Ik kom ook maar weer eens even langs.
Iedereen weer gefeliciteerd met de neefjes, nichtjes e.d.!
Gelukkig heb ik totaal geen last van de warmte, ik vind het nogal meevallen. Iedereen die amechtig met de benen op een stoel zit, veel sterkte!
Verder gaat het helaas niet zo goed hier. Ik had al eerder gezegd dat we een resuskindje verwachten. Eerst zag het er wel gunstig uit, maar de resusantistoffen in mijn bloed zijn ineens heel sterk gestegen en zijn sinds een week of 3 op het hoogste niveau. Dat betekent veel kans op bloedafbraak en dus bloedarmoede bij het kind. Nu zit ik elke week in het ziekenhuis, waar ze met een echo kijken of het kindje al tekenen van bloedarmoede vertoont. Zodra er duidelijk sprake is van bloedarmoede, gaan ze het kindje een bloedtransfusie geven. Gisteren ben ik weer in het ziekenhuis geweest en gelukkig zag alles er nog goed uit. Maar ik vind het heel spannend. Ik moet ook in ieder geval met 37 weken bevallen, hebben ze me al verteld. Op dit moment ben ik 21 weken zwanger.
Op dit moment vind ik de zwangerschap ook helemaal niet leuk meer. En nu moet ook even niemand meer roepen dat ik er vooral toch ook van moet genieten, want dat hoef ik van mezelf helemaal niet. Ik zal blij zijn als er straks een gezond kindje in de wieg ligt. Voor nu maak ik me vooral veel zorgen.