Moderator: Moderafo's
Dat vinden wij dus ook, vandaar dat wij die constructie gaan hanteren zoals o.a. Lalage en haar husband dat ook doen. Anders weet ik al hoe dat gaat, dan voel het toch alsof je verantwoording af moet leggen of dat dat van je gevraagd wordt. (Wij kunnen nog wel eens mopperen over in onze ogen 'onnodige' uitgaven van de ander.)rafaell schreef:Mocht ik ooit getrouwd zijn, dan wil ik wel geld hebben om met mijn vrienden naar de kroeg te kunnen hoor, dat vind ik gewoon belangrijk. En zij natuurlijk geld om dingen met haar vriendinnen te doen.
esli schreef:En mijn man heeft waarschijnlijk weer een baan![]()
Nog even spannend, maar ik ben nu al blij!
Goedzo esli!! En van harte gefeliciteerd met de baan van je manesli schreef:Mijn man is weer aan het werk!Hij kon afgelopen maandag beginnen, en afgelopen vrijdag stopte de uitkering dus dat was echt precies op tijd.
Verder hebben wij afgelopen week (op aanraden van jullie) van onze eigen rekeningen een en/of rekening laten maken, dat is wel veiliger.
Ik denk dat wij morgen ook maar eens moeten gaan zitten om de belastingpapieren in te vullen we krijgen ook vast een bedragje terug.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten