Moderator: Moderafo's
ik vind de huidige mode ook niet eens zo leuk. Bij Vogele zie ik wel ns een leuk shirtje ofzo of bij V&D, C&A ofzo maar echt de meeste winkels vind ik geen bal aan. Misschien ligt het aan mij en ben ik kieskeurig. Ga ook niet naar Sting, Esprit of wat dan ook. Vind ik te duur. Kwalitatief echt top maar ik heb t er niet voor over.ajl schreef:Volgens mij vind ik de huidige mode niet zo heel leuk.
kwebbel schreef:ik vind de huidige mode ook niet eens zo leuk. Bij Vogele zie ik wel ns een leuk shirtje ofzo of bij V&D, C&A ofzo maar echt de meeste winkels vind ik geen bal aan. Misschien ligt het aan mij en ben ik kieskeurig. Ga ook niet naar Sting, Esprit of wat dan ook. Vind ik te duur. Kwalitatief echt top maar ik heb t er niet voor over.ajl schreef:Volgens mij vind ik de huidige mode niet zo heel leuk.
Haha, da's ook een optie nu, ja.Daphne schreef:Dan gebruik je die shirts gewoon voor het klussen.
Vonkie schreef:Pas een paar hele leuke schoenen voor 5 euro en mooie elegante witte slippers voor 3 euro gekocht. Voor 8 euro 2 paar "schoenen", best leuk.
hihi ik ben ook een meut hoor!! Ik winkel ook zo goedkoop mogelijk. Werkbroeken haal ik bij Zeeman voor een tientje per stuk. Netjes, en toch goedkoop. Als er dan wat mee gebeurd op m'n werk vind ik het nog niet eens zo heel erg.Vonkie schreef:Misschien ben ik wel een echte meut maar 15 euro voor een shirt vind ik al niet eens goedkoop. Nou moet ik zeggen dat ik wel een vreselijke tic heb van het-zo-goedkoop-mogelijk-winkelen. Half jaar geleden een shirtje van esprit gekocht en die was 25 euro geloof ik, maar dat is echt mijn laatste "dure" aankoop geweest.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten