De keuken zat al in het huis en biedt veel ruimte door de vele kastjes. Dit was niet onze droomkeuken, maar nu vinden het zelfs mooi zo!

Dit is de tafel waar we aan eten en bij gebrek aan een bureau, werken we er ook aan. Boven de tafel komen er nog schilderijen met koffiekopjes. Er komt nog een simpele zwarte bank bij, deze willen we onder de tafel en tegen de muur plaatsen. Mochten er een aantal mensen komen eten, trekken we de tafel van de wand af en kunnen de mensen gezellig rond de tafel zitten. De zwarte bank gaat mijn man maken van overgebleven hout van de vloer.

Dit is de zithoek, mét leren bank die mijn man al had. We willen ooit graag een grijze hoekbank met stoffen bekleding, maar nu zit deze bank prima. De openhaard is nog niet helemaal klaar. Mijn man heeft de open haard betegeld, er zat namelijk een rode betonnen rand. Het gevolg van het betegelen is niet alleen dat het supermooi geworden is, het scherm wat ervoor moet past niet meer. Deze gaan we nog even op maat maken.
We hebben nog geen gordijnen, die gaan we deze week waarschijnlijk uitzoeken. De rookstoel heeft nog oude bekleding, we willen een grijs gemeleerde stof om de kussens laten maken.

En onze grote trots: de nieuw aangeschafte boekenkast!

We kregen van de opa&oma van mijn man geld om een mooie bos bloemen te kopen, om ons huis op te fleuren. Maar we kozen ervoor om een olijfboompje te kopen. Op het kaartje dat aan het boompje hing, stond dat olijfbomen 200 jaar oud kunnen worden. Dus we kunnen er bij leven&welzijn lang van genieten!

(Misschien wordt het dan wel een keer tijd om de boom uit huis te doen!)
Dus, dat.