Het weer

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 02 dec 2005 12:16

Woooww...censuur...laat jij es niet zomaar je benen open en bloot zien hier, zeg!
Zekerlijk :) check mijn woeste beenhaar :D

En je bent wel evangeliserend, al die bijbels
Hum ja, niet expres zo neer gelegd, gewoon op mijn stoel gaan zitten en een foto gemaakt.. voor de liefhebbers wat je ziet:

Het dagelijks leven in de tijd van de bijbel door Ralph Gower (half in beeld), achter mijn schoen de NBV, met daaronder de kamer van Damocles, daar achter liggen de gebroeders Karamazov met daarop de SV, achter het boek Overwinteren van Gertjan Segers en nog heel veel meug :)

[img]maar%20idd,%20als%20ik%20ooit%20nog%20es%20jongen%20wordt%20trek%20ik%20ook%20van%20die%20apparaten%20aan,%20als%20meisje%20vind%20ik%20het%20zo%20mannelijk%20staan[/img]Dat is juist kinky :D
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 dec 2005 10:56

Raido schreef:
Woooww...censuur...laat jij es niet zomaar je benen open en bloot zien hier, zeg!
Zekerlijk :) check mijn woeste beenhaar :D

En je bent wel evangeliserend, al die bijbels
Hum ja, niet expres zo neer gelegd, gewoon op mijn stoel gaan zitten en een foto gemaakt.. voor de liefhebbers wat je ziet:

Het dagelijks leven in de tijd van de bijbel door Ralph Gower (half in beeld), achter mijn schoen de NBV, met daaronder de kamer van Damocles, daar achter liggen de gebroeders Karamazov met daarop de SV, achter het boek Overwinteren van Gertjan Segers en nog heel veel meug :)

[img]maar%20idd,%20als%20ik%20ooit%20nog%20es%20jongen%20wordt%20trek%20ik%20ook%20van%20die%20apparaten%20aan,%20als%20meisje%20vind%20ik%20het%20zo%20mannelijk%20staan[/img]Dat is juist kinky :D

Haha, die beenharen heb ik al bestudeerd hoor :roll: ;)
En kissies? Hm...neuh, als je mij ziet zie je meteen dat dat niks voor mij is ;)
Of juist wel?? :D Hee, vet, wie weet ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 dec 2005 11:06

Juist wel inderdaad 8)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 06 dec 2005 11:28

En maar weer ontopic ;-)

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 17 dec 2005 14:01

Wij hebben op dit moment zo om het uur een flinke hagelbui, en tevens flinke windstoten.
Als ik nu buiten kijk ziet het gewoon een beetje wit van de hagel.

Hmmm, misschien toch nog kans op een witte kerst. :wink:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 17 dec 2005 15:14

Zou wel leuk zijn inderdaad. Het zet hier niet echt door. Maar het is wel een klein beetje wit.

Gisteren zijn overigens de dijkgaten twee keer gesloten geweest bij de haven van Delfzijl. Dat gebeurt alleen als er veel wind en hoog water is, dus niet vaak. In de praktijk betekend het dus dat het water zo hoog kan komen te staan dat het over de kade heen gaat stromen en ja dan loopt het zo richting het centrum. Ook is er gisteren tijdelijk dijkbewaking ingesteld, dit keer wel in combinatie met een oefening.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 17 dec 2005 19:14

hier in 't noorden iig een mooi laagje sneeuw gehad vandaag, maar dit is echt 2 dagen later wel weer weg...
When I kneel before You, them I'm defying gravity

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 dec 2005 09:51

hoge golven joh... bij schevenigen... de pier trilde helemaal!!! :oops: :oops: :shock:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 30 dec 2005 12:30

Er is een weeralarm afgegeven vanwege de sneeuw en ijzel eventueel dat in combinatie met harde wind. Nu zou Zeeland last moeten gaan krijgen. Zit daar iemand die al iets gezien heeft?

De NS raad mensen zelfs af na 16.00 uur nog met de trein te reizen.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 30 dec 2005 12:33

vrijdag 30 december en zaterdag 31 december 2005
Vanmiddag van het zuidwesten uit sneeuw, later IJZEL.
In de noordelijke helft van het land komen nog enkele sneeuwbuien voor die voor lokale gladheid zorgen. Verder zijn er opklaringen waarbij het meest licht vriest. In het begin van de middag gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen, hetgeen met de sterke wind voor lokale SNEEUWJACHT kan zorgen. Pas in de loop van de avond bereikt de sneeuw Groningen. In het zuidwesten is de neerslag aan het begin van de avond overgegaan in onderkoelde regen en dat levert gladheid door IJZEL op. De IJZEL breidt zich in de loop van de avond naar het oosten uit. Tegen middernacht heeft de hele zuidwestelijke helft van het land met IJZEL te maken. Er is een groot gevaar voor GLADHEID. De temperatuur ligt vandaag in het algemeen iets onder nul. Tegen middernacht komt in het zuidwesten de temperatuur boven nul. De wind is eerst nog zuidwest, in de loop van de dag meer zuid tot zuidoost en boven land vrij krachtig in de kustprovincies, krachtig, 6 Bft, in de middag aan de kust, hard, 7, in het noordwestelijk kustgebied mogelijk stormachtig, 8.

In de nacht van vrijdag op zaterdag houdt de IJZEL nog enige tijd aan. De dooigrens schuift in de loop van de nacht langzaam noordoostwaarts en bereikt het noordoosten pas in de loop van zaterdagochtend. Zaterdag is het bewolkt, het regent af en toe en de temperatuur loopt uiteindelijk op tot 8 graden in het zuidwesten en 3 graden in het noordoosten. De wind draait naar zuidwest en neemt af tot zwak of matig, kracht 3 of minder.

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 30 dec 2005 13:30

BJ schreef:Er is een weeralarm afgegeven vanwege de sneeuw en ijzel eventueel dat in combinatie met harde wind. Nu zou Zeeland last moeten gaan krijgen. Zit daar iemand die al iets gezien heeft?

Ik woon op Goeree-Overflakkee, dat ligt tegen zeeland aan, op dit moment (13:30) vriest het een paar graden en begint de wind wat aan te trekken, maar het sneeuwt hier nog niet.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 30 dec 2005 13:43

Hier ligt eindelijk wel sneeuw, heerlijk :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 30 dec 2005 13:51

Wullimpie schreef:
BJ schreef:Er is een weeralarm afgegeven vanwege de sneeuw en ijzel eventueel dat in combinatie met harde wind. Nu zou Zeeland last moeten gaan krijgen. Zit daar iemand die al iets gezien heeft?

Ik woon op Goeree-Overflakkee, dat ligt tegen zeeland aan, op dit moment (13:30) vriest het een paar graden en begint de wind wat aan te trekken, maar het sneeuwt hier nog niet.

waag het niet om de buien naar Dordt te blazen ;)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 dec 2005 13:54

tis hier koud en de kinderen zijn aant schaatsne. De sloten willen hier, de grote vaarten nog neit erg. Helaasss....

We gaant morgen proberen...

Van et weer is hiet nog helemaal niks te zien.

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 30 dec 2005 14:00

Leilah schreef:
Wullimpie schreef:

waag het niet om de buien naar Dordt te blazen ;)

*haalt heel diep adem*

Nee hoor, die ene keer dat we misschien sneeuw krijgen hier, ga ik ze niet wegblazen. :)

edit: er begint hier nu wat fijne sneeuw te vallen.
edit2: de sneeuwvlokken worden nu wat groter en het ziet hier al aardig wit.

Terug naar “Archief”