Berichtdoor Katlheen » 03 jan 2012 15:43
Geen wonder dat je niet aan die ribbons komt, je speelt op de PS….zucht. Op de pc doe ik gewoon conquest, en dan zijn de russen in het voordeel op deze map. Zij pakken punt B in het midden (eigenlijk iets meer aan de Russische kant), en de USA moet tegen de trappen op er doorheen zien te komen. Kortom, granaat, roltrap…zwaartekracht doet de rest.
Op de pc speel ik alleen op servers van 64 spelers, en dan gaat het hard. Multikills om de haverklap, je M60 legen in een gangetje met 6 tegenstanders zorgt ook voor leuke puntenstijgingen.
Metro is niet het level wat je bedoelt, jij bedoelt waarschijnlijk Grand Bazaar. Metro is in Parijs, en speelt zich voornamelijk in een metro station af. Ik denk dat metro wel de meest beruchte map is, omdat je dat gewoon een paar chokepunten hebt. Gooi wat granaten, en het is raak. Als je een server hebt waarbij de M320 of RPG toegestaan is, dan is het helemaal punten pakken. Ik speel meestal op een (Nederlandse) server waar die dingen niet zijn toegestaan om spelbederf tegen te gaan. Eigenlijk is het ook gewoon domweg handgranaten gooien, en even snel om een hoekje je magazijn proberen leeg te schieten, mikken hoeft niet, je hebt er altijd wel eentje. Maar om te promoveren is het ideaal.
Trouwens, de uitbreiding is ook leuk. Vooral Wake-Island is een feest der herkenning. Mijn tip: speel het op de PC…;-)
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.