Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Lenny » 19 mei 2011 12:49

LeChat schreef:Fijn dat jullie thuis zijn, liefie!

En fijn dat de 1e nacht thuis goed gegaan is, Jannoek!

Je hebt een mooi, bescheiden buik hoor missF!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 mei 2011 13:41

Haai schreef:Liefie en man: gefeliciteerd met jullie dochter Nina!
En gecondoleerd met het overlijden van jullie oma. Dubbel hoor, sterkte!

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 19 mei 2011 14:13

Nog een RW-baby! Van harte gefeliciteerd, liefie en Arnold met Nina. Leuke naam en heerlijk dat je weer thuis bent...is toch het fijnst!

Gecondoleerd met oma, dubbele gevoelens, maar aan de andere kant ook wel mooi. Het ene geslacht gaat, de volgende komt.

Fijn Jannoek dat je ook weer thuis bent! Lekker genieten!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 mei 2011 14:52

Lekker dat je weer thuis bent liefie. en ook wel even lekker, zonder kraamzorg!!

MissF: mooie buik hoor! Net zoiets als de mijne, grappig om te zien bij een ander :wink: Je draagt ook echt een bolletje voor hé?

Ga zo nog even naar de Karwei en dan kunnen we de laatste spullen voor de babykamer aanschaffen, misschien dat we vanavond nog even verder gaan. Vind het nu toch wel prettig om het af te hebben :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mei 2011 14:56

heerlijk dat je weer thuis bent Liefie!
En lekker zonder kraamzorg even. Wij hebben toen ook een uur of anderhalf zonder gezeten, en dat was zo lekker :D Ik heb heerlijk op de bank gezeten, maar zodra mevrouw de kraamverzorgster binnenkwam riep ze:' Jij gaat je bed in, nu meteen!' Tss, ik zat zo lekker te genieten van mijn woonkamer, van mijn gezinnetje. Maar nee hoor, ik moest mijn bed in. En natuurlijk was dat voor mij goed, maar ik zat zo lekker, ik hoop dat ik deze keer assertiever ben, want juist die eerste uurtjes thuis met je kindje zijn zo heerlijk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 mei 2011 16:48

De kraamverzorgster is super! Ze is 2 uurtjes geweest en nu zijn mijn schoonzus en zwager hier die gaan lekker koken voor ons en eten een hapje mee.
Met Nina gaat het echt super ze ligt lekker in de kinderwagen te slapen. Ik heb gelukkig mijn kraambed in de huiskamer staan is erg fijn om alles mee te maken maar wel lekker languit in bed te liggen.

@Jannoek fijn dat de eerste nacht thuis zo goed gegaan is ik ben benieuwd hoe het vannacht bij ons gaat :D

De eerste 10 kilo is hier al verdwenen ik vind mezelf nu zo slank haha echt zo apart mijn voeten zijn zo smal en dun soort van eng :lol:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 19 mei 2011 20:33

tjonge, het is hier een stuk rustiger nu jannoek en liefie zijn bevallen 8) :mrgreen:

@ missf: mooie buik!

@ ajl: hoe is het nu met je buikpijnklachten?

wij gaan zaterdag via mp kijken bij een kinderwagen. een mutsy 4 rider. die hebben jullie toch ook gekocht lammetje? dat lijkt mij een fijne wagen. ben benieuwd!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 mei 2011 20:39

:mrgreen:

Hier nog maar 6 kilo eraf, terwijl mn voeten wel weer dun zijn.. Tegenvaller! Want Floris is al 4kg, placenta, vruchtwater en vocht daar bij opgeteld had ik ook wel meer verwacht.. Boeiend trouwens, ik heb er een schitterende vent voor terug gekregen! :)

Ben ook benieuwd hoe het gaat met ajl, hopelijk niks ernstigs!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 19 mei 2011 22:08

Take your time Jannoek... FF goed borstvoeding geven en naar een paar weken :mrgreen:
Time flies when you have none!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 20 mei 2011 07:46

Ik ben gisteren weer voor controle geweest. In principe was alles goed, ik was alleen weer niets gegroeid. Ze dacht dat het kindje wel goed groeide maar omdat ik de vorige zwangerschappen veel dikker was, mag ik straks voor de zekerheid toch een echo :) Vind het toch wel weer spannend, straks is het echt heel klein ofzo, en ik ben 8- ponders gewend.. :wink:

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 20 mei 2011 07:53

wij gaan zaterdag via mp kijken bij een kinderwagen. een mutsy 4 rider. die hebben jullie toch ook gekocht lammetje? dat lijkt mij een fijne wagen. ben benieuwd![/quote]

Wij hebben ook al ruim 2 jaar de mutsy 4 rider. We zijn er erg tevreden over. Een echte aanrader. Het nadeel alleen is dat de kinderwagenbak niet echt heel groot is.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 20 mei 2011 08:11

Ja, ben ook erg benieuwd hoe het met ajl is?

Hier echt heel zere bekken. Die oefeningen van de fysio doen alleen maar pijn. Ik ga nu proberen om het een paar dagen niet te doen en dan kijken hoe het gaat. Heb nu het idee dat het alleen maar erger word door die rotoefeningen die ik kreunend en zuchtend aan het volbrengen ben. :wink: :roll:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 20 mei 2011 11:03

@Sterretje, het was vandaag al -8 :mrgreen:

@Jamillah spannend hoor! Hopelijk is alles goed!

@Schipje balen dat het niet zo goed gaat met je bekken... ga je naar een bekkentherapeut?

Hoop dat het goed gaat met ajl.. normaal is ze wel vaker online; toch?!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 20 mei 2011 11:57

Jannoek schreef:Hoop dat het goed gaat met ajl.. normaal is ze wel vaker online; toch?!

Zat ik ook juist te denken ...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 mei 2011 11:59

Hier is alles prima hoor! Bedankt voor het meeleven! Heb nog wel buikpijnklachten en heb overleg gehad met de verloskundige. Waarschijnlijk komt het dat mijn baarmoeder zo hard groet, schijnt vaker voor te komen als je er al een paar hebt. Toch blijf ik mij niet zo heel fit voelen, heb ook veel last van mijn darmen, ook echt darmkrampen na het eten.
Ik blijf hangen tot nu toe op 6,5 kg en zwem mij een ongeluk, 3x in de week is te veel, maar zwem nu al een paar weken 2x een uur. Ik hoop dat het zo nog een tijdje goed gaat.

@ Jannoek, de kilo's duurden bij mij ook wel even hoor! En de bv hielp eigenlijk niets ten aanzien van mijn kilo's. Ik bleef beide keren hangen op + 5/7 kg

Terug naar “Archief”