jongen betaalt alles?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 nov 2005 16:41

Debor@ schreef:Ik vraag me af of er nog meiden zijn die willen dat de jongen echt álles betaalt. Net wat MM zegt, dat kwam voort uit het feit dat de salarissen verschilden. Tegenwoordig is dat allang niet meer aan de orde, tenzij je een (rijke) galante heer hebt die de rekening persé niet wil delen. Nu ben je gelijk aan elkaar wat betreft salaris en dok je samen. Hoef je je achteraf ook geen zorgen te maken wie nu het meeste heeft betaalt.

Hm, ik heb het idee dat de betaaldrang van een aantal jongens niet zozeer uit galantheid als wel uit angst voor hun dominante mannelijke rol voortkomt..

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 06 nov 2005 21:11

ik vind niet dat jongens alles moeten betalen. meiden kunnen dat toch net zo goed???

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 09 nov 2005 21:34

Tuurlijk :D waarom zou een jongen alles moeten betalen? Ik vind dat zo'n idee alsof de man de vrouw moet onderhouden. Natuurlijk kan dat wel maar de vrouw mag ook wel n beetje de man onderhouden :D :wink:
Afbeelding

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 10 nov 2005 12:19

Eerlijk zullen we alles delen, ook de lasten... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 nov 2005 23:29

Achja, wij (mijn vriend en ik) hebben verkering in gemeenschap van goederen ;)

Dus we betalen samen, delen samen, ik rij in zijn auto, hij gebruikt mijn cd's, boeken enzo :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 10 nov 2005 23:50

MissF schreef:Achja, wij (mijn vriend en ik) hebben verkering in gemeenschap van goederen ;)

Dus we betalen samen, delen samen, ik rij in zijn auto, hij gebruikt mijn cd's, boeken enzo :D
Ah, grappig, breng je ook hetzelfde loon in?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 nov 2005 00:06

André schreef:
MissF schreef:Achja, wij (mijn vriend en ik) hebben verkering in gemeenschap van goederen ;)

Ah, grappig, breng je ook hetzelfde loon in?

Whahaha, totaal niet, maar dat is in een huwelijk meestal ook niet zo :)

Kaboutertje
Verkenner
Verkenner

..

Berichtdoor Kaboutertje » 02 dec 2005 17:28

o yes betaal topic :D

af en toe vind ik t handy als een boy betaald hoor :wink:
maar liever betaal ik zelf of voor ons beiden!
eerder voelde ik me zo van: ik moet wat terugdoen als ik wat van n boy krijg en dan voelde ik me niet lkkrr!
nu nie meer hoor :wink:
Dank U voor het kruis Heer! dank U dat U stierf voor ons, U droeg al onze schuld en pijn, nu zijn wij vrij!!

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 02 dec 2005 17:37

Wij proberen alle kosten te delen, gewoon door de helft, dan weet je zeker dat het eerlijk gaat...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 dec 2005 15:32

De ene keer hij, de andere keer ik. Dit ligt eigenlijk aan de datum dat wij ons salaris krijgen, hij halverwege de maand en ik aan het einde.... dus wie op dat moment het meeste geld heeft :lol:
En hij rijdt in mijn auto, maar betaald zelf de verzekering en wegenbelasting, we verdelen eigenlijk de duurste dingen, zo heeft hij het bankstel betaald en ik de wasmachine, droger en koelkast :mrgreen:

Wils
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Wils » 03 dec 2005 17:55

ik betaal zoveel mogelijk zelf, behalve als het echt niet anders kan. Bijvoorbeeld als ik geen geld bij me heb. Ik vind het best wel lullig als een jongen voor mij moet betalen terwijl ik zelf geld bij me heb.
Vrees minder, hoop meer; eet minder kauw meer;
klaag minder, adem meer, praat minder zeg meer;
haat minder, bemin meer

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 28 jan 2006 15:10

hoi luitjes, hier weer eens een antwoord van mij. tis inmiddels alweer 11 maanden geleden dat mijn verkering uit is, dus eigenlijk mag ik hier maybe niets meer daarover neerzetten, maar ik doe het toch. :wink:

ik zat nog op school en zij ook, en ik betaalde ook eigenlijk alles, terwijl ik het eigenlijk niet op kon brengen, ik reed elke zaterdagavond 120 km heen en 120 km terug, en dat allemaal terwijl ik het eigenlijk niet op kon brengen, was erg frustrerend, en ik praatte er ook met dr over, maar we begrepen elkaar verkeerd enz. en daarom is het dus uit gegaan.

momenteel heb ik een vaste baan, en geen vriendin. :wink: net zo goedkoop. haha.

André

Berichtdoor André » 28 jan 2006 15:25

Tirreg schreef:hoi luitjes, hier weer eens een antwoord van mij. tis inmiddels alweer 11 maanden geleden dat mijn verkering uit is, dus eigenlijk mag ik hier maybe niets meer daarover neerzetten, maar ik doe het toch. :wink:

ik zat nog op school en zij ook, en ik betaalde ook eigenlijk alles, terwijl ik het eigenlijk niet op kon brengen, ik reed elke zaterdagavond 120 km heen en 120 km terug, en dat allemaal terwijl ik het eigenlijk niet op kon brengen, was erg frustrerend, en ik praatte er ook met dr over, maar we begrepen elkaar verkeerd enz. en daarom is het dus uit gegaan.

momenteel heb ik een vaste baan, en geen vriendin. :wink: net zo goedkoop. haha.
Ook financiële liefde komt van 2 kanten, zie je maar weer. :mrgreen:

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 31 jan 2006 15:59

ik betaal meestal de cadeautjes voor familieleden etc.. omdat hij wel een auto heb en ik (nog) niet dus moet hij heel veel betalen voor de benzine. Zo compenseren we samen. Komt bij ons trouwens niet zo nauw :wink:
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 jan 2006 16:42

We delen nog steeds het meeste :)

Maar ik vind wel dat hij lekker cadeautjes koopt voor zijn familieleden en vrienden/vriendinnen waar we heen gaan en ik voor die van mij.
Helaas vergeet hij het 9 van de 10 x dus doe ik het alsnog ;)
Maar dat is niet echt een geldkwestie, meer wie wat doet.

En ik rij nog altijd lekker in zijn autootje rond, en ik betaal vanavond het etentje, maar das n cadeautje aan hem dus logisch :)

Terug naar “Archief”