Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

petra85
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel 5

Berichtdoor petra85 » 11 feb 2009 11:42

Ja Emesafene heb ik tabletjes en zetpillen, ik merk er alleen niks van :(
Ja de familie is al enkele weken op de hoogte, ik had verteld dat ik griep had, maar na 2 weken ging dat niet meer. Dus hebben we het verteld.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 11 feb 2009 11:44

Tijn, nog gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuk, geniet ervan! :D

Petra, wat vervelend is het toch ook! Heb je geen vrienden in de buurt wonen die is even langs kunnen wippen en idd familie?
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 feb 2009 11:51

Alries: heb 1 vriendin die woont n uur rijden en m'n familie woont wel allemaal dichtbij maar die hebben het allemaal te druk...... :-k

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 11 feb 2009 12:17

Heel veel sterkte Petra!!! We hopen hier allemaal met je mee dat het snel over is..
Vervelend dat je zo weinig aanloop hebt.
Kzal eens hard nadenken of ik iets kan verzinnen wat je kan doen liggend :wink:
Heb je niet een hobby ofzo wat je af en toe als afwisseling kunt doen? kun je borduren? dan kun je npaar leuke slabbetjes of een geboorteschilderij maken!
En uitzendinggemist platdraaien :P

*Hug* 8>)
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 feb 2009 12:33

Maar plat liggen en borduren is denk niet echt relaxt! :wink:

Wel balen joh Petra maar mag je domperidon niet als je zwanger bent? Of heb je dat ook al geprobeerd?

Echt heel veel sterkte!

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 feb 2009 12:49

klopt borduren lukt niet echt lekker, ik borduur nu van die kaarten dat gaat maar niet lang achter elkaar.
uitzending gemist had ik al uitgevonden :wink:
Domperidon gegoogled maar staat niet gebruiken bij zwangerschap onvoldoende bekend :(

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 feb 2009 13:14

een vriendin van mij heeft die gekregen toen ze zwanger was volgens haar HA kon het en ze hebben een gezond kindje gekregen.
Misschien even navragen bij je HA of verloskundige?

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 feb 2009 13:21

ja dat kan ik wel eens doen!, maar nu nog niet dan voel ik me zo'n zeur ik heb zaterdag en maandag ook al gebeld :oops:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 11 feb 2009 13:32

[quote= "petra85"]ja dat kan ik wel eens doen!, maar nu nog niet dan voel ik me zo'n zeur ik heb zaterdag en maandag ook al gebeld :oops:[/quote]

Gewoon bellen, joh! Je bent toch hartstikke ziek? Dan is het echt niet erg als je elke dag belt hoor. En trouwens, je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat je zoveel belt omdat je je zorgen maakt 8)

Blijven liggen is idd het beste. Toen ik opgenomen was moest ik helemaal alleen op een kamertje apart liggen. Er mocht zelfs geen bezoek komen, nou ja, alleen mijn man dan :D Terwijl ik zóó graag wilde dat m'n moeder kwam... :oops: maar dat mocht dus niet. Vond ik zelf een beetje overdreven. Ik lag toen aan een infuus en dan voel je je meteen een stukje beter. Later hadden ze die kamer apart nodig in het ziekenhuis en toen werd ik op een volle zaal gelegd waar iedereen telkens bezoek kreeg, maar ik mocht geen bezoek :roll: Dat vond ik toen wel raar. Maar t is absoluut waar ja, zodra je maar wát doet gaat het mis.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 feb 2009 13:46

hmm ik weet t niet......

K vindt t wel fijn :wink: dat er hier ook zijn die ook zo beroerd zijn geweest, je voelt je zo onbegrepen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 feb 2009 13:52

Merisja schreef:
Gewoon bellen, joh! Je bent toch hartstikke ziek? Dan is het echt niet erg als je elke dag belt hoor. En trouwens, je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat je zoveel belt omdat je je zorgen maakt 8)

Blijven liggen is idd het beste. Toen ik opgenomen was moest ik helemaal alleen op een kamertje apart liggen. Er mocht zelfs geen bezoek komen, nou ja, alleen mijn man dan :D Terwijl ik zóó graag wilde dat m'n moeder kwam... :oops: maar dat mocht dus niet. Vond ik zelf een beetje overdreven. Ik lag toen aan een infuus en dan voel je je meteen een stukje beter. Later hadden ze die kamer apart nodig in het ziekenhuis en toen werd ik op een volle zaal gelegd waar iedereen telkens bezoek kreeg, maar ik mocht geen bezoek :roll: Dat vond ik toen wel raar. Maar t is absoluut waar ja, zodra je maar wát doet gaat het mis.

wat raar? Vervelend lijkt me dat. Vooral in die periode wil je toch graaf ff dat je moeder erbij is.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 11 feb 2009 14:37

Evelien schreef:
Merisja schreef:

wat raar? Vervelend lijkt me dat. Vooral in die periode wil je toch graaf ff dat je moeder erbij is.

Vond ik ook, ja. De redenatie erachter snapte ik wel: rust is gewoon het allerbeste op dat moment. Maar dat dan moeder nog niet eens even langs mag komen :-k En dat ik wel een paar dagen later op een drukke zaal werd gelegd met allemaal moeders die net bevallen waren vond ik nog vreemder. Maar goed, later ben ik nog verschillende keren opgenoimen ivm vroeggeboortes enzo en toen was de behandeling echt veel beter. Soms voelde ik gewoon dat het personeel dacht: stel je niet zo aan, elke zwangere is misselijk :oops: misschien dat ze daarom ook wel een beetje zo deden.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 11 feb 2009 16:32

@Petra: gewoon lekker bellen hoor! Je hebt reden genoeg om bij de huisarts te 'zeuren' lijkt me.

Vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt, 16w3d:

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 feb 2009 16:55

mooi buikje Haai.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 feb 2009 16:58

Volgens mij heb je al een aardig buikje, Haai?
Jammer dat we nog steeds je gezicht niet mogen zien :mrgreen: :lol:

Wat Merisja noemt, over die gedachtengang van het personeel hoorde ik ook wel van mijn schoonzus. Zij had volgens mij ook domperidon gehad, of het hielp weet ik niet.

Petra, zou je het niet fijn vinden als je in het ziekenhuis infuus zou kunnen krijgen om wat aan te sterken? Of je nu thuis zo beroerd ligt of in het ziekenhuis, anderzijds, dan heb je natuurlijk geen internet.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”