ineke-kitty schreef:schelpje
Mijn "functie" als leidinggevende is inmiddels al weer 15 jaar geleden, en de mentaliteit is sindsdien drastisch veranderd.
De "sfeer" is daarmee eveneens grimmiger geworden, en dat is ook wel gebleken.
Als ik zeg dat het me niet interesseert wat anderen over mij menen te moeten denken, heeft dat niets te maken met me "verheffen boven een ander" .
Het staat eveneens vast dat er door deze "bevolkingsgroep" velen gebruik maken van onze sociale voorzieningen, zoals de bijstand, in ieder geval alleen al in mijn woonplaats.
Eveneens is er zeer veel criminaliteit onder Marokkaanse jongeren , en ook dat is aangetoond.
Maar geloof je niet dat de hoger opgeleiden, neem even de Rotterdamse burgemeester voor ogen, en de verschillende kamerleden, hier verschrikkelijk van balen?
Ik las laatst in een wijkkrantje, dat er besloten was dat Marokkaanse ouderen, als een soort vaderfiguur zouden gaan fungeren. In Amsterdam gebeurt dat ook al.
Er is nu eenmaal een percentage jongeren, dat thuis nauwelijks opvoeding krijgt.
Maar niet alleen bij deze groep, wat denk je van onze overzeese voormalige gebiedsdelen?
Weet je hoe die rondhoereren, letterlijk dus! levend van een uitkering, maar wel zoveel kindjes verwekken, bij even zoveel verschillende jonge meisjes?
Die vervolgens als 15/16 jarige ook van een uitkering moeten rondkomen.
Waarom horen we meneer Wilders daar niet over dan?
Die gasten zouden terug moeten naar het eiland waar ze vandaan komen.