Leuk hoor, al die felicitaties, bedankt!
paprikameisje2 schreef:Van harte sophie 77.... jammer dat je bang was voor de reactie, bedoel meer dan, erg is het dat je daar bang voor moet zijn, omdat zze ook echt komen. Ik vind het super tof!! zou het zelf ook wel willen en wensen, maar helaas, ben niet alleen. Plus de rest!
Van harte!! hopelijk een goede en voorspoedige zwangerschap en samen genieten met het hele gezin.
Ik bedoelde met mijn opmerking eigenlijk meer dat ik twijfelde of ik het wel op het www wilde zetten. Vind dat lastig, ook straks na de geboorte. 'k Wil eigenlijk toch min of meer een beetje anoniem blijven en dat is lastig als iedereen weet dat je een baby verwacht, jullie meeleven tijdens de zwangerschap/kraamtijd en heel nieuwsgierig zijn naar de naam

-terwijl ik nog niet weet of ik die wel op het forum wil zetten (misschien wel via pb, daar moet ik nog eens over nadenken). Meestal zetten we ook een advertentie in de krant, dan zijn linken zo gelegd, vandaar.
Wat betreft reacties: Wij zijn heel blij met deze zwangerschap; bij de vorige 2 had ik echt tijd nodig om er aan te wennen, nu was die blijdschap er gelijk, heel fijn! Ik heb het idee dat je dat bij het vertellen ook uitstraalt, en dat anderen dan niet zo snel negatief reageren. We hebben tot nu toe nl. nog niet één vervelende reactie gehad en dat terwijl zo'n groot gezin toch niet zoveel meer voorkomt. Zelf zal ik ook nooit negatief reageren, het gaat jou als buitenstaander niks aan hoe groot/klein het gezin van een ander is, toch?