Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor LauraC » 27 sep 2012 14:00

Pfff, zit een beetje te balen. M heeft vlg week vrijdag een soort van 'dankdag' weeksluiting (alleen niet christelijk ofzo). Daar mogen papa's en mama's ook bij zijn. En nu krijg ik vandaag een brief binnen waarop staat dat ik precies op die tijd een afspraak heb voor een echo ](*,) Heb nu aan mijn schoonmoeder gevraagd of zij bij M wil gaan kijken (ze moet 2 uur rijden hahaha). Mijn moederhart breekt als ik eraan denk dat hij het enige kindje is dat geen papa of mama erbij heeft :cry:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 sep 2012 14:17

@AG Die zomerschoentjes had ik uit een stenen winkel. (bovendeert) Zit ook in het midden van het land en hun geven altijd veel korting (afgelopen week zag ik ook veel laarsjes met al 50% korting)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 sep 2012 16:46

LauraC schreef:Pfff, zit een beetje te balen. M heeft vlg week vrijdag een soort van 'dankdag' weeksluiting (alleen niet christelijk ofzo). Daar mogen papa's en mama's ook bij zijn. En nu krijg ik vandaag een brief binnen waarop staat dat ik precies op die tijd een afspraak heb voor een echo ](*,) Heb nu aan mijn schoonmoeder gevraagd of zij bij M wil gaan kijken (ze moet 2 uur rijden hahaha). Mijn moederhart breekt als ik eraan denk dat hij het enige kindje is dat geen papa of mama erbij heeft :cry:

ai das balen zeg! zul je net zien.. hopelijk wil je schoonmoeder daar heen.. !

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 sep 2012 16:49

vanavond ga ik met Milan een bril uitzoeken.. hij is naar optometrist geweest en hij heeft een sterkte van -1,00 en -1,25 en bij beide een cilinder van -0,5

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 sep 2012 16:51

Manoël is klaar voor de winter en is er blij mee :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 30 sep 2012 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 sep 2012 18:26

Haha, dat koppie, prachtig!

Oh wat lastig is dat he, Laura, hopen dat je schoonmoeder mee kan!

Ik koop schoenen voor Jurian ook soms bij Bovendeert. helaas gaan ze pas vanaf maat 21, anders had ik Frederieks schoenen ook wel gekocht, fijne winkel.
Ik laat ze binnen het liefst op blote voeten of sokken lopen. Schijnt het beste te zijn voor kinderen. Frederiek wil zelf graag haar slofjes aan, die komt er 's morgens al mee aanlopen, zodra ze beneden is. Echt een tutje is het :D Vandaag had ze van een meisje bij de gastouder een staartje in gekregen, en maar met die handjes door haar haar, ze vond het prachtig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 sep 2012 19:14

MissF Hier heeft bovendeert ook kleinere maten hoor ( Nina begon met 20 toen ze liep) en ze hadden ook 19 en volgens mij paar in 18 staan.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 sep 2012 19:14

oooh wat een moeilijke dingen zijnd at zeg.. LauraC.... Herkenbaar... ik kon niet bij de jaaropening zijn! :( julia was verdrietig omdat mama er niet was en zoveel mamas waren er wel!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 sep 2012 19:26

@liefie, oh, ik vind bovendeert een fijne winkel, maar helaas hebben ze hier dus vanaf 21. tenminste, dat zei die mevrouw, maar ik zag ook laarsjes maat 20 staan. Maar helaas echt geen 19 of 18. Ach, ergens zijn vast wel schoenen te vinden voor haar :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 28 sep 2012 09:02

MissF schreef:@liefie, oh, ik vind bovendeert een fijne winkel, maar helaas hebben ze hier dus vanaf 21. tenminste, dat zei die mevrouw, maar ik zag ook laarsjes maat 20 staan. Maar helaas echt geen 19 of 18. Ach, ergens zijn vast wel schoenen te vinden voor haar :D

schoenreus en van haren en scapino beginnen gewoon bij 18 bij scapino hebben ze tegenwoordig clarcks voor die hele kleintjes en van haren elephanten

Wat een leuke fotos weer!
nog bedankt voor de complimenten :D

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 sep 2012 10:26

Bij scapino hebben ze ook hush puppies in hele kleine maten. In die maten hebben ze dan ook nog 2 extra inlegzooltjes er standaard bij zodat je een maatje groter kunt kopen en de hele winter ermee kunt.
Hier hebben ze trouwens als eerste schoentjes allemaal bardossa schoentjes gehad, heel flexibele zooltjes en in verschillende kleuren. Lage veterschoentjes en volgens mij ook 1 soort laarsjes

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 sep 2012 13:38

Balen Laura! Is er geen mogelijkheid dat je de echo naar een ander tijstip zet?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 28 sep 2012 15:41

Oh Laura, das balen... heb dat hier ook een keer gehad, en dat voelt echt niet leuk!

Timon had vandaag gegymd op school. Komt ie thuis met z'n broek achterstevoren aan.. :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 sep 2012 18:02

@ajl: nee, want ik moet heel kort erna doorracen naar een ziekenhuis een uur hier vandaan voor een consult bij de gyn, dus ze hebben het al enorm op het laatste moment af laten hangen. Ik wil niks vervelends zeggen over de Engelse zorg want ik hoef er niet voor te betalen, maar soms denk je ](*,)
Afijn, goed nieuws is dat mijn man vrij heeft gekregen (maar dan moet hij wel de zaterdag, mijn verjaardag ;), werken), dus hij gaat naar M kijken en dan gaan we samen naar de gyn (voor mijn ondersteuning) terwijl een andere vriendin M ophaalt uit school. Geregeld dus. Maar wat een gestress :roll:
Edit: Trotse moeder hier trouwens :oops: M kwam vandaag uit school met een nieuw leesboek (huiswerk, 3 keer per week) en er staan woorden in! En hij las ze allemaal!! En hij heeft er ook nog 9 woordjes bijgekregen om te leren :) De juf zei dat hij het heerlijk doet :)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 sep 2012 20:48

ooh wow!! en in nederland maar klagen als kinderen in groep 2 letters moeten leren! denk dat jul ia jaloers is op M!!!!

fijn dat er toch nog wat geregeld kon wroden! pffff..... wat een organisatie soms!

Terug naar “Archief”