kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Saskia » 03 mei 2009 05:39

Ik vind schoenen ook een ramp, het liefst loop ik op gympen en stoere laarzen, daar kan ik de hele dag op rondbanjeren ;) Een paar laarzen voor als dat nodig is en dan vind ik het wel weer goed :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 mei 2009 11:06

Nu ik al een tijd weinig tot geen nieuwe kleding koop, merk ik echt wel dat e.e.a. oud wordt. Witte shirtjes bijvoorbeeld, daar zie ik steeds meer gelige deo-vlekken in bij de oksels. Die krijg je er niet meer uit hè?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 mei 2009 12:18

Mij lukt het niet om die vlekken er nog uit te krijgen, helaas...
Maar goed, die witte shirtjes waar het om gaat, draag ik alleen onder vestjes o.i.d.

Dan gebruik je die shirts gewoon voor het klussen. :mrgreen:
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 mei 2009 14:26

Die gele deo vlekken gaan er vaak moeilijk uit. Ik moet zeggen dat sinds ik ariel gebrui dat de was veel witter is geworden en ik ook minder van dat soort vlekken heb. Wat ook wel helpt is om een andere deo te gebruiken. Mijn man is overgestapt op een andere deo en de vlekken komen er zelfs niet meer in. En anders even naar de H&M om andere witte shirtjes te halen.

Zucht....heb nog steeds niets kunnen vinden voor mn bruiloften in juli en augustus. Volgens mij vind ik de huidige mode niet zo heel leuk.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 mei 2009 14:47

Wij hebben 29 mei een bruiloft van mijn man zijn zusje en wij zijn nog niet eens op kledingjacht geweest :oops: Nog geen tijd voor gehad maar zeer waarschijnlijk ga ik donderdag samen met een vriendin in R,dam of zo winkelen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 mei 2009 14:49

ajl schreef:Volgens mij vind ik de huidige mode niet zo heel leuk.
ik vind de huidige mode ook niet eens zo leuk. Bij Vogele zie ik wel ns een leuk shirtje ofzo of bij V&D, C&A ofzo maar echt de meeste winkels vind ik geen bal aan. Misschien ligt het aan mij en ben ik kieskeurig. Ga ook niet naar Sting, Esprit of wat dan ook. Vind ik te duur. Kwalitatief echt top maar ik heb t er niet voor over.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 04 mei 2009 14:53

kwebbel schreef:
ajl schreef:Volgens mij vind ik de huidige mode niet zo heel leuk.
ik vind de huidige mode ook niet eens zo leuk. Bij Vogele zie ik wel ns een leuk shirtje ofzo of bij V&D, C&A ofzo maar echt de meeste winkels vind ik geen bal aan. Misschien ligt het aan mij en ben ik kieskeurig. Ga ook niet naar Sting, Esprit of wat dan ook. Vind ik te duur. Kwalitatief echt top maar ik heb t er niet voor over.

Bij de Steps en DiDi hebben ze ook veel mooie dingen, maar ik wil perse wachten tot de uitverkoop, want vind het nu ook wel erg duur..
Ben nog wel even op zoek naar een kort en strak rokje waar lekker veel op kan!
Heb er 3 jaar geleden eentje bij de Esprit gekocht, wel duur, maar hij blijft zo mooi.. maar nu wil ik liefst een wat goedkopere die ik lekker makkelijk kan dragen :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 mei 2009 15:01

Ik heb net gewoon een paarse polo gevonden voor Jurian! En nog gruwelijk goedkoop ook ;) Ik dacht: even de Zeeman in, wie weet. En ja hoor, een donkerpaarse polo, exact de kleur van de onderste laag van mijn jurk. Nu nog zo'n donkerpaars overhemd voor mijn man voor onder zijn trouwpak (hij wil perse bij zijn eigen broertjes bruiloft een pak aan :? ) en we zijn gewoon alledrie in het paars.
De polo is wel maat 74, 68 hadden ze niet meer, maar het gaat best. Net even gepast, met een witte driekwart broek eronder en het staat onwijs stoer. Ben er helemaal blij mee, en dat bij de Zeeman :mrgreen: ('t zal wel na 2 x wassen weg zijn, maar dat boeit niet voor 1,80, als het die dag maar mooi is ;)
Wij hebben 6 dagen na die bruiloft weer eentje waar we de hele dag mee mee moeten. Daar wil ik niet die jurk aan, dus moet daar toch ook nog voor shoppen. Heb er niet zoveel zin in, omdat ik dan denk ik nog niet op mijn oude gewicht terug ben, en dus misschien een maat groter moet kopen. maar dat vind ik zonde, want ik hoop een aantal weken erna toch echt weer maat 36 ofzo te hebben. Nouja, smaller maken kan altijd natuurlijk daarna.

Ik vind de mode ook niet superleuk, maar wel heel handig nu ik iets te dik ben. Veel ruimvallende tuniekjes enzo, die vallen nu erg goed :D Maar die broeken met laag kruis of broeken met juist een hele hoge taille vind ik ontzettend lelijk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 mei 2009 15:50

Daphne schreef:Dan gebruik je die shirts gewoon voor het klussen. :mrgreen:
Haha, da's ook een optie nu, ja. :D En inderdaad, ik draag ze meestal wel ergens onder, maar ik vind het gewoon hoe dan ook geen fraai gezicht, ook niet als ze aan m'n droogrek hangen 8).
@ajl: ik gebruik tig verschillende varianten deo, dus dat zal het niet zijn, dat het van 1 soort komt... Ander wasmiddel, hmm, misschien moet ik dat wel eens proberen. Baat het niet dan schaadt het niet.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 04 mei 2009 21:00

als je goed zoekt, bij winkels zoals Esprit, Vero Moda, of de Sting valt de prijs nog wel mee hoor. je hebt ook shirts voor 15 euro bij de Sting.
ik ga persoonlijk wel liever naar zulk soort winkels, maar let dan ook wel op de prijs.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 mei 2009 21:31

The Sting is sowieso niet zo duur als de meeste merken.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 04 mei 2009 21:33

Misschien ben ik wel een echte meut maar 15 euro voor een shirt vind ik al niet eens goedkoop. Nou moet ik zeggen dat ik wel een vreselijke tic heb van het-zo-goedkoop-mogelijk-winkelen. Half jaar geleden een shirtje van esprit gekocht en die was 25 euro geloof ik, maar dat is echt mijn laatste "dure" aankoop geweest.

Pas een paar hele leuke schoenen voor 5 euro en mooie elegante witte slippers voor 3 euro gekocht. Voor 8 euro 2 paar "schoenen", best leuk :) .

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 mei 2009 06:20

Vonkie schreef:Pas een paar hele leuke schoenen voor 5 euro en mooie elegante witte slippers voor 3 euro gekocht. Voor 8 euro 2 paar "schoenen", best leuk :) .

Tja, maar die gaan waarschijnlijk snel kapot en je voeten worden er ook niet blij van. Dat je op kleding bespaart snap ik, maar op schoenen heb ik nooit bespaard... Mijn ouders gaven ons ook altijd goede schoenen, bij tweedehands kleding. Voor je hele lichaamshouding zijn goede schoenen belangrijk.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 mei 2009 07:31

Ik bespaar niet bewust op kleding of schoenen. Ik kijk of ik het leuk vind en kijk daarna pas naar de prijs. En de kleding van de esprit vind ik eigenlijk niet eens duur :oops: . Dat klinkt misschien wel wat decadent, maar ik koop liever wat minder kleding van een goede kwaliteit dan heel veel goedkope kleding.

@lechat, wat ook nog wel eens helpt is om de oksels van het shritje met een borsteltje uit te boenen voordat je ze in de was gooit.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 mei 2009 07:49

Vonkie schreef:Misschien ben ik wel een echte meut maar 15 euro voor een shirt vind ik al niet eens goedkoop. Nou moet ik zeggen dat ik wel een vreselijke tic heb van het-zo-goedkoop-mogelijk-winkelen. Half jaar geleden een shirtje van esprit gekocht en die was 25 euro geloof ik, maar dat is echt mijn laatste "dure" aankoop geweest.
hihi ik ben ook een meut hoor!! Ik winkel ook zo goedkoop mogelijk. Werkbroeken haal ik bij Zeeman voor een tientje per stuk. Netjes, en toch goedkoop. Als er dan wat mee gebeurd op m'n werk vind ik het nog niet eens zo heel erg.
M'n eigen kleding haal ik ook nog wel ns bij Zeeman, (af en toe). Ik vind het soms nog wel eens stoer ook! 8)
Heb ook wel ns heeeeeeel af en toe dure kleding gekocht (een setje echt voor net, bruiloften enzo was 300 euro ofzo) die hangt netjes altijd in de kast maar gebruik m dan bijv. in de winter op zondag of voor feestjes enzo.
Daarna heb ik geloof ik ooit nog ns voor bijna 80 euro aan kleding gekocht en toen voelde ik mij ook wel raar :lol: ik vind het gewoon een sport om zo goedkoop mogelijk te slagen 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”