Ik snap dat je me niet aanvalt en die reactie was ook niet om te verdedigen, maar om aan te geven dat ik het niet zo bedoeld had.
Als je me zou aanvallen, dan stel ik zo voor dat je in een tank aan komt rijden met een dweil in de aanslag en dat je sponzen vol zeepsop afschiet met een granaatschieter...
Goed, dat is off-topic en een product van mijn ietwat vreemde fantasie.
Dames, onthoud: stiekem heb ik altijd bewondering voor jullie poetsgraagheid en huishoudelijke inzichten en ben ik mij elke keer weer bewust van mijn tekortkomingen op huishoudelijk gebied. Jullie zullen nooit in situaties terecht komen, waarin je stresst omdat er iemand langskomt en je volledig ongestructureerd tijdschriften, boeken, papieren, cd's, etc op de overloop gaat gooien. En dat je wanhopig op zoek gaat naar een schone keukenhanddoek en dan alle kasten in je huis opendoet en je jezelf afvraagt 'waar zouden die nou liggen?'. Die doek dan ontdekken in een keukenla (hoe logisch!). Met je mond vol tanden staan als iemand vraagt 'waar staat de suiker?'
En zo kan ik nog een hele waslijst maken. Prijs jezelf gelukkig!!!!
En dan nog iets: mijn man leest regelmatig even door dit topic heen, verbaast zich, maar komt soms ook op goede ideeen. Ik zal hem eens aansporen zich aan te melden, dan kan hij nog wijzer worden!