rotterdam
Lees nu eens de ervaringen die Boaz heeft meegemaakt ter plekke.
De media is alles behalve objectief t.a.v. Israel.
Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:rotterdam
En jij vindt het "normaal" dat er DRIE joodse tieners zijn ontvoerd en vermoord door de Palestijnse Hamas?
Terecht dat Israel dat niet pikt.
Dus kom niet aan met deze vergelijking, als zou Israel de "boosdoener" zijn.
Boaz schreef:Ik merkte vaak dat veel wat er gebeurde, het nieuws niet haalde.
Op dit moment zijn de beschietingen vanuit Gaza zò ernstig, dat kinderen worden geëvacueerd uit het zuiden van Israel.
Het gebeurt dat er máándenlang dagelijks beschietingen waren, die niet in het nieuws waren, maar zodra Israel met een tegenreactie kwam, dat wel in de kranten stond.
De media geven veel zaken erg eenzijdig weer, dat is iets wat ik bijna doorlopend ondervond.
Boaz schreef:
Hoewel, ik heb middenin Samaria gewoond (in een arabisch dorpje) en weet uit ervaring hoe groot de blinde haat daar is...
ineke-kitty schreef:rotterdam
Lees nu eens de ervaringen die Boaz heeft meegemaakt ter plekke.
De media is alles behalve objectief t.a.v. Israel.
ineke-kitty schreef:Ach, de tijd zal het leren, welke "groepering" erop uit is Israel te vernietigen.
Faramir schreef:Dat is vaak zo. Er kan maar een heel klein deel van het nieuws in de wereld aan de man gebracht worden via TV en krant. Er gebeurd elke dag zoveel nieuws dat het simpelweg niet allemaal te verslaan is op een TV zender of in de dagelijkse editie van een krant.
Anoniem_89 schreef:Nederland is gehersenspoeld man.
ineke-kitty schreef:Alweer genoeg "dialoog" meegemaakt vandaag.
ineke-kitty schreef:Ja hoor, net als "drie-kwart" van de Moslims ook "vrede" wil zeker.
Ach, de tijd zal het leren, welke "groepering" erop uit is Israel te vernietigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten