Ik heb een spijkerrokje van Prenatal gekocht, die ontzettend lekker zit, maar die is wel aardig kort.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in Italie een spijkerrokje gekocht van Benneton, ik weet niet eens of Benneton in Nederland wel een positielijn heeft, maar daar dus wel. En die komt tot op mijn knie. Nu vind ik hem eigenlijk een beetje ouderwets, toen was dat nog wat meer in

Nadeel daaraan vind ik dat de buikband niet zo hoog is, dus hij zakt een beetje onder mijn buik, wat nu niet meer lekker zit.
Jamillah, wat een ukkie zeg! Want je bent volgens mij een week verder als ik ofzo? 36 weken? Dan mag het kindje dus over een week normaal gesproken al komen, maar dan zou het echt klein zijn. wel leuk, dat mini, denk ik

Hopelijk groeit hij/zij nog lekker even door!
Dippie, hier vraagt de vk gewoon aan mijzelf en mijn man wat wij willen qua bevalling. Bij Jurian was ik al overtuigd van het thuis willen bevallen. Ik ben niet ziek, heb weinig te zoeken in het ziekenhuis, en mijn eigen omgeving leek me het prettigst. Omdat hij uiteindelijk wel in het zkh is geboren ben ik er wel een beetje van teruggekomen dat ik zkh niks zou vinden, want het was prima. Maar toch ga ik weer voor lekker thuis. gewoon mijn ding kunnen doen thuis, niet aan infusen enzo liggen of CTG, erop vertrouwen dat mijn lichaam echt wel doet wat nodig is. En zo niet, dan is alsnog ziekenhuis ook geen ramp, omdat ik nu wel weet dat het ook best is. Maar als de verhalen hoor van mijn vriendin en moeder die thuis zijn bevallen, dan denk ik dat ik toch wel een sterke voorkeur daarvoor heb

Sowieso zijn mijn verloskundigen erg gericht op wat ik fijn vind. Dat was bij Jurian al zo, en nu weer. Ze vinden niks raar, overdreven, stom ofzo. Alles is bespreekbaar. Nu zitten er ook wel 2 bij die echt rotten in het vak zijn en volgens mij echt alles al meegemaakt hebben, en dat vind ik wel prettig.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...