Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:Eergister een jonge vader van 4 kleine kinderen, gevonden in een stilstaande vrachtwagen. De meldkamer kon hem niet traceren.. hij had nog 112 gebeld... Verschrikkelijk, in een week tijd....
Haai schreef:Ach Saartje, wat een verdriet..
Heel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat jullie mogen ervaren dat God juist in verdriet zo dichtbij kan en wil zijn!
jans1 schreef:..aan de moeder van mijn vriendin, zij heeft vannacht haar laatste adem uitgeblazen, en mocht niet oud worden..
liefie schreef:jans1 schreef:..aan de moeder van mijn vriendin, zij heeft vannacht haar laatste adem uitgeblazen, en mocht niet oud worden..
Gecondoleerd Jans...
jaccootje85 schreef:liefie schreef:jans1 schreef:..aan de moeder van mijn vriendin, zij heeft vannacht haar laatste adem uitgeblazen, en mocht niet oud worden..
Gecondoleerd Jans...
Sterkte!
Bumba schreef:Ach Saartje, ik wens je heel veel sterkte.... Jouw berichtje waaruit zoveel liefde naar voren komt, maakt dat ik met tranen in mijn ogen zit te lezen. Kon je maar af en toe de klok stilzetten, zodat die mooie momenten voor altijd zouden blijven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten