weet nu wat er dan gebeurt. Dus na een speciaal biertje stop ik weer, want dan word ik al licht in m'n hoofd
rafaell schreef:Aragorn schreef:Ach, Jezus vindt het vast niet erg dat je alles zegt wat je denkt.
Zonde in je gedachten was toch net zo erg als de zonde bedrijven?
Overigens ga ik dit jaar voor het eerst naar de 'Nacht van Assen'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten