Femke schreef:Hallo Dr. Love's
Het gaat goed met mijn vriend en mij, de ruzieis ondertussen weer goedgemaakt
![]()
Maar, waar ik wel een klein beetje mee zit is dat hij nog steeds best wel bezitterig is. Hij wil graag zoveel mogelijk samen doen, maar ik wil ook weleens gewoon een lekker avondje met vriendinnenLady's Night....
Maar dat ziet hij dus absoluut niet zitten. Hij snapt gewoon niet dat als we tegelijkertijd een avond vrij zijn. En geloof me dat zijn we vaak hoor. Dat ik dan ook weleens liever met mijn vriendinnen wat ga doen
.
Dat is toch logisch en normaal, of moet ik toch maar zulk soort dingen plannen op dagen dat hij al wat te doen heeft. Maar dat is toch van de zotte![]()
Enig idee, hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik tuurlijk heel graag bij hem wil zijn. Maar toch ook dat ik graag dingen doe, alleen en met vriendinnen, zonder altijd maar de aanhang erbij. Want dat kan soms toch een aantal belemmeringen opleveren. Als die kerels er altijd maar bij zijn...
![]()
groetjes Femke
Lieve Femke,
Ik vind het heel begrijpelijk dat jij je daar aan kan ergeren. Het is per slot van rekening normaal, dat je ook weleens iets anders wilt ondernemen, of met iemand anders. Als je verkering hebt, wil dat echt niet zeggen, dat je constant bij elkaar op de lip moet zitten (en ja, dat bedoel ik letterlijk en figuurlijk

Wees gewoon eerlijk, vertel hem de waarheid, gewoon dat je erg zin hebt om wat leusk te gaan doen met je vriendinnen. Lady's Night Out.... dus Boys are not invited....

Mocht het niet tot hem door willen dringen, dan ga je gewoon iets 'leuks' organiseren.. Tupperware party ofzo of een lingerieparty... erg gezellig, veel lol met vrouwen alleen, mocht er toch een keer een verdwaalde

Dusss een volgende keer laat hij het wel uit zijn hoofd om te gaan lopen drammen

Femke Succes!
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
PS.... as maandag heeft Dr. Rosekapje nog 1 of andere party bij haar thuis