We mogen WETEN dat Hij ook weer dìt jaar gòed ZAL zijn !!
Zijn trouw kent geen grenzen....
Hallelujah ! \o/
Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Misschien iets aparts maar:
Vanavond kwam ik uit Utrecht, en ging ik van Alphen naar Ter Aar. Op de fiets, in het donker, in de storm. (mijn ouders weten dat niet, die denken dat ik met de bus was) Toen ik bij een gedeelte aankwam wat afgelegen was, nog wel met lantaarns, kwam er een auto uit de tegenovergestelde richting. Toen de inzittenden mij zagen, keerden ze de auto, en reden met mij op. Het gras iets in, stoppen, wachten tot ik er was, verder rijden, etc. Juist op het moment dat ik het echt eng begon te vinden, kwam er een politieauto aan. Ik heb God vanaf het station tot thuis gebeden, God bewaar mij, vergeef mij dit stomme. De politieagenten vroegen aan mij of ik die gasten kenden, en of ze iets zeiden. Ik zei nee, maar zei er ook bij dat als zij (de politie) er niet aan was gekomen, ze wel waren gestopt waarschijnlijk) De politie heeft ze staande gehouden, en toen ik 1 km verder was en een brug over ging, stonden ze er nog.
De politie komt daar niet vaak, daarvoor is het te stil, en het kán geen toeval geweest zijn. Ik was fout door daar op dat moment alleen te rijden, maar God heeft mij bewaard!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten