huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 dec 2008 07:00

Kipje, als je verzekerd bent moet je dat gewoon doorgeven aan hun, komt er een bedrijf alles voor je schoonmaken en repareren. Dat was bij ons ook het geval. We hebben er zelf niets aan hoeven doen. Het was zelfs zo, dat als we bijv. extra kleren hadden moeten kopen dat die vergoed waren geworden. De uren die ik extra bezig was, met alles weer opruimen, de dagen die mijn man had opgenomen etc. werden allemaal vergoed!!! Extra gasverbruik ook nog. Wij zijn vaak te huiverig om iets door te geven (misschien ook wel goed) maar het mag gewoon.
ja, dat is mijn mening dan he.....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 dec 2008 07:03

enne, ik had kant en klaar gordijnen gekocht bij kwantum, tenminste dat stond op de verpakking. Plooigordijn, kant en klaar. Maak ik de verpakking open zit er geen plakzoom bij en er zit boven in wel plooiband maar geen haken erin of erbij :roll: wat moet ik er nou mee? Kwantum heb ik niet naast de deur om ff terug te gaan. Alsnog ergens haken gaan kopen en dan, wat voor haken?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 dec 2008 07:51

tsja. lastig. Vooral als de kwantum niet naast de deur zit. Als je het waard vindt om er haken te kopen en je het leuk vindt om de gordijnen af te maken dan zou ik zeggen gaan met die banaan.

Wij hebben sinds vrijdagavond mijn bankje (een kleine 2 zit) in de woonkamer staan en de mega oerlelijke 2 zit weg gedaan (eerst gesloopt en toen naar buiten gebracht anders kon die de kamer niet uit). Het lijkt wel of we de hele kamer veranderd hebben. Nu de rest nog (gordijnen, tv gaat weg, dressoir gaat op een andere plek). Alleen geen flauw idee of het allemaal gaat gebeuren voor we gaan trouwen (wil het wel heel graag).

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 01 dec 2008 08:31

Wij hebben zaterdag bij de ikea een leuke 2zitsbank en 2 heerlijke stoelen uitgezocht :mrgreen: hebben alleen nog geen huis etc., maar we weten in ieder geval al wel wat erin moet komen :P
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 01 dec 2008 15:16

Super gaaf huis Tuinfluiter :D!! Wel groot zeg, je hebt heel wat te schoon te maken :P.

Succes en sterkte met zooi ruimen Kipje!! Word je niet echt vrolijk van... Hoop echt dat wij nooit brand krijgen :oops:... Maja je doet er vaak zo weinig aan :|... Is het trouwens bij jullie weer helemaal goed gekomen na de brand Annet?
Wat de toekomst brengen moge........

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 01 dec 2008 17:14

Jaaa morgen worden hier 'eindelijk' de laatste dingen opgehangen en dan zal ik ook echt eens foto's maken van m'n stekkie...!!!
Woon er ondertussen al 3 maanden dus ik ben al helemaal gewend!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 dec 2008 19:05

*Annet* schreef:enne, ik had kant en klaar gordijnen gekocht bij kwantum, tenminste dat stond op de verpakking. Plooigordijn, kant en klaar. Maak ik de verpakking open zit er geen plakzoom bij en er zit boven in wel plooiband maar geen haken erin of erbij :roll: wat moet ik er nou mee? Kwantum heb ik niet naast de deur om ff terug te gaan. Alsnog ergens haken gaan kopen en dan, wat voor haken?
Uitstapje naar Goes maken...? En bij de Hema verkopen ze wel haken dacht ik, alleen zou ik niet weten welke je nodig hebt natuurlijk. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 01 dec 2008 19:54

Akelig Kipje!!

Mijn broer en schoonzus hadden ook brand in de droger. Nog geen jaar oud. Hebben kosten terug gekregen van de verzekering. (schade bewaren!!) En een nieuwe droger (ivm garantie)
Maar zij hadden niet zoveel schade in huis, meer van de was in de droger zelf.

Sterkte met schoonmaken!
AfbeeldingAfbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 dec 2008 12:53

Weet niet wie het ookalweer over servies van Blond Amsterdam had, maar in Houten zit een winkel die het verkoopt en opruiming houd. Gaat flinke korting af...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 dec 2008 18:59

Mijn man en ik hebben net de huiskamer helemaal veranderd erg leuk en gezellig geworden. Er moet alleen nog even een gaatje geboord worden voor een schilderij.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 02 dec 2008 19:35

Daatje123 schreef:Weet niet wie het ookalweer over servies van Blond Amsterdam had, maar in Houten zit een winkel die het verkoopt en opruiming houd. Gaat flinke korting af...

Helaas heb ik het hele servies al ( :oops: ) maar bedankt voor de tip!

Vandaag over een maand mag ik ook gaan beginnen met huis verbouwen :mrgreen:

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 02 dec 2008 22:11

Vorige week zelf wat creatief geweest; 3 witte hyacinthbollen (0,83 cent) bij de Appie gehaald, en had nog een glazen (magnetron-;-)) schaal. Gevuld met huiskamerplant-potgrond, en wat decoratiesteendjes op de bodem, en de hyacinthbollen. :)

Vond het resultaat best aardig, dus wat (brede drink-) glazen bij de Blokker gekocht, en hierbij het zelfde gedaan en weggeven :)

Ff fotootje van gemaakt, ze doen het prima :)
Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 dec 2008 06:29

Weet je, hyacinten hoeven niet eens in de potgrond. Hij haalt alle voeding uit de bol, dat is met amarilys ook zo. Dus daar kan je leuke dingen mee doen.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 03 dec 2008 08:17

Daatje123 schreef:Weet niet wie het ookalweer over servies van Blond Amsterdam had, maar in Houten zit een winkel die het verkoopt en opruiming houd. Gaat flinke korting af...

Oke, gaaf!! Dat wordt dan misschien volgende week zaterdag even richting Houten :wink:
Hebben ze alle soorten servies of alleen bepaalde lijnen?
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 dec 2008 09:04

Klopt Annet, had vorig jaar een mooie kerstkrans gemaakt en er oob bollen van de hyacint op gelijmd, ze kwamen gewoon uit ze hoefden niet eens water, het ruikt ook altijd zo lekker.

Terug naar “Archief”