Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor Jannoek » 10 mei 2011 20:42

Wat schrijf je dat toch weer fantastisch galateia :)

Wat dragen betreft, ik wil het graag, maar ben er echt nog niet achter wat het beste voor mij is... Iedereen vindt (heel erg logisch natuurlijk ook ;-)) wat anders... :-oo

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 10 mei 2011 20:53

@ Aikongirl, wat een lieve foto. Enne, met (korte) slaapjes in de box is niks mis, toch? Gewoon doen wat je eigen gevoel je ingeeft. Juist door die slaapjes in de kamer leren ze ook makkelijk overal doorheen te slapen. Ideaal, later ;) (ik deed overdag ook nooit de gordijnen dicht. Wat ze niet gewend zijn....).

Wat de draagdoeken betreft: ik heb een ringsling gehad, maar vond dat ook niet handig omdat al je gewicht zo op 1 zijkant komt. Ik vond de Babybjorn voor in het begin ideaal. Lekker dicht tegen je aan :D Later wilden we eigenlijk een rugdrager kopen, maar dat is er op de een of andere manier nooit van gekomen :oops: (en nu is ze 4,5 dus is dat niet meer zo nodig ;)).

Galateia, wat gaat het hard he. Alweer naar de grote school! En zo spannend ook! Ik vond het best een hele verandering, je merkt ook dat kind verandert en ineens zo veel 'groter' en wijzer wordt!

Hmm, slakken in je broekzakken? Dat gebeurt hier gelukkig niet :mrgreen: Sophie neemt nooit zoveel gekke dingen mee. Af en toe een steentje of een schelpje of zo.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mei 2011 21:37

Hier laatst commentaar toen ik een broek in de wasmand wilde stoppen: 'Stop!!! Mijn pissebed zit er nog in!'
Vandaag moest ik voor meneer maar eens een 'boerdiewarmer' gaan kopen en dochterlief kwam thuis met een blaadje waarop een heel klein diertje te zien was: 'Een bladmuis..'

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2011 22:08

:lol: :lol: schitterend.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 mei 2011 05:25

mamavansophie schreef:Galateia, wat gaat het hard he. Alweer naar de grote school! En zo spannend ook! Ik vond het best een hele verandering, je merkt ook dat kind verandert en ineens zo veel 'groter' en wijzer wordt!

Ja, en dat is zo leuk! Al sinds februari 2010 heeft hij het over school, enzo. Toen waren we bezig om een basisschool uit te kiezen en toen we bijna een keuze gemaakt hadden, ben ik nog even een ochtend met hem wezen kijken op zijn kleuterschool. Dat vond hij zo mooi, dat hij echt meer dan een jaar lang al vertelt, dat hij naar die school wil. Nu is het eindelijk zo ver. Na die wenochtend kwam hij ook zingend en dansend naar buiten. Hij is gewoon helemaal happy en er zo aan toe. Ik moet ook eerlijk zeggen, dat wij soms niet meer weten, hoe we hem de hele dag bezig kunnen houden. Hij kan heel lief en rustig zelf spelen, maar je merkt gewoon, dat hij wat meer nodig heeft. Maar ja, je kunt hem niet elke dag van hot naar her slepen. School komt op precies het goede moment voor ons kereltje!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 mei 2011 08:05

hier sliep Manoël gewoon in de kinderwagenbak in de kamer!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 mei 2011 08:06

galateia fijn dat hij het zo naar zn zin heeft!! Matteois er ook zoooo aan toe.. maar helaas moet hij wachten tot september

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 mei 2011 08:22

Dat lijkt me best wel frustrerend, dat hij zo lang moet wachten. En ja, we zijn heel blij, dat hij het zo naar zijn zin heeft en er zoveel zin in heeft. Dat maakt het allemaal heel normaal en vanzelfsprekend, dat hij vanaf volgende week naar school gaat. Het zal wel wennen worden, maar het voelt allemaal zo ontzettend logisch. Eerst zondag groot feest voor zijn verjaardag!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 mei 2011 08:53

ja het is wel balen! gelukkig heeft hij wel verlenging gekregen bij de peuterschool en kan hij daar naar toe tot de zomervakantie.. maar ja dat is maar 2 dagdelen... nu moeten we gaan nadenken over wat we hem kado geven.. hij weet zelf niks te bedenken..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2011 08:57

Ik hoorde van een tante, die leidster is op een psz, dat over twee de psz helemaal weg zijn.

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 11 mei 2011 16:12

Ook leuk: vishaak in je vinger...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 mei 2011 17:37

@LauraC: hoe is het met papa weer thuis? Hoe vindt Michael het?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 mei 2011 17:58

en zo schrijf je dat je niet weet wat je moet kopen voor Matteo.. en zo heb je wat gekocht :mrgreen: het was hier net braderie... en toen viel mijn oog op de Lego Duplo Luxe Treinset http://www.intertoys.nl/speelgoed/lego- ... 50964.html Bij intertoys en bartsmit en meerdere winkels te koop voor 99,99! daar hadden ze em voor 50 euro staan!! heb em meteen gekocht! \:D/ \:D/ \:D/ ! Afbeelding

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 11 mei 2011 19:10

WAAR? Dan spring ik nu nog in de auto (bij wijze van spreken dan)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 11 mei 2011 20:02

mooi kado TJ, hier is er ook veel mee gespeeld. Wij hadden alleen niet de luxe versie. Jammer genoeg is onze trein kapot en na 1 keer opgestuurd te hebben en gratis een nieuwe gekregen te hebben durf ik dat nu niet weer te doen.

Terug naar “Archief”