lekker zeg, een midweekje weg evelien!
hier gaat het met de pijn beter volgens mij. Gister heb ik lekker een uur gesport, klein poosje gewinkeld, en het ging nog best aardig met de pijn 's avonds. Vanmorgen op de fiets naar de dierentuin, daar anderhalf uur rondgelopen, teruggefietst, en boven alles gepoetst, en nu pas voel ik het weer als ik opsta en zit. Maar het is best te doen. Dus sowieso helpt het wel om wat minder te doen op een dag. Ze vroegen of ik morgen weer extra wil werken en over 2 weken een keer een avonddienst i.p.v. een vroege, maar morgen ga ik sowieso niet, ik heb nu net lekker 4 dagen vrij, en die late dienst heb ik gezegd dat ik sowieso niet weet of ik dan nog late diensten trek, dus als ik dan 'ja' zeg en ik moet me ziekmelden, da's helemaal vervelend voor hen. Maargoed, als het niet op te lossen is ga ik gewoon wel, en zien we 't wel.
Ik heb gisteren maar even bij mijn vriendin geinformeerd. Die heeft een zoon die in juli 2 wordt. Want ik heb geen flauw idee wat je een baby eigenlijk aantrekt in de zomer. Ik had een winterkindje, en dan lijkt het me logisch dat hij dikke kleding aan moet, 2 dekentjes, kruiken. Maar een zomerkindje, geen idee

Zij had wel een heel dun jasje en ook wat shirtjes met lange mouwen, maar gewoon 1 dekentje, en kruiken waren niet nodig. Dat zal wel per kindje verschillen, maar als het echt zo warm is, is dat vast niet nodig.
We waren even bij mijn pas bevallen vriendin langsgeweest, en wat een droppie is dat knulletje zeg! Hij is al bijna 4 weken en weegt nu evenveel als Jurian bij zijn geboorte

Zo'n lekker ukkie. En wat een zin heb ik dan in ons kindje! Pff, ik kan amper wachten als ik dat lieve kleine ventje in mijn armen heb. Al vond ik het wel eng

't is allemaal zo klein

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...