Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor jeepeecee » 29 sep 2012 12:27

idd, nu al huiswerk!! Maar gelukkig dat hij het leuk vind.

Ik heb gisteren schoentjes voor E opgehaald. Ook van bardossa, alleen dan wel 2e hands.
Zien er nog als nieuw uit en dat voor 10 euro. Dat vind ik nou leuk ;)
Afbeelding
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 29 sep 2012 20:40

leuk jpc! en voor dat geld helemaal ja :D

E had haar eerste schoentjes van gattino. daar heeft R nu ook een poosje op gelopen. ze heeft toch alleen buiten schoenen aan en dat ging prima.
heb nu deze voor haar gekocht.
na meten bleek ze voetmaat 19 te hebben dus schoentjes 20 gedaan
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 sep 2012 12:40

oooh wat heerlijk1 was het twee keer vergeten, maar nu niet, juuli s naar de zondagschool, marijn op bed! straks lekker op fe fiets een kastanjeboom zoeken en hopen dat die er al veel heeft laten vallen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 okt 2012 10:10

Wat een leuke laarsjes, jeepeecee, en bedankt voor de tip om op marktplaats te kijken :)
Ik heb bruine laarsjes maat 18 via marktplaats gekocht, gloednieuw van oxxy. Net binnengekomen, en ze staan zo leuk. Maar eigenlijk toch echt een maat te groot. Nu loopt ze er toch weinig op, en is het voorlopig even vooral tegen de kou, dus zijn ze prima voor dat geld :D Maar ze heeft dus echt maatje 17. Maar haar volgende paar schoenen gaan toch via een schoenenwinkel denk ik, zodat ze haar voeten even goed opmeten, dan zal ze vast wel in maat 18 of 19 passen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 02 okt 2012 12:03

Pfoe, heb voor Ilona nieuwe laarzen gekocht.

Ben echt in tig winkels geweest, was het echt zat.
Hadden we weer leuke, en dan waren ze niet in haar maat. (Moest Ilona zelfs zachtjes huilen...)
Uiteindelijk leuke leren laarsjes gevonden, maar die kostten veel meer dan ik van plan was uit te geven.
Toch gekocht... was het echt zat. Maar goed, ze staan haar erg leuk. :)

Afbeelding

Ben benieuwd hoe lang de punten van de laarzen mooi blijven. :puh:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 02 okt 2012 12:28

Leuke laarzen ag!

Was net een filmpje aan het terug kijken uit de oude doos. rw bbq meeting denk ik 6 jaar geleden. Hahah, wat waren we nog broekies :lol:
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 okt 2012 19:24

Leuke laarzen ag!

Sylke past nog in de laarsjes van vorig seizoen. Niet zo heel lang meer denk ik, maar tot de uitverkoop redden we het wel. Voor de bruiloft van m'n zusje morgen en daarna voor de zondag heb ik een paar schoentjes van clics via mp. Timon kan z'n bruiloftsschoenen straks voor netjes gaan dragen, en z'n zondagse schoenen door de weeks dus daar heb ik ook geen schoenen meer voor nodig.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 okt 2012 21:33

leuk, julia heeft vergelijkbare in het blauw! :) met een bleom op de zijkant.... ze waren een tientje :) omdat de een in de zon had gestaan en verkleurd was, de ander een dag in de zon en het was hetzelfde :):)!! nieuw waren ze rond de honderd euro!! :)

Voor marijn gister bj de schoenwinkel een paar nieuwe gehaald. Dat was zeker nodig, ik had een paar gehaald omda tmijn winkel wegens omstandigheden wat langer dicht zat. Maar andere gehaald, volgens die mensen zat het prima, maar hij wilde er niet op lopen. Dus schoenen en kind mee.... blijken die schoenen wijdte vijf te zijn en aan de kleine kant, terwijl marijn net wijdte twee heeft......

maar jah, de nieuwe, helaas niet mijn smaak helemaal..... mag hij graag aan hebben. Hij loopt er de hele dag al op :) tja, was ook wel nodig, want hij was lekker heel de dag buiten, wat was het prachtig weer heeeerlijk!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 03 okt 2012 09:04

Spending time with children is more inportant than spending money on children. :D
Afbeelding

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 03 okt 2012 09:26

Ik lees hier dat sommigen twee paar schoenen hebben voor de kids, om te spelen en voor netjes zeg maar. Hoe doen jullie dat allemaal? Ik heb zelf altijd één paar. Daar spelen ze mee en die worden voor netjes gedragen. Net als kleren trouwens. Moeten ze netjes zijn dan gaan we aan de slag met een schoenenpoets en een doekje.. Maar ben benieuwd hoe anderen dat doen. Persoonlijk vind ik het niet haalbaar twee paar goede schoenen te hebben voor kids. Wil graag goede schoenen en dan ben je toch rond de 100 euro kwijt. En met nat weer buiten gaan vaak de regenlaarzen aan of bij koud weer de sneeuwlaarzen.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 03 okt 2012 09:44

lang leve mp ( in mijn geval dan )
Ik heb 1 paar nieuwe 'nette' laarzen waar we xtra zuinig op zijn ( gaan niet niet mee naar pz )
en een paar 2e hands.
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 okt 2012 10:33

M moet 'schoolschoenen' aan bij zijn uniform, dus die draagt hij doordeweeks. Voor het weekend heeft hij een paar schoenen en kaplaarzen. Als ik nieuwe schoenen heb gekocht en hij past het oude paar nog, dan moet hij die op zaterdag afdragen zeg maar...dan blijven de nieuwe schoenen langer mooi ;-) Maar je hebt gelijk blompje, schoenen zijn hier toch wel de grootste kostenpost.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 okt 2012 12:17

goede schoenen hoeven echt geen 100 euro te kosten!

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 03 okt 2012 12:26

Met goedkopere schoenen zijn we hier toch altijd slechter uit... helaas kindje met hms, dus dan moet je echt! En ook weleens 'goede' schoenen geprobeerd van rond de 50 euro een paar keer, maar die gaan geen heel seizoen mee, althans niet als stevige schoen.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 03 okt 2012 13:46

Hier ook altijd 1 paar goede schoenen. Voor in de regen, bos, buitenspelen enz. hebben ze ook beiden een paar laarsjes.

Ik haal goede schoenen in de opruiming. Laatste keer 20 en 30euro per paar (vind ik ong. de max.). Die dragen ze dan tot de opruiming van de winter. Denk dat dit bij jongens makkelijker is dan bij meisjes (beetje donkere kleuren uitgekozen). Vind Dr. Visser schoentjes van schapino ook fijn. Lever je oude schoentjes in krijg je 10euro korting (in zo'n actie). 1 keer daar schoentjes van gehad voor 12euro, waren echt fijn en goed.

100 euro voor kinderschoenen?? Ook al zou ik het kunnen betalen dan zou er dat er nog niet voor over hebben. Ze moeten elk jaar 2 keer nieuwe schoenen...! Dat zou 400euro alleen voor kinderschoenen zijn :roll:

Terug naar “Archief”