@ sophie als wij achteraf zouden wonen, zou ik ze helemaal niet binnen krijgen

Hoe gaat het verder met jullie?
Moderator: Moderafo's
meribel schreef:hier de oudste ( 8 jaar ) is een buitenkind, mag tot 8 uur buitenspelen ..ligt er een beetje aan hoe druk het is geweest overdag, ze moet half 9 naar bed. ( dan dus ook omgekleed en klaar om te slapen , dus om 8 uur omkleden) Maar alleen nu het licht is, toen het donker en de klok nog niet vooruit was dat 7 uur of half 7 naar gelang het donker werd.
de middelste van 5 mag tot 7 uur, gaat half 8 naar bed, maar wil niet altijd naar buiten dus ligt er erg aan. ( bedtijd ook recent naar later gezet omdat ze maar wakker bleef liggen )
en de jongste van 2 mag nog niet natuurlijk, die speelt hier binnen tot ik haar in bed gooi, ging altijd half 7 maar ligt nu lang wakker, wordt tijd om haar wat later te gaan doen.
meribel schreef:ja zeker wel, en ze slapen op de dezelfde slaapkamer, juist daarom ook een uur ertussen, dat die jongste slaapt.
waarom oneerlijk? Dat hebben ze zelf nog nooit bedacht,
alleen als ik zeer sporadisch eens naar ouders of grootouders ben geweest, verjaardag ofzo, en dus om 8 uur thuiskom, dan moeten ze samen meteen. Dat vind de oudste juist oneerlijk ( de jongste wel leuk natuurlijk )
MissF schreef:Prachtig liefie, wat heeft Nina toch mooi haar!
tja boerin, hier klaagt Frederiek ook echt nog elke avond dat ze eerder naar bed moet dan Jurian, maar ze heeft gewoon pech, ze is nou eenmaal jonger. Klagen mag, maar dat helpt hier toch echt niet
MissF schreef:We hadden tot gister niet eens een foto van alledrie, ajltoevallig zat Jurian gister met Frederiek op schoot gek te doen, en heb ik Jorrik erbij gezet, snel foto gemaakt door mijn man. als jij een foto erop zet van jouw viertal, doe ik het van mijn drietal
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten