Adoptie deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Re: Adoptie deel2

Berichtdoor elvira (gast) » 10 nov 2010 11:44

Laura en man: wat een moeilijke keuze voor jullie! Denk je dat je het een beetje gaat redden, in je eentje weer een nieuw bestaan op te bouwen? Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat jullie dolgraag nog een kindje willen adopteren en dat wat meer vastigheid juist heel fijn is...
Iig: Succes met alle beslissingen en een dikke knuffel!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 nov 2010 14:23

Bedankt dames! Tsja...ik heb het in het adoptietopic gezet omdat het daar gevraagd werd maar het heeft verschillende redenen. Om heel eerlijk te zijn wegen die zelfs zwaarder dan de adoptie. Manlief is nu ook enorm vaak weg en zit ik alleen met Michael, dat zal straks geen verschil gaan maken. Maar wat ik daar wel hoop te krijgen is een vaste basis van vrienden en kennissen die af en toe eens kunnen helpen als ik omhoog zit. Een week of 6 terug was ik echt ziek maar ik kon niemand bellen om op Michael te passen en manlief was weg. Dan bedenk je je opeens: ik heb meer nodig dan alleen wat mensen die ik oppervlakkig ken voor een paar maanden. Dus zodoende.

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 10 nov 2010 15:15

Moeilijk, Laura! Ik kan me jou goed voorstellen, hoor! Op zich/ normaal gesproken 'redt' je je wel, maar als er iets is, besef je pas of je ergens op terug kunt vallen.
Ik neem al lange tijd m'n petje voor je af hoe je het allemaal doet.
Ik hoop dat jullie vlug een 'thuis' kunnen vinden!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 10 nov 2010 15:35

Wat een moeilijke beslissing Laura! Enerzijds ga je erop vooruit (je kunt idd wat opbouwen qua vrienden- en kennissenkring) en dat is natuurlijk heerlijk, vrienden in de buurt, maar aan de andere kant ga je je man straks waarschijnlijk nog wat minder zien dan nu het geval is en dat lijkt me dan weer niet echt fijn. Volgens mij ben je wat dat betreft wel heel wat gewend, dat scheelt misschien :mrgreen: . In elk geval hier vandaan een heel dikke hug voor jou! Net als jantine76 neem ik regelmatig m'n (figuurlijke :wink: ) petje voor je af!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 nov 2010 16:57

LauraC schreef:Bedankt dames! Tsja...ik heb het in het adoptietopic gezet omdat het daar gevraagd werd maar het heeft verschillende redenen. Om heel eerlijk te zijn wegen die zelfs zwaarder dan de adoptie. Manlief is nu ook enorm vaak weg en zit ik alleen met Michael, dat zal straks geen verschil gaan maken. Maar wat ik daar wel hoop te krijgen is een vaste basis van vrienden en kennissen die af en toe eens kunnen helpen als ik omhoog zit. Een week of 6 terug was ik echt ziek maar ik kon niemand bellen om op Michael te passen en manlief was weg. Dan bedenk je je opeens: ik heb meer nodig dan alleen wat mensen die ik oppervlakkig ken voor een paar maanden. Dus zodoende.

Ja, een basis. Of beter gezegd: een thuis. Voor jullie als gezin. Ik snap het helemaal.
Spannend, hoor, en helemaal spannend, dat er dan in adoptieland weer iets gaat schuiven!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 10 nov 2010 20:51

Laura, fijn dat er zo een vastere basis en een thuis mag zijn. Hopelijk komt er dan ook wat moois met de adoptie.
Net als meerdere dames hier neem ik mijn petje voor je af dat je zoveel alleen doet en ook kunt.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 11 nov 2010 20:52

jantine76 schreef:Moeilijk, Laura! Ik kan me jou goed voorstellen, hoor! Op zich/ normaal gesproken 'redt' je je wel, maar als er iets is, besef je pas of je ergens op terug kunt vallen.
Ik neem al lange tijd m'n petje voor je af hoe je het allemaal doet.
Ik hoop dat jullie vlug een 'thuis' kunnen vinden!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 nov 2010 21:24

Laura...inderdaad wat hiervoor al gezegd is; petje af hoe je het allemaal redt. Hopelijk vinden jullie snel een nieuw huis en dat dit ook echt een thuis voor jullie gezinnetje mag worden!

( en als ik/wij iets voor je kunnen doen, moet je het echt laten weten hoor!)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 11 nov 2010 21:26

Een dikke knuffel voor jou Laura, voor alle moeilijke beslissingen en alle dingen die jullie moeten doen voor het krijgen van een tweede kindje!!!!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 nov 2010 21:37

:oops: Ben helemaal verlegen van de complimenten....enorm lief dames!

Jedi
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jedi » 11 nov 2010 21:53

Tjonge meis, ja, ik weet hoe het voelt als je kind(eren) opgroeien (bijna) zonder vader. Ik zit in dezelfde situatie en wil heel graag terug naar een omgeving waarin ik kan ''groeien'', zowel geestelijk als emotioneel. Veel activiteiten stranden gewoonweg omdat ik niemand in mijn directe omgeving heb die iets van me over kan (of wil) nemen. Ik mis dus een familie in bredere zin.....
Jij moet het ook van een familie in bredere zin hebben. Wat hoop ik toch dat je dat zult vinden!
Deo servire vera libertas

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 13 nov 2010 16:29

Memmem schreef:Laura, fijn dat er zo een vastere basis en een thuis mag zijn. Hopelijk komt er dan ook wat moois met de adoptie.
Net als meerdere dames hier neem ik mijn petje voor je af dat je zoveel alleen doet en ook kunt.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 13 nov 2010 20:58

LeChat schreef:
Memmem schreef:Laura, fijn dat er zo een vastere basis en een thuis mag zijn. Hopelijk komt er dan ook wat moois met de adoptie.

Ik hoop voor je dat de tijd tot mei snel voorbij gaat! Sterkte met alles! je bent echt heel dapper!!!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 15 nov 2010 20:49

Sophie77 schreef:
Nina87 schreef:Moeilijk zeg Laura :(. Veel sterkte in deze spannende tijden. Ik hoop dat alles goed uitpakt en een mooie afloop heeft voor jullie.

ook voor Jedi in jouw omstandigheden

Jedi
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jedi » 15 nov 2010 23:32

Dank je, dat is erg attent van je. Heb verder niet zoveel te zeggen, want het maakt me nog altijd triest, al zou ik er nog zo aan ''gewend'' moeten zijn.
Deo servire vera libertas

Terug naar “Archief”