Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Heb je nog nooit overwogen om een werkster te nemen??
Of doet je man het veel te graag zelf allemaal??
Mhaw tis maar een paar Km verder dan de veluweSmurffie schreef:André schreef:JaSmurffie schreef:Als je nog een werkster zoekt..
Ghe..betaal je ook de reiskosten?![]()
Of bestaat er de mogelijkheid vanuit huis te werken
André schreef:De meeste mensen zeggen uit hun zelf dat het hier netjes en schoon is, maar ik zal de koelkast vakken waar de pakken en flessen in staan weer eens reinigen.
Weet ik, alleen de onderste is eens afgeknapt en zit met 2 rvs schroeven vast.Galateia schreef:André schreef:De meeste mensen zeggen uit hun zelf dat het hier netjes en schoon is, maar ik zal de koelkast vakken waar de pakken en flessen in staan weer eens reinigen.
Meestal zijn dat lossen elementen in een koelkast: dan kun je ze in de vaatwasser stoppen.
André schreef:Weet ik, alleen de onderste is eens afgeknapt en zit met 2 rvs schroeven vast.Verder maak ik idd énorm gebruik van de vaatwasser.
LOLGalateia schreef:André schreef:Weet ik, alleen de onderste is eens afgeknapt en zit met 2 rvs schroeven vast.Verder maak ik idd énorm gebruik van de vaatwasser.
Haha, ja, als het vastgeschroefd zit, dan houdt het op! Ja, mijn man stopt werkelijk alles in de vaatwasser. En als het er vervormd of kapot uitkomt, dan houdt hij het triomfantelijk omhoog en zegt dan bijvoorbeeld "bamboe kan er dus NIET in".
Verder is een vaatwasser gewoon enorm handig. Afwassen is niet echt een leuk karwei (nou ja, ik ken ook weer mensen die vinden het gezellig, dus ach). Toen wij gingen verhuizen hadden we eindelijk ruimte voor een vaatwasser. Die kochten we toen alvast voor we de sleutel kregen, zodat die op dag 1 in de keuken gezet kon worden. We hebben toen ook echt onze vaat verhuisd van het oude naar het nieuwe huis. Alles in kratten (we hadden het allemaal opgespaard) en samen in de vaatwasser gezet... aangezet... en echt vol 'aanbidding' naar de vaatwasser gekeken en geluisterd hoe het ding alles voor ons waste....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten