Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Zooo hey, wat liggen sommigen van jullie lang in bed. Daar zou ik dus echt niet tegen kunnen.
Memmem schreef:Trijntje Johanna: hoe is gegaan met Matteo bij je zus, vond hij het leuk en heb jij nog wat gedaan? Waar krijgt hij nu medicijnen voor?
trijntjejohanna schreef:Memmem schreef:Trijntje Johanna: hoe is gegaan met Matteo bij je zus, vond hij het leuk en heb jij nog wat gedaan? Waar krijgt hij nu medicijnen voor?
het is heel slecht gegaan... hij heeft bijna de hele middag gehuild... hij heeft even een half uurtje geslapen... achteraf bleek dat hij zich niet lekker voelde... hij kon niet goed poepen.. hij had last van zn buik... probeerde steeds maar te poepen.. maar het wilde maar niet..
Hij krijgt weer medicijnen voor zn reflux... we waren er al een maand of 2 mee gestopt.. maar zn klachten zijn weer terug... hij eet nu weer veel minder.. spuugt weer veel meer... groeit niet meer zo goed.. hij zit nu onder het gemiddelde.. terwijl hij er ruim boven zat...
Heerlijk, even er uit.Omdat Matteo weg was.. ben ik met Milan naar de kinderboerderij gegaan... die is 10 km verderop.. en aangezien ik niet kan autorijden.. ben ik op de fiets gegaan... vandaag dus 20 km gefietst met terugreis een heeeeeele harde tegenwind..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten