Aragorn schreef:Ah, en jouw nickname is daar weer een anti-reactie op?
Hahaha, nu je het zegt: nee hoor, mijn nickname is ouder dan mijn relatie. Het voorbeeld was volledig willekeurig gekozen.
Moderator: Moderafo's
helemaal goed.. en dan kan je relatie toch best goed om zijn, maar dan kan het toch zo zijn dat het beter is om zonder elkaar verder te gaan..Debor@ schreef:Raido schreef:Denk eens aan later, dan kun je beter nu zeggen dat het moet veranderen dan dat het later verkeerd ziet gaan..
Juist, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald (of hoe ging die precies?).
Idd ik ben van geen kant jaloers op whatever wie of wat.MrSokkie schreef:André schreef:In de trant van, ga nu niet 'expres' iemand in de gelegenheid brengen om jaloerse gedachten te creëren.
Dat is wel heel erg de omgekeerde wereld he? Ik zou niks meer mogen omdat dan mijn partner wel eens jaloers zou kunnen worden. Wel een beetje een typische reactie van iemand die erg snel jaloers wordt (waarmee ik niet wil zeggen dat jij, andré, per sé een jaloers type bent). Ik ben het wel met je eens dat je niet met een ander op stap moet met als doel je partner jaloers te maken. Maar gewoon wat gaan drinken of naar de film als vrienden... geen enkel probleem mee, en als mijn partner jaloersig wil gaan doen is het aan haar om te veranderen, niet aan mij.
Ik denk dat je sowieso niet moet willen dat je 'slachtoffer' zou kunnen zijn in je relatie.Aragorn schreef:Als dat niet zo zou zijn, betekent dat dat jij het 'slachtoffer' van zijn of haar angsten wordt en dan wordt je 'een baar der zee gelijk'.Lijkt me niet de bedoeling.
Funlover schreef:[ Probeer te vragen of je zijn vriendinnen beter mag leren kennen en er leuke dingen mee te doen...
mystery schreef: Ketura, wil jouw vriend dat je meegaat? Mag je mee van hem? Als hij hierover bedenkelijk reageert, lijkt het mij dat het niet goed zit. Hoe eerlijk hij ook praat of lijkt te praten, jullie hebben samen een relatie en dat betekent dat je er samen voor zorgt dat je je fijn voelt in je relatie. Jij voelt je niet gelukkig met deze situatie, probeer het heel duidelijk aan te geven. Het is niet de bedoeling dat jij vereenzaamt in jullie relatie. Je vriend heeft voor jou gekozen, en dan moet hij er ook voor jou zijn. Sterkte ermee!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten