Ik zeg Hem openlijk dank voor...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Voda

Berichtdoor Voda » 01 jan 2007 17:26

We mogen WETEN dat Hij ook weer dìt jaar gòed ZAL zijn !!

Zijn trouw kent geen grenzen....

Hallelujah ! \o/

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jan 2007 19:12

tsja, heel moeilijk! Maar wel fijn om te horen dat mensen er echt wat aan hebben. Mooi!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 01 jan 2007 19:36

L'être extraterrestre schreef:Misschien iets aparts maar:

Vanavond kwam ik uit Utrecht, en ging ik van Alphen naar Ter Aar. Op de fiets, in het donker, in de storm. (mijn ouders weten dat niet, die denken dat ik met de bus was) Toen ik bij een gedeelte aankwam wat afgelegen was, nog wel met lantaarns, kwam er een auto uit de tegenovergestelde richting. Toen de inzittenden mij zagen, keerden ze de auto, en reden met mij op. Het gras iets in, stoppen, wachten tot ik er was, verder rijden, etc. Juist op het moment dat ik het echt eng begon te vinden, kwam er een politieauto aan. Ik heb God vanaf het station tot thuis gebeden, God bewaar mij, vergeef mij dit stomme. De politieagenten vroegen aan mij of ik die gasten kenden, en of ze iets zeiden. Ik zei nee, maar zei er ook bij dat als zij (de politie) er niet aan was gekomen, ze wel waren gestopt waarschijnlijk) De politie heeft ze staande gehouden, en toen ik 1 km verder was en een brug over ging, stonden ze er nog.

De politie komt daar niet vaak, daarvoor is het te stil, en het kán geen toeval geweest zijn. Ik was fout door daar op dat moment alleen te rijden, maar God heeft mij bewaard!

Wow, super mooi!
Dank U voor wie U bent!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jan 2007 22:49

... dat Hij mij mensen om me heen gegeven heeft, die mij bijstaan als ik moeilijke dag(en) heb.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 14 jan 2007 17:23

.. dat Hij mij vannacht na lange tijd weer een goede nachtrust gegeven heeft.
.. dat Hij elke keer weer bij me was toen ik om de 2 weken weer bij een eng bushokje stond en er tot nu toe nog niets is gebeurt
.. dat Hij mij vrienden heeft gegeven die van me houden, om me geven en er altijd voor me zijn.

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 16 jan 2007 15:55

.. dat ik vandaag t vol mocht houden op school! En dat met geweldige resultaten..

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 25 jan 2007 16:36

Voor het volgende:

We kwamen uit het ziekenhuis (alles was goed, hoef er nóóóóóit meer terug te komen, dat is al dankzegging op zich waard) en reden met een gangetje van 130, 140 op de snelweg. Er rijd schuin voor ons een auto die opeens naar links komt. Mijn moeder stond bovenop de rem en week uit naar links, als daar op dat moment een auto had gereden, en het was vrij druk, dan had ik alsnog in het ziekenhuis gelegen waarschijnlijk.

God zij dank dat alles goed gegaan is.

Voda

Berichtdoor Voda » 25 jan 2007 19:49

HALLELUJAH...!!! \o/

schwesterchen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor schwesterchen » 25 jan 2007 20:07

- Dat het avondmaal zo goed mocht zijn! Die zoete gemeenschap met de Heere Jezus, mijn Heiland en Vriend...!
- Dat ik zo veel over en van de Heere mocht leren de laatste tijd
Dank U Heere!
Ik zal u niet begeven en Ik zal u niet verlaten!

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 07 feb 2007 17:16

--Dat een presentatie, waar ik zenuwachtig voor was, goed ging. Ik dank de Heere.

--Dat ik het zo goed heb in alle opzichten. Dank aan de Heere.

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 07 feb 2007 17:20

Ik zeg Hem dank voor het gesprek daarnet met mijn vriend..
en dat het best wel goed mag gaan de afgelopen tijd..

En gewoon voor alles!

Halleluja!

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 07 feb 2007 22:44

Dat er in de gemeente grote vraag bleek te zijn naar bijbelstudie,
een leeftijdscategorie wat eigenlijk er een beetje tussen in viel vele jaren, bleek heel enthousiast te reageren op een uitnodiging nieuwe groepen op te zetten vanaf dat ze de 16+clubs verlaten (ergens begin 20) tot ergens begin 30.
Het bijkomende voordeel is dat dit waarschijnlijk ook een oplossing op een vraag gaat worden, dat als er rond deze jongvolwassenleeftijd niet-kerkelijken deelnemen aan bijv Alphacursus, die zo in een fijne huiselijke kring dan nader kennis kunnen maken met christelijke leeftijdgenoten.

Maar goed dat is een 2e punt, op dit moment zegent God het enthousiasme tot deel willen nemen al, binnenkort gaat het gebeuren dan echt van start en zullen de groepen ingedeeld worden.
When I kneel before You, them I'm defying gravity

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 08 feb 2007 09:43

Dat het gisterenavond in Doorn een fijne avond was.
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 25 feb 2007 18:06

Ik vraag me af waarom het hier zo stil is.. Is er niet zoveel waarvoor we Hem kunnen danken?

In ieder geval:
Ik dank God voor de super fijne dienst in de kerk en dat de pijn van mn enkel niet de macht nam, zoals ik wel verwachtte.. :)

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 25 feb 2007 23:02

Ik dank Hem voor de lieve mensen die Hij op mijn weg geplaatst heeft. In het bijzonder voor de hechte vriendengroep. We mogen met z'n allen op reis zijn naar ons Huis en op wat voor manier!
Ook wil ik Hem danken voor de fijne dienst die we vanmiddag hebben gehad.. voor de schitterende avond die we hebben gehad als groep.. Voor wie Hij is :)

Terug naar “Archief”