huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 09:07

wat een inspiratie weer meiden!! Heerlijk :D ik moet zeggen dat inspiratie bij mij soms heel ver te zoeken is (heb het thuis ook nooit meegekregen omdat mijn moeder zulke dingen ook nooit deed...)
Ik ga eens kijken vandaag bij diverse zaken of ik nog wat voor Kerst kan halen :D heb hele leuke dingen gezien bij een tuincentrum bij ons in de buurt :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 03 dec 2008 09:07

Dine schreef:
Daatje123 schreef:Weet niet wie het ookalweer over servies van Blond Amsterdam had, maar in Houten zit een winkel die het verkoopt en opruiming houd. Gaat flinke korting af...

Oke, gaaf!! Dat wordt dan misschien volgende week zaterdag even richting Houten :wink:
Hebben ze alle soorten servies of alleen bepaalde lijnen?

http://www.blond-amsterdam.nl/serviezen.html#delfts en hiervan heb ik zien staan: even bijkletsen, keukenlijn, kop en schotel. Verder heb ik er niet echt verstand van. Wist niet eens dat ze verschillende lijnen hadden...
Laatst gewijzigd door Daatje123 op 03 dec 2008 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 dec 2008 09:19

Ik koop ook steeds hyacinthen. Drie van die bollen, en dan duw ik ze gewoon zo, zonder extra potgrond vanuit het plastic bakje in een glazen bloempotje. Staat altijd zo leuk, en vooral voor de geur, heerlijk! Ik koop trouwens wel alleen witte, die ruiken zo lekker :D

Daarnaast heb ik nu een pot met kerstlichtjes gezet (glazen pot). Nu moeten er nog kerstballen bij. Maar ik heb nu rood in de accessoires, maar dat vind ik een beetje kitsch, rode kerstballen. Dus ik denk dat ik maar donkerbruine ga halen. Heerlijk he, deze tijd
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 dec 2008 16:25

@Kwebbel, mijn moeder is en was ook helemaal niet zo, maar ik heb het gelukkig wel. Als kind wilde ik altijd al mijn kamer opleuken en dat is altijd zo gebleven.
ja, dat is mijn mening dan he.....

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 dec 2008 16:30

haha ik veranderde ook echt om de haverklap nu is het minder makkelijk omdat ik het niet alleen kan hoekbank is aan elke kant bijna 3 meter lang kan wel uit elkaar maar krijg hem gewoon niet van zijn plek.
En de buffetkast is echt lood en lood zwaar. Maar gelukkig heb ik een hele lieve man die mij gisteren geholpen heeft.
En hij is er ook echt tevreden mee anders hadden we alles terug gezet :D
Ik heb net geprobeerd foto's te plaatsen van onze ''nieuwe'' huiskamer maar dat lukt me niet.
Mijn ma is ook van het veranderen vooral bloempotten kaarsen enz enz erg leuk.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 03 dec 2008 16:41

Ik kan zaterdagavond een groot deel van 'n blue band servies ophalen :lol: Vind 'k zo gaaf he die spreuken die d'r op staan! Ga alles bij elkaar sparen, wil dat dan niet als 'gweoon' servies gebruiken, maar voor 'erbij' ! Die kleur blauw vind 'k nie fantastisch, maar dat is dan niet anders ;-)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 16:45

Ik zal binnenkort even een fototje maken van ons paleisje. Maar dan wanneer de keuken af is, anders is het niet zo mooi. Bovendien LAG het fototoestel gisteren nog op z'n plaats en nu niet meer...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 dec 2008 17:33

Afbeelding

Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 03 dec 2008 17:48

Leuk liefie
Het doet erg warm aan :D
Het ziet er gezellig uit.
En ksnap dat je die servieskast en bank niet zomaar van z'n plek krijgt!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 dec 2008 18:17

Superleuk Liefie! Ik vind het zelf leuker staan, want volgens mij viel de love seat eerst een beetje half achter de kast (of was dat gezichtsbedrog?) Nu hoortie er echt bij.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 dec 2008 18:26

Dankjewel wij zijn er ook echt blij mee.
hij stond eerst op de plek waar nu de hoekbank staat achter een muur maar je zag hem heel goed als je op de bank zat maar niet als je de kamer in kwam.
Nu valt juist de loveseat heel erg op en ik kan nu makkelijk bij mijn ramen om ze te zemen of stof af te doen.
Ik wil alleen nog nieuwe kamer planten deze groeien zo hard maar ik heb geen idee welke leuk zijn en een beetje hoog anders hebben we teveel inkijk.
Iemand nog leuke ideeen?

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 03 dec 2008 18:52

Wouw wat leuk lieffie! Moet eerlijk bekennen dat wij ongeveer hetzelfde hebben! wij hebben alleen een vierkante tafel want die opiummodellen vind mn vriend niet mooi! Super leuk!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 dec 2008 19:04

ik vind de salontafel ook het minst leuke van onze huiskamer :wink: Wij konden alleen nergens een leuke tafel vinden dus deze bij de kwantum meegenomen voor 60 euro.
En als we echt een vinden helemaal naar ons zin gaat hij weg maar het staat tenminste wel bij onze inrichting :D

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 dec 2008 19:08

Ziet er heel euk uit Liefie, goed gedaan!
Alleen gekke vraag misschien en misschien kijk ik wel verkeerd maar hebben jullie geen gordijnen of iets? niet dat dit verplicht is maar het viel me op :wink:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 dec 2008 19:10

ziet er gezellig uit, Liefie!

Terug naar “Archief”