Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 okt 2008 11:21

Juultje77 schreef:Oh, wat mooi om te zien. Echt elke keer weer een wonder.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 okt 2008 11:24

Mooie echo's bloempie, duidelijk.

bedankt voor de positieve praat dames :wink:

heb net een cadeautje gekocht voor een vriendin die ook in verwachting is (zij is nu zo'n beetje 11 weken), hier in de buurt ook een hoop zwangeren. vrienden krijgen binnenkort een baby, 2 nichtjes zijn bijna uitgerekend. Heb al drie kaartjes staan. Schoonzusje verwacht een tweeling (kdenk dat zij nu zo'n 8 weken is).
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 21 okt 2008 11:27

Wat leuk rosekapje, zoveel zwangeren in je direkte omgeving! Voor de kids is het ook zo leuk als ze tegelijk opgroeien!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 okt 2008 11:30

klopt heb het met de beide jongens ook gehad, die hebben ook veel leeftijdsgenootjes en dat is toch wel erg leuk. Er zit natuurlijk ook niet heel veel leeftijdsverschil tussen hen en dat is ook erg leuk, ze spelen veel samen en dat gaat heel goed.

Willen jullie straks weten wat het is? Ik twijfel.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 okt 2008 11:44

Wat schitterend joh, die echos. O ik krijg er steeds meer zin in maar moet nog tot 5 november wachten :(

Hier zijn heel veel mensen zwanger van de derde. Best grappig, ik kan er zo al 5 opnoemen bij ons uit de kerk. Babyboom!

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 21 okt 2008 11:48

Hallo Allemaal,

Na een aantal jaren van afwezigheid ben ik weer terug.
'k Lees met plezier jullie verhalen over zwangerschap.

Zelf ben ik ook zwanger van onze 2e, 'k ben 19 weken zwanger. Vanochtend ben ik net weer voor controle geweest bij de verloskundige, 'k vind het altijd weer een wonder als je het hartje hoort kloppen.

Over 2 weken heb ik de 20 weken echo, maar wij willen niet weten van welk geslacht ons kindje is. Hebben we bij de 1e ook niet gedaan, we laten ons lekker verrassen. :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 okt 2008 11:53

Gefeliciteerd Zonnetje!

Hier ook een babygolf ofzo. Tenminste, we hebben nu drie geboortekaartjes op een rijtje staan. Maar dat kan ook aan de leeftijden enzo liggen denk ik. Mijn man is 27, en zijn vrienden zitten nu allemaal in die leeftijd dat ze samen wonen of getrouwd zijn en kindjes willen.
Van mijn vriendinnen is niemand zwanger. Ik ben de enige en eerste :) Soms best raar. Net of ik opeens op een net iets andere golflengte zit ofzo.

Wij wilden niet weten wat het wordt. Tenminste, mijn man niet, ik op zich wel. Maar ik wilde het dan wel aan iedereen vertellen en dat wilde hij weer niet. Dus weten we het gewoon niet. Ik twijfel ook nog steeds of ik het wel Bijbels vind, al die echo's en dan ook nog weten wat het wordt. Maar da's iets persoonlijks.
Nu vind ik het soms lastig dat we het niet weten. Kleertjes enzo kopen en naaien vind ik zo moeilijk nog. Terwijl ik met mijn verlof zoveel tijd ga hebben voor naaien, maarja, alles wit is ook zo wat :D

Gaaf die echo's Bloempie!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 okt 2008 11:58

Groen en blauw en geel kan toch voor zowel een jongen als een meisje ;)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 okt 2008 11:58

Lalage schreef:Groen en blauw en geel kan toch voor zowel een jongen als een meisje ;)

Spijker! maar het model :shock:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 okt 2008 12:01

Ik hou ook wel van ‚cht jongens of meisjes kleren eigenlijk. Degene bij wie ik naai heeft tweelingkleindochters van een half jaar, en daar maakt ze dan van die fantastische broeken voor. Maar dan met iets wijde pijpjes, en een bloemetjes binnenkant. Maar da's echt voor meiden.
Ik hou ook van stoere broeken bij meisjes, maar de modellen verschillen toch wel.

Nouja, dan moet ik maar even wachten tot het kindje er is :)
(al kunnen witte jasjes en vestjes ook wel snel)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 okt 2008 12:02

Ja maar bij een jongetje zitten de knopen aan de andere kant :P :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 okt 2008 12:10

gefeliciteerd zonnetje! Wat is jullie oudste, een jongetje of een meisje en hou oud?
Leuk dat je er weer bent, jij komt toch ook uit vriezenveen?

Ik wil ook nog twee vestjes gaan naaien, maar dan maak ik een rose en een blauwe variant. Welke ik niet nodig blijk te zijn, geef ik wel weg.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 okt 2008 12:15

liefje schreef:Ja maar bij een jongetje zitten de knopen aan de andere kant :P :mrgreen:

Is dat nog zo?? Mijn moeder had het er altijd over maar ik dacht dat dat wel erg oudbollig was>???

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 okt 2008 12:16

Hee, das een goed idee! Want ik vind het toch wel leuk om iets ‚cht jongens of meisjesachtigs te hebben. Dan naai ik gewoon een meisjes broekje en een jongensbroekje of een jurkje ofzo. Weggeven kan idd altijd nog :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 okt 2008 12:16

klopt dat van die knopen, bij blousjes ook.

Terug naar “Archief”