Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor Sterretje » 20 mar 2009 18:16

Gefeliciteerd Timo!

Lastig hoor Pol!
Kijk als gastouder heb je bepaalde verantwoordelijkheden maar die stoppen op een gegeven moment wel.
(onze gastouder -vriendin- was Anna Sofie wel, maar dat hebben we afgesproken. Ze wordt namelijk altijd rond half 10 voor voeding gewassen, en anders moet het hier al om half 7)

Ik zou inderdaad met ze in gesprek gaan! En verwaarlozen: ik vind van wel zoals je het begrijpt. Naar mijn idee hoort een een baby iedere dag een schone romper te krijgen: eigenlijk helemaal schone kleding vind ik.

En AMK: je kunt inderdaad advies vragen zonder officieel te melden!
Time flies when you have none!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 mar 2009 20:31

@Annet: het meiske zelf kan er niks aan doen dat de ouders er zo mee omgaan. het is een ontzettend lief makkelijk kind, zo kan je er wel 10 hebben. Slapen, eten, rustig liggen en tegen iedereen vriendelijk, nooit huilen, gewoon modelbaby. Je moet ze ook wakker maken voor de voeding en dan is ze anderhalf uur op en dan slaapt ze weer 2en half uur.
Maar die ouders hebben kinderen en zeggen zelf de eerste was een foutje en de tweede kwam ook veel sneller dan dat ze wilden. tja....
Ze worden ook overal gedumpt en thuis mag er heel weinig want pa zeikt als het rommelig is in de kamer. Dus ben ik blij dat ze hier zijn want het is hier heel rommelig maar wel kindvriendelijk. Dat oudste ventje is thuis niet meer te hanteren en af en toe moet ik ook een stevige preek afsteken, maar hij vind het nog steeds erg leuk om te komen dus het is ook weer dankbaar werk.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 20 mar 2009 21:56

Tijn: Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met Joanne gaat en je vrouw natuurlijk ook?

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 21 mar 2009 14:12

Het eerste wat in me op komt is: arm kind.
Maar het is echt niet normaal als je je kind zo behandeld ja. En kan me voorstellen dat je dr echt geen zin in hebt als de ouders steeds makkelijker gaan denken. Het is erg jammer dat het kind er de dupe van wordt, die er helemaal niks aan kan doen.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 mar 2009 16:23

Eerlijk gezegd heb ik zelf altijd beetje weerzin naar "vieze" kinderen. Gister was ik hulp-moeder bij peuterspeelzaal, een ventje liep aldoor met van die grote snotkokers uit zijn neus. Bleee, de vorige keer was dat ook al zo. Ik dee gewoon net of ik het niet zag, had geen zin om het schoon te maken. Je leert je kind toch dat ie zijn neus af moet doen? Misschien ben ik wel moeilijk maar ik vind het heel belangrijk dat mijn kinderen schoon zijn en er verzorgt uit zien. Dan heb ik liever dat ze wat meuterig zijn op dat gebied.
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 mar 2009 18:23

*Annet* schreef:Eerlijk gezegd heb ik zelf altijd beetje weerzin naar "vieze" kinderen. Gister was ik hulp-moeder bij peuterspeelzaal, een ventje liep aldoor met van die grote snotkokers uit zijn neus. Bleee, de vorige keer was dat ook al zo. Ik dee gewoon net of ik het niet zag, had geen zin om het schoon te maken. Je leert je kind toch dat ie zijn neus af moet doen? Misschien ben ik wel moeilijk maar ik vind het heel belangrijk dat mijn kinderen schoon zijn en er verzorgt uit zien. Dan heb ik liever dat ze wat meuterig zijn op dat gebied.

en hoe oud was dat kind, want een kind van 2 zie ik zelf nog geen neus snuiten hoor, die halen liever :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 mar 2009 19:47

Lastig situatie Pol, ik zou denk ik eerst die moeder proberen aan te spreken en er haar op wijzen, misschien ziet ze het zelf helemaal niet.

Annet, ik vind het ook fijn als kinderen schoon zijn, maar dat lukt echt niet altijd in hun spel zijn ze vaak te druk en als ze er dan niet op gewezen worden dat er een groene uit hun neus komt laten zie die gewoon lopen. Zelf vind ik het juist vaak vervelend dat als een andere moeder oppast bv bij de kerk en neit de snotkokers weghaald, dat doe ik juist altijd wel. Zo zie je maar :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mar 2009 14:38

Gelukkig maar dat mijn kinderen dan wel om een zakdoek komen. Ook al waren ze dan nog maar 2. Als je ze er op wijst merken ze het gerust wel hoor dat er wat uit hun neus loopt. Misschien ben ik een meut op dat gebied maar ik vind het vies om bij vreemde kinderen snot te vegen en poepluiers te verschonen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 mar 2009 16:39

Vanmorgen zag ik dat de oma van die 2 ermee liep te wandelen. Misschien heeft die ze nog in bad gedaan :mrgreen:
Ergens zijn het wel dumpkids maar misschien ligt dat aan mij
maandag: peuterspeelzaal
dinsdag : hier
woensdag: thuis
donderdag: peuterspeelzaal
vrijdag : hier
zaterdag/zondag: heel vaak bij oma

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 22 mar 2009 18:23

Hier dan de foto's van Timo's verjaardag :-)

Hieper de piep!.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Feest op het kinderdagverblijf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker buiten spelen

Afbeelding

Taartje eten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door vlinder op 23 mar 2009 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2009 18:35

Wat leuk vlinder. Wat een kereltje is het geworden he. Geweldig.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 22 mar 2009 18:36

Ja dat gaat echt snel!
Nog maar een jaartje en dan moet hij al naar school.. :?

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 22 mar 2009 19:33

he vlinder allereerst gefeliciteerd!, maar ik zou de fotos van het kinderdagverblijf niet op een forum zetten, sterker nog het mag niet eens zonder toestemming van de ouders van de kinderen, de meeste zullen er niet mee zitten, maar het schendt de privice van de kinderen

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2009 20:54

Timo gefeliciteerd met je verjaardag, leuke foto's en je bent goed verwend zo te zien, leuk!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 mar 2009 21:50

gempa schreef:he vlinder allereerst gefeliciteerd!, maar ik zou de fotos van het kinderdagverblijf niet op een forum zetten, sterker nog het mag niet eens zonder toestemming van de ouders van de kinderen, de meeste zullen er niet mee zitten, maar het schendt de privice van de kinderen

Ja, daar heb je gelijk in.

Leuke foto's, Vlinder!
Wat een schatje!
Afbeelding

Terug naar “Archief”