De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jan 2008 16:25

meissie88 schreef:
paprikameisje2 schreef:k had die kinderwagen ook al ergens gezien... k von et net een rijdende autostoel :oops: net als die stokkegevallen... dat vind ik net rijdende kinderstoelen :oops: :oops: :oops:

M'n zus werkt in Babypark(afd. Kinderwagens geloof ik) en die vind de stocker toch zó gweldig rijden, 't is de beste kinderwagen volgens allerlei tests bla bla, maar ik vind m ook zó lelijk!

en errug prijzig!! hier in de buurt heeft ook iemand een stokke! die is er niet zo heeeel erg over te spreken.. erg kwetsbaar vond zij em! maar jah.. ze wilde de rollsroys onder de kinderwagens en dat was de stokke!

k kan mijn kinderwagen drie kee rkopen tegen één stokke...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 jan 2008 16:27

paprikameisje2 schreef:
meissie88 schreef:
paprikameisje2 schreef:k had die kinderwagen ook al ergens gezien... k von et net een rijdende autostoel :oops: net als die stokkegevallen... dat vind ik net rijdende kinderstoelen :oops: :oops: :oops:

M'n zus werkt in Babypark(afd. Kinderwagens geloof ik) en die vind de stocker toch zó gweldig rijden, 't is de beste kinderwagen volgens allerlei tests bla bla, maar ik vind m ook zó lelijk!

en errug prijzig!! hier in de buurt heeft ook iemand een stokke! die is er niet zo heeeel erg over te spreken.. erg kwetsbaar vond zij em! maar jah.. ze wilde de rollsroys onder de kinderwagens en dat was de stokke!

Ghehe hij is inderdaad bijna de duurste van welke ze bij Babypark verkopen ;-) Als je verstand van kinderwagens wilt krijgen moet je 's met mn zus gaan shoppen...elke kinderwagen die voorbij komt krijgt wel 'n oordeel! ghehe!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 jan 2008 16:43

mirjan22 schreef:Ahhhh wat een poepies!!!! echt schattig. Zijn wel gek met elkaar zeker!
:P
Dat shirt dat Milan aan heeft, komt die van de Hema? Volgens mij heeft mn broertje die ook namelijk.

ja van de hema.... :mrgreen:

nou gek van elkaar.... de ene keer wel.. maar soms... dan gaat milan boven op matteo liggen.. pakt zn speelgoed af... slaat em ..krabt em... en ga zo maar door

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 jan 2008 16:57

moet je die mondjes eens zien :mrgreen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 18 jan 2008 19:37, 3 keer totaal gewijzigd.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 18 jan 2008 17:13

Ben inderdaad ook bij Babypark geweest om te kijken. Wat een feest en wat een fijne service! Uiteindelijk (nog) niet geslaagd voor een kinderwagen, maar wel een groot bed voor onze dochter!

Wij hebben daar inderdaad een bugaboo, stokke en quinny gezien die bij ons in de auto passen. De eerste twee zou ik geloof ik niet nieuw kopen, want die kosten ruim 800 euro, de Quinny 500, maar daar hoor je idd weer vaak klachten van.......

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 jan 2008 17:43

Bumba schreef:Ben inderdaad ook bij Babypark geweest om te kijken. Wat een feest en wat een fijne service! Uiteindelijk (nog) niet geslaagd voor een kinderwagen, maar wel een groot bed voor onze dochter!

Wij hebben daar inderdaad een bugaboo, stokke en quinny gezien die bij ons in de auto passen. De eerste twee zou ik geloof ik niet nieuw kopen, want die kosten ruim 800 euro, de Quinny 500, maar daar hoor je idd weer vaak klachten van.......

Quinny is meestal niet zo goed nee 8) Ghehe

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 18 jan 2008 18:28

ik ken anders meerdere mama's die er nooit problems mee hebben of mee gehad hebben :!:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 jan 2008 18:37

Nee ik ook niet wij hebben een Quinny bevalt prima!!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 jan 2008 18:48

Mama en ik zijn vandaag ook aan het foto`s maken geweest... 8)

Afbeelding

Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jan 2008 19:00

Hahaha, de pop is bijna even groot als Danique!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jan 2008 19:03

meissie88 schreef:
paprikameisje2 schreef:
meissie88 schreef:

Ghehe hij is inderdaad bijna de duurste van welke ze bij Babypark verkopen ;-) Als je verstand van kinderwagens wilt krijgen moet je 's met mn zus gaan shoppen...elke kinderwagen die voorbij komt krijgt wel 'n oordeel! ghehe!

hier oordeel ik ook altijd... die ziet er nit uit .. moei kijken dies lelijk... etc etc... alleen de adventure niet :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 jan 2008 19:05

LauraC schreef:Hahaha, de pop is bijna even groot als Danique!

Haha klopt maar ze zit er altijd mee te spelen, vooral aan die staarten friemelen :P vindt ze leuk... liever die pop dan dat ze mijn haar pakt :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2008 19:46

geweldig dat knipje in dr haren 8)
Knapt ze al een beetje op?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 jan 2008 19:49

rosekapje schreef:geweldig dat knipje in dr haren 8)
Knapt ze al een beetje op?

Nee, :( heb net Luuf gehaald dat maar eens proberen :?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2008 21:55

mannen praten over automerken

mama's over kinderwagen merken

Terug naar “Archief”