Zwanger deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 06 mei 2014 08:34

@ bumba leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met jou en de kinderen?

@ haai hoe gaat het nu met je?

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 06 mei 2014 10:44

Haai schreef: gedaan.
@sterretje: moet er bij jullie in huis nog veel aangepast worden om 2 ukken te kunnen bergen?

Nee en ja :mrgreen: We zijn in oktober in ons nieuwbouwhuis gegaan. Op de eerste verdieping 3 slaapkamers en op de derde verdieping wilden we komende winter 3 slaapkamers en een opberghok maken. En de zolder wilden we daarna gaan aftimmeren.

Tja... en dat is dus vanaf december tot nu in een sneltreinvaart gebeurd :-oo

Afgelopen week is RJB naar boven gegaan naar zijn nieuwe kamer. Zijn kamer is de babykamer geworden (nu ook klaar). AJS gaat na de zomer naar boven want de andere kamers zijn al wel klaar maar ze krijgt een bedstee met inbouwkast en die gaan we pas na de zomer maken. Nu eerst de tuin.
Dan houd ik op de eerste verdieping mooi een grote kamer voor mijzelf over.

Dus op zichzelf ruimte genoeg, maar moest wel even gemaakt worden :-oo

Nu maar afwachten hoe alles gaat. Als ze met 37 weken worden gehaald heb ik kraamhulp tot mijn man een week vrij is en dan komt de au pair tot september. Dus het zal vast goed komen.
Time flies when you have none!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 06 mei 2014 13:00

Jullie hebben dus in ieder geval lekker de ruimte in huis! Dan nog alle spullen die je dubbel aan moet schaffen... Poeh, ik vind het voor eentje al veel werk :mrgreen:

@Ajl: hier gaat het goed hoor, beweeg een beetje als een oud wijf, maar het valt me nog alles mee ;)
Ben lekker aan het rommelen met alle 'laatste' klusjes (al is m'n lijst met laatste klusjes nog wel een mega waslijst 8-[ ). Hoe verder we vorderen, hoe nieuwsgieriger ik word naar de nieuwe uk.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 06 mei 2014 14:32

He wat vervelend zo'n valpartij aan het eind van de je zwangerschap. Gelukkig aardig goed afgelopen!

Fijn dat het zo goed gaat met jou en de tweeling, spannend hoor!1

@liefie, fijn dat de misselijkheid wat afgezakt is. Leuk dat Nina er druk mee is, dat komt dan vast wel goed straks!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 mei 2014 18:45

@ haai fijn dat het beter gaat! En tja, die nesteldrang wordt bij elk kind erger. Ik had bij de laatste ook het gevoel dat het nooit afkwam, omdat er gewoon ook veel meer werk is en het sneller vies wordt. Vreselijk!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 07 mei 2014 19:10

@ AJL en Haai.. inderdaad herkenbaar... doordat je niet meer alle tijd hebt om maar raak te rommelen (er lopen er nog twee rond) duurt het allemaal wel langer... Ik ben nu heel blij dat de babykamer klaar is.
En...tja Haai... hier ook nog een waslijst;-) Onze kledingkast zomer-winterwissel e.d. maar ik denk nu maar zo.. mochten de twins zich eerder aandienen... alle zomerkleding hangt netjes/ligt netjes boven en dan ga ik maar van uit dat moeder en zuslief de wissel wel doen en die weten ook wel wat wel en niet weg mag;-) en dan kunnen ze direct het hele huis even goed schoonmaken :-oo

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 mei 2014 21:40

Omdat ik het altijd leuk vind foto's van andere babykamers te zien, hier eentje van de onze, sinds vanavond eindelijk echt klaar: (de roze details worden natuurlijk weggehaald als het een jongen is, maar aangezien manlief volhoudt dat het een jongen wordt moest ik wel wat roze in de strijd gooien natuurlijk ;))

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2014 22:23

Mooi kamertje, en die commode. Die is gaaf.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 10 mei 2014 23:11

Leuk kamertje zeg. Dat behang is ook leuk zeg!
Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 11 mei 2014 21:49

Leuk kamertje hoor!!
Heerlijk he, als het af is!
Hoeveel weken ben je nu? Gisteren 37?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2014 12:39

Haai wat een lief kamertje! Ik ben benieuwd wie er gelijk krijgt bij jullie :D

Hier bijna 17 weken misselijkheid wordt steeds minder maar vaak 's avonds nog wel periodes dat ik misselijk ben.
Werken valt best tegen had ik niet verwacht eigenlijk met Nina tot 36 weken doorgewerkt zonder harde buiken enz. Nu geregeld last van mijn buik hopelijk wordt het niet erger. Ook heb ik echt al een flinke buik terwijl ik met Nina tot 20 weken makkelijk mijn eigen kleding aan kon. Mijn gewicht is nog steeds niet omhoog bij Nina was ik nu al 9 kg aangekomen dat is wel weer erg fijn.

Ik maak het rooster voor ons team en ik hoef nog maar 13 weken te werken :lol: in totaal tot september nog 3 weken vrij en 2 september ga ik met zomervakantie voor 3 weken en daarna gaat mijn verlof al in leuk vooruitzicht :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 mei 2014 12:44

Leuk kamertje Haai! Altijd een spannende periode!

@ liefie vervelend die harde buiken. Ik ken het helaas ook goed. Toch rustiger aandoen met werken, al is dat moeilijk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 mei 2014 18:24

mooi kamertje!!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 mei 2014 19:50

Degenen die mij op FB hebben en érg actief zijn op FB ( 8) ) hebben al gezien dat ik zojuist mijn omslagfoto daar gewijzigd heb: ook ik mag me melden in het rijtje zwangeren!

Ik ben nu 19 weken zwanger, alweer bijna op de helft... Tot nu toe gelukkig een goede zwangerschap - niet misselijk geweest, nauwelijks moe. Echt genieten dus!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 mei 2014 20:15

ook hier ;-) van harte gefeliciteerd! mooi nieuws!

Terug naar “Archief”