Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor meissie88 » 28 jun 2009 11:46

MissF en Annet ook gefeliciteerd met jullie tantezeggertje!!

Ben net even wezen kijken...Echt superrrrlief jochie, héél klein, bij ons in de familie zjn ze meestal 7/8 pond, maar Hessel is maar 5 pond...Echt zo klein! M'n broer is vrij groot, en als je 'm dan bij m'n broer op de arm ziet liggen blijft er bijna niks van 't hele jochie over :lol:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 29 jun 2009 07:46

elsb, dat klopt dat dysmature baby's erg hongerig zijn. Hier ook. Ook werd mij verteld dat ze de groeiachterstand zo inhalen, maar dat is hier niet zo de kleine man is alweer 3 maanden geweest, maar weegt nog geen 7 pond. Fijn dat hij thuis is. Lekker ook dat je man thuis is! En idd alle overige hulp die je aangeboden word, aanpakken!

Alle tantes, van harte gefeliciteerd. Ik heb momenteel het zoontje van mijn zwager en schoonzus hier omdat het daar ook begonnen is spannend hoor!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 29 jun 2009 17:55

@elsb:
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met de geboorte van Matthias. En als ik dit verhaal lees komt het me wel erg bekend voor en kan ik je zus nog weleens kennen. Dat kan mn collega nog weleens zijn :wink:

De rest ook allemaal gefeliciteerd met neefje of nichtje!
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 29 jun 2009 21:31

Tante Annet, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

Vandaag heb ik de liggingsecho gehad, gelukkig lag ukkie netjes met het koppie naar beneden. De echoscopiste schatte het kindje nu op zo'n 5 pond, de groei was dus ook prima. En nu gaan we echt aftellen! :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 jun 2009 05:38

Haai schreef:Tante Annet, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

Vandaag heb ik de liggingsecho gehad, gelukkig lag ukkie netjes met het koppie naar beneden. De echoscopiste schatte het kindje nu op zo'n 5 pond, de groei was dus ook prima. En nu gaan we echt aftellen! :D

Mooi Haai! Red je het allemaal nog met de warmte?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 jun 2009 07:06

Fijn Haai dat ukkie goed ligt...weer een zorg minder. Het aftellen is begonnen.

Hier alles redelijk, blijf wel erg misselijk. Heb vanmorgen voor werktijd alweer over de pot gehangen. Daar wordt ik letterlijk en figuurlijk spuugzat van. Veel vrouwen vallen af door de misselijkheid, maar ik niet hoor. ik groei als kool, ben al 5 kg aangekomen in 11 weken tijd. Dat had ik bij Hugo ook, dus ik ga er maar weer van uit dat ik er 20 aankom.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 jun 2009 10:03

Kreeg net een mailtje van een vriendin, en is bestemd voor alle zwangeren"

Doe hennig aan, voetjes in een teiltje water en laat een ander voor je lopen!!!!!! :lol:

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 30 jun 2009 10:25

Pol: heel goed idee :lol:

Pffft tis echt mega warm..... :roll:

Gaat het verder goed met alle zwangeren?

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 30 jun 2009 10:42

Zwangeren: sterkte met de warmte!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 30 jun 2009 10:45

Wij hebben net te horen gekregen dat er weer een neefje/nichtje op komst is :D

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 jun 2009 11:58

Grootste probleem van die warmte vind ik dat ik mijn schoenen niet meer pas :lol: Verder doe ik 's middags gewoon zo min mogelijk en sta ik 's ochtends wat eerder op om toch nog even uiting te kunnen geven aan m'n nesteldrang :wink:

@pol: goeie tip, heb op het moment alleen niemand om voor me te lopen :)

@ajl: vervelend dat je nog zo misselijk bent. Hopen dat het snel opknapt!

@Tuinfluiter: gefeliciteerd!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 jun 2009 18:25

Wij hebben vloerbedekking in de kamer en die moet gereinigd worden. De taken zijn als volgt verdeeld:
-kids hebben al het speelgoed al buitengezet en morgen mogen ze meehelpen met stoelen en nog wat kleine dingen
-ik haal het apparaat met de auto (de eigenaar zet hem erin)
-manlief cleant de kamer
-ik zet koffie. =D>

Zo is het toch ideaal? Laat iedereen maar even draven hoor, ik heb straks de bevalling zelf te doen en die kan ik niet uitbesteden.....

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 30 jun 2009 21:33

Alle zwangeren heel veel succes

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 01 jul 2009 09:21

@ elsb geniet lekker van je mannetje thuis. hopelijk gaat het snel goed met hem zodat de sonde eruit kan!

hier gaat gelukkig alles goed. nog 2 dagen werken en dan lekker 8 dagen vrij, hopen dat het dan strandweer wordt zodat we naar strand kunnen. verder verloopt de zwangerschap voorspoedig, ben bijna 3 kilo aangekomen in 16 weken tijd (waar blijft de tijd het gaat zo snel)
dus vind het nog wel meevallen.
krijg van het weekend loge's dus ga me daar alvast maar op voorbereiden.
alle zwangeren, doe lekker rustig aan met de warmte.

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 01 jul 2009 10:10

Ik kom ook maar weer eens even langs.
Iedereen weer gefeliciteerd met de neefjes, nichtjes e.d.! :)

Gelukkig heb ik totaal geen last van de warmte, ik vind het nogal meevallen. Iedereen die amechtig met de benen op een stoel zit, veel sterkte!

Verder gaat het helaas niet zo goed hier. Ik had al eerder gezegd dat we een resuskindje verwachten. Eerst zag het er wel gunstig uit, maar de resusantistoffen in mijn bloed zijn ineens heel sterk gestegen en zijn sinds een week of 3 op het hoogste niveau. Dat betekent veel kans op bloedafbraak en dus bloedarmoede bij het kind. Nu zit ik elke week in het ziekenhuis, waar ze met een echo kijken of het kindje al tekenen van bloedarmoede vertoont. Zodra er duidelijk sprake is van bloedarmoede, gaan ze het kindje een bloedtransfusie geven. Gisteren ben ik weer in het ziekenhuis geweest en gelukkig zag alles er nog goed uit. Maar ik vind het heel spannend. Ik moet ook in ieder geval met 37 weken bevallen, hebben ze me al verteld. Op dit moment ben ik 21 weken zwanger.
Op dit moment vind ik de zwangerschap ook helemaal niet leuk meer. En nu moet ook even niemand meer roepen dat ik er vooral toch ook van moet genieten, want dat hoef ik van mezelf helemaal niet. Ik zal blij zijn als er straks een gezond kindje in de wieg ligt. Voor nu maak ik me vooral veel zorgen.

Terug naar “Archief”