Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Re: Gezin en huishouding deel 3

Berichtdoor jamillah » 13 apr 2009 19:08

liefie schreef:volgens mij was het dit strijkijzer

Afbeelding

Echt een super ijzer al veel ''plezier'' van gehad

Ghe, inderdaad. Geweldig apparaat! :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 apr 2009 19:13

Ja echt? Ik mag namelijk een nieuw strijkijzer uitzoeken voor moederdag :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 apr 2009 19:43

Sjonge jonge, wat een belediging! Een strijkbout uitzoeken voor moederdag ](*,) ](*,) Ik was pas jarig maar je denkt toch niet dat ik dan huishoudsjit ga vragen??? :mrgreen:

Zal ik online een strijkgeval kopen of bij Mikro of zuks?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 apr 2009 19:45

gewoon bij zo'n huis-tuin-keuken winkel....

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 13 apr 2009 20:03

heb r een van de blokker, doet et prima maarja ik strijk hooguit 1 keer in de 2 weken :mrgreen:
PaSaP Hoogh!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 apr 2009 20:35

Ik heb een supersimpel geval, de stoom doet het niet eens, maar hij strijkt best. Ooit eens gekregen van mijn oma ofzo. Maar nu ik toch wel bergen strijkspul heb, met alle kleertjes en rompers van zoonlief erbij, lijkt eentje waarbij je maar 1 kant van een shirt of broekspijp hoeft te strijken ook wel handig. Ik opperde aan manlief dat hij hem wel voor mijn verjaardag kon geven, maar zoiets raars had hij nog nooit gehoord. Als ik het nodig had, moest ik het maar gewoon halen en niet zulke rare dingen vragen voor mijn verjaardag :D
Maar ik vind zo'n geval veel te prijzig om zelf te kopen, dus dan maar niet. Dan duurt strijken maar iets langer :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 13 apr 2009 21:20

LauraC schreef:Ja echt? Ik mag namelijk een nieuw strijkijzer uitzoeken voor moederdag :)

Strijkbout (lees: huishoudelijk spul) voor moederdag...oh oh... :-#
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 13 apr 2009 22:40

Haha, ik geloof dat je Laura er wel een plezier mee doet, maar ik zou het ook een belediging vinden! ;)

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 14 apr 2009 08:22

Ik heb denk ik net zo'n strijkijzer of 1 serie 'simpeler', maar die zijn zo fijn!! Mijn moeder heeft ook een philips maar dan echt de meest luxe die je je kan bedenken, maar zij strijkt heel veel. (heeft ook veel was hoor)

De meest simpele van Philips heeft mijn vriend gehad toen hij op kamers woonde, maar dat was wel een rotding vond ik, want het stoom liep er in straaltjes water uit enz. :(
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 apr 2009 09:11

Liever een strijkbout uit mogen zoeken voor moederdag dan een man die er helemaal niks aan doet :) (ik zal de mijne ook eens even tippen dat ik dit jaar op moederdag toch ook echt moeder ben :mrgreen: )
Mijn eerste wasje staat aan, die kan zo op het balkon drogen. Dan nog de bonte en dan nog 1 met alleen de badmat, dan is alles weer weg. Gisteravond had ik al gestreken, omdat Jurian vanmorgen anders geen kleren in zijn kast had in de goede maat :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Gezin en huishouding deel 3

Berichtdoor *Annette* » 14 apr 2009 12:51

Ik snap eigenlijks niet waarom het een belediging zou wezen als je met een verjaardag, moederdag o.i.d. huishoudelijke artikelen zal geven :roll:...

Dit jaar gaf ik me ma o.a. schoonmaakemmers voor dr verjaardag. Ze is namelijk altijd haar emmers kwijt, oorzaak; iets schoonmaken de emmer met sop er laten staan :wink:. Magoed nu heeft ze er tenminste een aantal op voorraad :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 apr 2009 12:56

Een verjaardag is leuk, op je verjaardag wil je verwend worden met leuke dingen. Kaarsjes, leuke lantaarn, lekker luchtje enz. Het is jouw dag en dan gaan ze je een strijkbout geven???? Zien de kleren er niet netjes genoeg uit ofzo?
ja, dat is mijn mening dan he.....

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 14 apr 2009 12:58

Oh, wij geven mijn moeder ook huishoudelijke apparaten hoor! Maar alleen als ze dat zelf aangeeft!

Ze heeft het laatst van ons zo'n uitgebreide keukenmachine gehad...heerlijk! Want ze bakt nu een hoop taarten e.d. :D Maar ja, dat vind ze zelf ook errug leuk! :D
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 14 apr 2009 13:04

Ik kreeg voor ons trouwen regelmatig iets huishoudelijks voor me verjaardag. Toch vind ik het niet echt leuk. Vorig jaar wilde ik wel graag een keukenweegschaal hebben en was toen bijna jarig. Ja, die paar weken wil ik dan wel wachten en iets bakken vind ik alleen maar leuk. Maar een stofzuiger, strijkbout oid, nee liever niet. En een keukenweegschaal van mijn schoonmoeder krijgen vind ik ook leuker dan van mijn man. Ben over een tijdje weer jarig en heb paar dingen op staan die ik graag wil hebben + een nieuwe koekepan. Als ik die pan van mijn (schoon)ouders krijg vind ik het prima.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 apr 2009 13:21

Haha, nou Laura ze zijn het er niet mee eens dat jij zo'n kado vraagt voor de moederdag :mrgreen:

Maar het is toch heel anders of je zelf een huishoudelijk iets vraagt voor je verjaardag/moederdag of wat dan ook als dat je het zomaar van iemand krijgt terwijl je liever iets anders wilde als huishoudelijk spul?
Heb ook op m'n laatste verjaardag huishoudelijke spullen gevraagt, nou ik was er maar wat blij, want het stond op m'n verlanglijst, de vogende de keer misschien alleen maar prullen en niets geen huishoudelijk spul, nou toch leuk als je het zo doet?

Terug naar “Archief”