Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mar 2004 15:24

Femke schreef:Hallo Dr. Love's

Het gaat goed met mijn vriend en mij, de ruzie :?: is ondertussen weer goedgemaakt :oops:
Maar, waar ik wel een klein beetje mee zit is dat hij nog steeds best wel bezitterig is. Hij wil graag zoveel mogelijk samen doen, maar ik wil ook weleens gewoon een lekker avondje met vriendinnen 8) Lady's Night....
Maar dat ziet hij dus absoluut niet zitten. Hij snapt gewoon niet dat als we tegelijkertijd een avond vrij zijn. En geloof me dat zijn we vaak hoor :shock: . Dat ik dan ook weleens liever met mijn vriendinnen wat ga doen :? .
Dat is toch logisch en normaal, of moet ik toch maar zulk soort dingen plannen op dagen dat hij al wat te doen heeft. Maar dat is toch van de zotte :roll:
Enig idee, hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik tuurlijk heel graag bij hem wil zijn. Maar toch ook dat ik graag dingen doe, alleen en met vriendinnen, zonder altijd maar de aanhang erbij. Want dat kan soms toch een aantal belemmeringen opleveren :mrgreen: . Als die kerels er altijd maar bij zijn... :roll:

groetjes Femke

Lieve Femke,

Ik vind het heel begrijpelijk dat jij je daar aan kan ergeren. Het is per slot van rekening normaal, dat je ook weleens iets anders wilt ondernemen, of met iemand anders. Als je verkering hebt, wil dat echt niet zeggen, dat je constant bij elkaar op de lip moet zitten (en ja, dat bedoel ik letterlijk en figuurlijk :mrgreen: ) Maar wat verkering natuurlijk wel een beetje zegt is dat jullie bij elkaar horen (voor hoelang als het duurt :mrgreen: :wink: ). Dus dat het logisch is als jullie tijd met elkaar doorbrengen en dat niet altijd de vrienden maar voor gaan. Want er moet natuurlijk wel gewerkt worden aan de relatie, maar daar heb ik bij jullie trouwens wel vertrouwen in hoor.

Wees gewoon eerlijk, vertel hem de waarheid, gewoon dat je erg zin hebt om wat leusk te gaan doen met je vriendinnen. Lady's Night Out.... dus Boys are not invited.... :mrgreen:
Mocht het niet tot hem door willen dringen, dan ga je gewoon iets 'leuks' organiseren.. Tupperware party ofzo of een lingerieparty... erg gezellig, veel lol met vrouwen alleen, mocht er toch een keer een verdwaalde :mrgreen: man tussen zitten, voelt ie zich vaak niet zo erg op zijn gemak :mrgreen: . Laat hem dan gewoon meegenieten, met de lol die je als vrouwen onder elkaar kan hebben, het plezier dat jullie kunnen maken, als eindelijk de banden los :roll: zijn.... Wedden dat hij de helft van de tijd niet begrijpt wat er wordt bedoelt en de andere helft niet weet waar hij kijken moet :shock:
Dusss een volgende keer laat hij het wel uit zijn hoofd om te gaan lopen drammen :lol:

Femke Succes!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS.... as maandag heeft Dr. Rosekapje nog 1 of andere party bij haar thuis :mrgreen: dus mocht je vriend belangstelling hebben :roll: 8)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mar 2004 15:34

JialiKelly schreef:HEE HEE, ben ik opeens gereduceerd tot niks in dit topic?

in de maand dat ik geen internet heb kunnen gebruiken, heb ik veel research gedaan voor de DrLove rubriek!

Columbus *kijkt lief* sorry dat ik even weg was, wat moet ik uit gaan tikken???

Lieve JialiKelly,

Welkom terug :lol: .
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel benieuwd ben naar je research voor de Dr. Love rubriek, misschien een optie om dat eerst eens ui te gaan typen :mrgreen: want ik denk dat we daar allemaal wel van willen mee geniete^%&$^ lezen....

Dus succes met typen en veel plezier met de evt. onderzoeken die nog zullen komen :lol:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. vind je het heel erg om van bureau te wisselen? :mrgreen: :wink: :roll:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mar 2004 17:23

Hallo Lieve mensen!! :lol: (collega's :!: patiënten en andere belangstellenden en liefhebbenden :roll: )

Ik ben zeer blij dat ik jullie mee kan delen dat ik ook een asssistent heb :lol: jaja, naar zeer lang wikken en wegen :!: is het dan zo ver en heeft Dr. Rosekapje een eigen liefdevolle asssistent, waar ze van alle %^&^%$ het eea mee kan delen!
Ik heb hem eerst natuurlijk uitgebreid getest :mrgreen: maar ik moet zeggen dat hij met vlag en wimpel :roll: uit de test gekomen is :!:

Jaja, sommigen zullen misschien al wel begrijpen wie deze liefdevolle :!: assistent :!: is :!:

Ja, Juist ja :!: Assistent Dr. Johan 81 :!:

Lieve, Johan, Ik wens je veel succes met je nieuwe baan :!: en toost op de liefdevolle en goede samenwerking :!: maar dat zal wel lukken :mrgreen:

Ik wil bij deze even het woord aan jou geven, want wie anders dan jezelf kan zich het beste voorstellen :!:

Liefdevolle groet, :!: :wink:

Dr. Rosekapje

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 16 mar 2004 17:43

chipkip schreef:Hallo Dr's,

Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat :lol:

gisteren was ik samen met mijn vriend op visite bij mijn opa en oma. Dat hoort er zo bij, als je pas verkering hebt he?! Beetje kennismaken hier en daar.
Op zich, liep het gesprek wel lekker, dat viel me hard mee :shock: .
We waren lekker aan het praten, gesrpeksonderwerpen waren er wel. Ik moet zeggen dat er vooral gepraat werd over de boerderij, waar ik woon. Maar dat is niet zo gek, want mijn opa en oma hebben er vroeger gewoond.
Op een gegeven moment zei mijn vriend tegen mijn oma, dat hij samen met mij de liefde voor kippen had ontdekt....
en dat is nou net het kleine probleempje.... mijn oma is nogal slechthorend :roll: en verstond dus iets anders.... in de trant van dat hij de liefde voor het wippen met mij had ontdekt....
en dat pikte ze niet :roll: , ze gooide dan ook mijn vriend het huis uit... ik ben er maar achteraan gegaan :?

Hoe kan ik dit oplossen? Want dit moet natuurlijk wel uitgepraat worden.

groetjes chipkip

Hallo Chipkip, lieverd

ik zit nu even in het internetcafe, voorlopig kom ik niet meer bij die ouwetjes! :x
toch niet normaal om mij met een bezem voor mn b***en te slaan! :shock:
en jullie verstonden me wel goed, mag ik dat niet zeggen dan?
Ik hoop niet dat je op je oma gaat lijken want dan pak in mn brommert en ben weg :x
Cah

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 mar 2004 17:47

Ha Johan :!:

welkom in het team :!: fijn dat je er bent :!:

geen idee wat je allemaal gaat uitspoken maar maakt niet uit ook, als je maar van Dr.Rosekapje afblijft :!: :x :wink: (eehh Jialikelly is ook nog vrij Johan :!: ) :lol:

Vrijdagavond vergadering in Bollee Johan :!: be there :!:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 mar 2004 17:54

Alle lieve mensen nog aan toe!

Iedereen weet inmiddels wel dat ik en Dr.Rosekapje eeeh relationeel aan elkaar gebonden zijn 8) , ik zal ff korte uitleg geven hoe dat nu gekomen is.
Het is gelijk een voorbeeld voor mensen die zelf niet durven vragen aan diegene die ze leuk vinden om toch die stap te zetten 8)

Ik vroeg aan Dr.Rosekapje in het kader van 'vraag technieken' het volgende:
Lieve Rosekapje, wil je mijn vriendinnetje zijn? Ja, zei Rosekapje en vroeg 'wil je mn vriendje zijn? en ik zei ja!

nou, simpeler kan toch niet? :wink: :D
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mar 2004 17:57

columbus schreef:Ha Johan :!:

geen idee wat je allemaal gaat uitspoken maar maakt niet uit ook, als je maar van Dr.Rosekapje afblijft :!: :x :wink: (eehh Jialikelly is ook nog vrij Johan :!: ) :lol:

WAAAHAAA Kuche, uche, uche

vergadering zonder mij :roll: jullie durven wel hoor :shock:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 mar 2004 18:02

ja ik moet Johan enige instructies geven :!: mannen onder elkaar enzo, snap je? :wink:
Hoe met de dames om te gaan in de praktijk :P :mrgreen:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 mar 2004 18:38

BEste MR Love,

Eindelijk, na lang en diep nadenken, ik heb ook een vraag!
Stel: je hebt een heeeele goede, lieve vriend, die je al jaren kent. Een vriend, en niet de vriend. Je hebt dus geen verkering.Maar je mag elkaar wel erg graag, je kent elkaar heel goed.

En op een dag loopt het savonds ietwat uit de hand: je zoent met elkaar.

Wat erg goed is, maar niet klopt, en maybe ook niet mag omdat j egeen verkering hebt. (wel allebij vrijgeazellig uiteraard) En uiteindelijk ook je vriendschap bedreigt.
Je belooft elkaar het niet meer te doen.

Dan, maanden laten komt het wel errrug goed uit om bij hem te blijven slapen.
Kan je blijven slapen terwijl je weet dat het een keer enigzinds mis is gegaan? Hoe ga je om met dat risico? Want het zou jammer zijn als we niet meer als vrienden bij elkaar konden zijn, langdurig. Tergelijkertijd wil je ook niks kapot maken.

Anoniem :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 16 mar 2004 18:49

weet je wat mijn mams zegt.......je hebt verkering als je hebt gezoend....
Nu snap ik ook waarom mijn ouders daarover al 20 jaar bekvechten, want mijn vader deelt die mening niet. Die zegt dat het pas aan is als de vent het gevraagd heeft......

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 16 mar 2004 18:57

rosekapje schreef:Hallo Lieve mensen!! :lol: (collega's :!: patiënten en andere belangstellenden en liefhebbenden :roll: )

Ik ben zeer blij dat ik jullie mee kan delen dat ik ook een asssistent heb :lol: jaja, naar zeer lang wikken en wegen :!: is het dan zo ver en heeft Dr. Rosekapje een eigen liefdevolle asssistent, waar ze van alle %^&^%$ het eea mee kan delen!
Ik heb hem eerst natuurlijk uitgebreid getest :mrgreen: maar ik moet zeggen dat hij met vlag en wimpel :roll: uit de test gekomen is :!:

Jaja, sommigen zullen misschien al wel begrijpen wie deze liefdevolle :!: assistent :!: is :!:

Ja, Juist ja :!: Assistent Dr. Johan 81 :!:

Lieve, Johan, Ik wens je veel succes met je nieuwe baan :!: en toost op de liefdevolle en goede samenwerking :!: maar dat zal wel lukken :mrgreen:

Ik wil bij deze even het woord aan jou geven, want wie anders dan jezelf kan zich het beste voorstellen :!:

Liefdevolle groet, :!: :wink:

Dr. Rosekapje

Hierbij neemt Johan het woord:

Aller eerst wil ik Rosekapje hartelijk danken voor haar intro :!:
Ik hoop dat we met ons team veel kunnen betekenen voor dit zeer gezellige forum :!: :)

Na laast al de vraag te hebben gekregen van columbus en vin op de laaste meeting, :) :wink: en nu ook van Rosekapje, om toe te treden tot deze praktijk, heb ik besloten om mij in te gaan zetten voor deze zeer goedlopende praktijk. :)

Dit om op de grote diversiteit van vragen een goed antwoord te kunnen geven.

Wij hopen dat we u in de toekomst u nog beter van dienst kunnen zijn.

Een liefdevolle en hartelijke groet,
Ass Dr. Johan81
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 mar 2004 19:11

Johan81 schreef:Hierbij neemt Johan het woord:

Aller eerst wil ik Rosekapje hartelijk danken voor haar intro :!:
Ik hoop dat we met ons team veel kunnen betekenen voor dit zeer gezellige forum :!: :)

Na laast al de vraag te hebben gekregen van columbus en vin op de laaste meeting, :) :wink: en nu ook van Rosekapje, om toe te treden tot deze praktijk, heb ik besloten om mij in te gaan zetten voor deze zeer goedlopende praktijk. :)

Dit om op de grote diversiteit van vragen een goed antwoord te kunnen geven.

Wij hopen dat we u in de toekomst u nog beter van dienst kunnen zijn.

Een liefdevolle en hartelijke groet,
Ass Dr. Johan81

Lieve Johan,

Gezellig dat je ons team komt versterken! :D
Het komt zeker op dit moment goed uit, want ik heb op het moment weinig tijd om in de praktijk aanwezig te zijn.
Ik ben namelijk aan het afstuderen voor mijn studie. Jaja, over een paar weken hoop ik Meesteres in de Massagekunsten te zijn! 8) :mrgreen:
Dus als je wat tijd over hebt, zou je dan mij ook eens af en toe bij kunnen staan?
Ik weet zeker dat dr. Rosekapje je met alle liefde de ruimte geeft om mij af en toe eens te helpen. :wink:
Over een paar weken ben ik gewoon weer fulltime aanwezig hoor! :mrgreen:

Liefs dr. Bloempie

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 mar 2004 21:11

miep19 schreef:weet je wat mijn mams zegt.......je hebt verkering als je hebt gezoend....
Nu snap ik ook waarom mijn ouders daarover al 20 jaar bekvechten, want mijn vader deelt die mening niet. Die zegt dat het pas aan is als de vent het gevraagd heeft......

Ha die Miep

Wat een heerlijk onderwerp is dit, als je daar wat fantasie op los laat kan je veel uit jou stukje halen. ook diverse vragen borrelen naar boven.
nu ga ik eventjes hardop denken....

Heb jij de achternaam van je vader of je moeder? :)
Weten je ouders al wanneer ze gaan trouwen?
(en mag jij bruidsmeisje zijn?) :lol:
Jouw vader vind het goed zo, die vind dat boterbriefje niet belangrijk 8)
jouw moeder is al 20 jaar verliefd op je vader en vandaar die hints over dat zoenen. :P
je vader doet net of die de hints niet begrijpt :roll:
je moeder heeft verkering maar je vader niet :)
jij vraagt je af of het nog 20 jaar duurt voor ze eruit zijn samen :?
je vader deelt alles met je moeder, behalve die mening 8)
dat je het nu pas snapt, komt omdat je zelf nu gezoend hebt :D
je deelt de mening van je vader, maar je hebt veel begrip voor de mening van je moeder :wink:

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 16 mar 2004 22:33

columbus schreef:Ha Johan :!:

Een warm welkom voor een medeassistent!
Alstie ook maar van mij afblijft :mrgreen: ik mag dan wel vrijgezel zijn, maar das juist een heel bewuste keuze Dr.Col! :D

Ik kan niet veel zinnigs meer typen, er is zojuist een parkiet op mn schouder geland, en die heeft het idee dat hij mij in mn nek mag zoenen.

Misschien ook maar eens onderzoek naar doen....
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 16 mar 2004 22:51

columbus schreef:
Ha die Miep

Wat een heerlijk onderwerp is dit, als je daar wat fantasie op los laat kan je veel uit jou stukje halen. ook diverse vragen borrelen naar boven.
nu ga ik eventjes hardop denken....

Heb jij de achternaam van je vader of je moeder? :)
Weten je ouders al wanneer ze gaan trouwen?
(en mag jij bruidsmeisje zijn?) :lol:
Jouw vader vind het goed zo, die vind dat boterbriefje niet belangrijk 8)
jouw moeder is al 20 jaar verliefd op je vader en vandaar die hints over dat zoenen. :P
je vader doet net of die de hints niet begrijpt :roll:
je moeder heeft verkering maar je vader niet :)
jij vraagt je af of het nog 20 jaar duurt voor ze eruit zijn samen :?
je vader deelt alles met je moeder, behalve die mening 8)
dat je het nu pas snapt, komt omdat je zelf nu gezoend hebt :D
je deelt de mening van je vader, maar je hebt veel begrip voor de mening van je moeder :wink:

hahahahaha....

nou mijn ouders zijn al bijna 20 jaar getrouwd ondanks bekvechten...

Maar het kwam hierdoor...
Ik kwam pas thuis en op de een of andere manier kwamen mijn ouders erachter dat ik gezoend had. Maar het was nog niet duidelijk of ik nou wel of niet verkering had. Door deze onduidelijkheid begon de oude discussie weer.

Terug naar “Archief”