Ik denk dat je dan nog beter kan knuffelen met een jongen als je wel een relatie hebt, dan hoeft hij er niks van te verwachten, anders geef je valse hoop...
Is dat zo, dat jongens er zoveel meer bij voelen?
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Aragorn schreef:Maar als jij dus gelooft dat dat voor jongens meer gevoelens oproept dan puur vriendschappelijke, waarom deed je het dan wel toen je nog vrijgezel was?
Omdat in de tijd dat ik vrijgezel was, het juist de uitdaging is om veel aandacht te krijgen van jongens....En of dat nou goed is of niet, dat is een ander onderwerp. Ik denk dat dit niet heel bijzonder is voor een meisje trouwens...
Maar nu ik verkering heb, ben ik ontzettend voor trouw zijn. En ik wil niet dat anderen maar zouden kunnen denken dat ik extra aandacht van hen wil ofzo. Ik heb meer dan genoeg aan mijn eigen vriend, en heb echt geen knuffels of aandacht meer nodig van andere jongens. In de tijd dat ik vrijgezel was wel ja, dat was een beetje een statussymbool, hoe meer hechte vrienden je had, hoe hoger je stond...klinkt vaag, maar is denk ik een algemeen gegeven
Dreamster schreef:Is dat zo, dat jongens er zoveel meer bij voelen?
Wat mij betreft niet. Die vooroordelen over jongens die bij de minste of gerinste bijzondere aandacht of aanraking van vrouwelijke wezens opgewonden raken of hopeloos verliefd worden mogen de wereld ook weleens uit.
Jo'tje schreef:Wat mij betreft niet. Die vooroordelen over jongens die bij de minste of gerinste bijzondere aandacht of aanraking van vrouwelijke wezens opgewonden raken of hopeloos verliefd worden mogen de wereld ook weleens uit.
Volgens mij ligt dat meer aan de leeftijd dan of je een jongen of een meisje bent.
MissF schreef:Aragorn schreef:Maar als jij dus gelooft dat dat voor jongens meer gevoelens oproept dan puur vriendschappelijke, waarom deed je het dan wel toen je nog vrijgezel was?
Omdat in de tijd dat ik vrijgezel was, het juist de uitdaging is om veel aandacht te krijgen van jongens....En of dat nou goed is of niet, dat is een ander onderwerp. Ik denk dat dit niet heel bijzonder is voor een meisje trouwens...
Maar nu ik verkering heb, ben ik ontzettend voor trouw zijn. En ik wil niet dat anderen maar zouden kunnen denken dat ik extra aandacht van hen wil ofzo. Ik heb meer dan genoeg aan mijn eigen vriend, en heb echt geen knuffels of aandacht meer nodig van andere jongens. In de tijd dat ik vrijgezel was wel ja, dat was een beetje een statussymbool, hoe meer hechte vrienden je had, hoe hoger je stond...klinkt vaag, maar is denk ik een algemeen gegeven
Als ik nu in een kroegje ofzo zit, met mijn vriendinnen, en er komen jongens bij, dan laat ik ook al zo snel mogelijk merken dat ik een hele lieve vriend heb, omdat ik alleen al bang ben om te close met zo iemand te worden, omdat ik dat als ontrouw zie...
Dreamster schreef:Is dat zo, dat jongens er zoveel meer bij voelen?
Jo'tje schreef:Je mag er trouwens sowieso wel van uit gaan dat je je vriend of vriendin meer aandacht geeft dan alleen een knuffel.
Dat is gewoon het beste uitgangspunt denk ik.
Jo'tje schreef:Dat is gewoon het beste uitgangspunt denk ik.
Maar vrouwen zouden geen vrouwen zijn als ze daar niet af en toe eens aan zouden twijfelen
Trouwens, een beetje jaloezie is ook wel gezond lijkt me. Niet bij een knuffel of een gesprek of een doodsimpel afspraakje natuurlijk, maar als hij/zij veel aandacht van anderen krijgt zal iedereen zoiets hebben van 'hee, dies van mij'.
Helaas zie ik bij de stelletjes om me heen veel te veel té claimerig gedrag. Bah.
Hm, ik twijfel dan altijd aan de hechtheid van vriendschappen, als mensen zo veel schijnbaar goede vrienden hebben. Bepaald geen statussymbool wat mij betreft.MissF schreef: In de tijd dat ik vrijgezel was wel ja, dat was een beetje een statussymbool, hoe meer hechte vrienden je had, hoe hoger je stond...klinkt vaag, maar is denk ik een algemeen gegeven
Jo'tje schreef:Maar waar kom die jaloezie nou vandaan? Kwestie van geen vertrouwen of zit het in een karakter?
windekind schreef:Hm, ik twijfel dan altijd aan de hechtheid van vriendschappen, als mensen zo veel schijnbaar goede vrienden hebben. Bepaald geen statussymbool wat mij betreft.MissF schreef: In de tijd dat ik vrijgezel was wel ja, dat was een beetje een statussymbool, hoe meer hechte vrienden je had, hoe hoger je stond...klinkt vaag, maar is denk ik een algemeen gegeven
Aragorn schreef:Jo'tje schreef:Maar waar kom die jaloezie nou vandaan? Kwestie van geen vertrouwen of zit het in een karakter?
Het zal wel weer een combinatie van beide zijn.Vertrouwen is ook een beetje een keuze, ik vind dat ik helemaal niet bang hoef te zijn voor wat mijn vriendin met anderen doet omdat ik weet dat ze nu eenmaal voor mij heeft gekozen. En dus ben ik dat ook niet, maar wellicht hebben mensen met een ander karakter daar meer moeite mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten