De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 apr 2008 07:52

Zooo hey, wat liggen sommigen van jullie lang in bed. Daar zou ik dus echt niet tegen kunnen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 apr 2008 08:09

ik ga eruit als julia komt met de eerste voeding.. die geef ik nog in bed, verschilt tussen zeven en half negen!

als ze die heeft ehad gaat ze in de box.. en ga ik dat uur flink werken! en als zij naar bed kan, kan ik lekker even rustig eten!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 apr 2008 08:42

beterschap voor danny....

ik zou nu wel een hele tijd uit kunnen slapen... komt omdat er snachts nog onderbrekingen zijn.... als ik gewoon door zou kunnen slapen... dan kan ik niet uitslapen.... dan zou van 12-6 of 7 voor mij echt genoeg zijn....

Vanmorgen bij de huisarts geweest... Het leek hem verstandig dat Matteo toch weer met de medicijnen begint.... hij heeft nu voorgesteld om tot november/december medicijnen te gebruiken en dan weer eens te kijken hoe het gaat....

Verder gaat Matteo vandaag een middagje naar mn zus... voor het eerst gaat hij alleen weg... ben nog nooit zolang zonder hem geweest! is wel ff spannend.. maar het gaat vast goed... het is even een oefening om te kijken hoe het gaat... volgende week maandag gaan we met mn schoonvader en zn vriendin naar de dierentuin.. en dan willen we Matteo eigenlijk niet mee... dus dan moet hij oook de hele dag naar mn zus... maar als het dan niet gaat.. dan kunnnen we natuurlijk niet zomaar naar huis... dus eerst ff zo proberen :wink:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 21 apr 2008 09:46

Spannend TJ! Is Matteo eenkennig?

Juliëtte is voor het eerst ziek :cry: Ze heeft koorts en is erg verkouden.
Ik laat haar maar binnen vandaag. Al is het jammer van het mooie weer!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 apr 2008 09:59

Wat een zieken allemaal zeg..

Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest,
ze hebben een echo van haar heupjes gemaakt,
en alles was goed. Dus geen spreidbroekje gelukkig!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 apr 2008 10:03

rosalie83 schreef:Zooo hey, wat liggen sommigen van jullie lang in bed. Daar zou ik dus echt niet tegen kunnen.

Whaha, het is maar hoe laat je erin gaat natuurlijk 8) Ik moet op dinsdag werken, dan ben ik er om half zeven uit. Op woensdag gaat Boudin naar de psz en moet ik er half acht uit. Op donderdag komt er een buurkindje of hij gaat daarheen dan ben ik er om half negen uit. Op zaterdag moet ik werken dan ben ik er om half vier uit. Op zondag hebben we tegenwoordig pas twaalf uur kerk, mag ik uitslapen van manlief en zorgt hij voor de kids. Op maandag heb ik het altijd 'druk' dus ben ik er ook meestal wel vroeg uit. En op vrijdag heb ik meestal niets dus kruip ik er meestal rond half 10 eens uit. (maar dan zit Gerlinde al aangekleed en al in de box en rent Boudin gezellig over de bovenverdieping dus van slapen komt er dan niet veel meer..)

@memmem, zielig joh voor je zoontje, hoe lang moet hij in het gips?

@annet, ik heb zo'n medelijden met je.. MSN en kids gaat eigenlijk niet samen :mrgreen: En hoe is het nu met Danny?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 apr 2008 11:11

Fijn.. AG dat alles goed is! ben je van het cb doorgestuurd? of zit er een afwijking in de familie?

aaah... memmem... gebroken arm! heeft hiij een mooi kleurtje? of moest hij eest nog van dat spalkgips?

Zo hier de volgende prikjes weer binnen.. ze ligt nu lekker te maffen.. helaas mag ze niet in de bakerzak, daar baal ik dus flink van... want anders gaat ze nl niet slapen

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 21 apr 2008 14:39

Memmem, wat zielig, beterschap!

Sophie is gisteren gedoopt in dezelfde dienst als dat mijn man en ik belijdenis hebben gedaan (zie evt ook mijn voorsteltopic). Ik heb nog een paar foto's gemaakt met dr doopjurk aan die zal ik later nog wel plaatsen, want Sophie wordt net wakker nu.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 apr 2008 15:02

paprikameisje2 schreef:Zo hier de volgende prikjes weer binnen.. ze ligt nu lekker te maffen.. helaas mag ze niet in de bakerzak, daar baal ik dus flink van... want anders gaat ze nl niet slapen

Ze ligt lekker te maffen maar ze gaat nl niet slapen? 8-[

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 21 apr 2008 17:05

Wat vervelend al die zieken.
Hopen dat ze gauw weer beter zijn.
Van harte beterschap!!!!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 apr 2008 19:58

Annet, kun je Danny niet beter thee geven, volgens mij is dat beter dan appelsap. Onze huisarts zegt zelfs dat je niets anders moet geven dan wat je normaal ook aan je kind geeft. Wel vervelend, wil je net naar bed kun je ook nog eens een bed verschonen. En dan nog wassen op zondag zeg, hoe durf je :wink:
Beterschap met hem.
Trijntje Johanna: hoe is gegaan met Matteo bij je zus, vond hij het leuk en heb jij nog wat gedaan? Waar krijgt hij nu medicijnen voor?

AG, fijn dat alles goed was.

PPM, heeft Julis nog last van haar prikjes?

Mammavansophie, wat een bijzondere dienst is dat geweest. Ben benieuwd naar de foto's.

Hier gaat het heel goed. Onze zoon is gewoon een bikkel. Heeft eerst heel hard gehuild, toen hij gevallen was. Maar hij kent meestal maar 1 manier van huilen en dat is gewoon heel hard. Nadat we hem getroost hadden en zagen dat zijn arm gebroken was heeft hij bijna niet meer gehuild. In het ziekenhuis tijdens de onderzoeken en foto's maken werkte hij gewoon heel goed mee, de vervelende verdovingsprikken voor het zetten van de arm hij onderging het gewoon. Het zetten van zijn arm was heel naar om te zien, ze bogen de arm gewoon dubbel naar boven en beneden. :shock: Hij huilde en kreunde en kronkelde toen wel maar deed dit zacht. Terwijl hij gewoon heel veel pijn moest hebben hij zei het niet.
Ook nu niet, hij blijft doorgaan. Is gewoon naar school geweest vandaag, was vanmiddag heel moe en had wel pijn maar ging toch naar zijn buurjongentje/vriendje om te spelen. Alleen als er gevraagd wordt of hij pijn heeft zal hij dat zeggen anders hoor je hem er niet over. Hij stond vanmiddag al weer op een trampoline en lag te rollen in de zandbak. :roll:

PPM: hij heeft nu spalkgips en krijgt, hoop ik, vrijdag gewoon gips (met een kleurtje)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 apr 2008 20:09

Memmem schreef:Trijntje Johanna: hoe is gegaan met Matteo bij je zus, vond hij het leuk en heb jij nog wat gedaan? Waar krijgt hij nu medicijnen voor?

het is heel slecht gegaan... hij heeft bijna de hele middag gehuild... hij heeft even een half uurtje geslapen... achteraf bleek dat hij zich niet lekker voelde... hij kon niet goed poepen.. hij had last van zn buik... probeerde steeds maar te poepen.. maar het wilde maar niet..

Hij krijgt weer medicijnen voor zn reflux... we waren er al een maand of 2 mee gestopt.. maar zn klachten zijn weer terug... hij eet nu weer veel minder.. spuugt weer veel meer... groeit niet meer zo goed.. hij zit nu onder het gemiddelde.. terwijl hij er ruim boven zat...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 apr 2008 20:12

Omdat Matteo weg was.. ben ik met Milan naar de kinderboerderij gegaan... die is 10 km verderop.. en aangezien ik niet kan autorijden.. ben ik op de fiets gegaan... vandaag dus 20 km gefietst :wink: met terugreis een heeeeeele harde tegenwind..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 apr 2008 21:01

aah.. me meisje was zooo zielig.. ze was zo vreselijk aan het krijsen en ik wist niet wat er aan de hand was, tot ik bedacht.. miss helpt een schone luier, en ik doe het broekje uit, ze had me een dikke bil.. twee keer zo dik als normaal.. t arme schatje as helemaal overstuur...na een zetpil gaat het weer aardig,v anaf zeven uur ligt ze al lekker te slapen, ik hoo pdat ze straks nog wakker wordt, kan ze lekker nog wat drinken en dan weer slapen!

jamilah.. ze sliep in de kinderwagen!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 apr 2008 21:21

trijntjejohanna schreef:
Memmem schreef:Trijntje Johanna: hoe is gegaan met Matteo bij je zus, vond hij het leuk en heb jij nog wat gedaan? Waar krijgt hij nu medicijnen voor?

het is heel slecht gegaan... hij heeft bijna de hele middag gehuild... hij heeft even een half uurtje geslapen... achteraf bleek dat hij zich niet lekker voelde... hij kon niet goed poepen.. hij had last van zn buik... probeerde steeds maar te poepen.. maar het wilde maar niet..

Hij krijgt weer medicijnen voor zn reflux... we waren er al een maand of 2 mee gestopt.. maar zn klachten zijn weer terug... hij eet nu weer veel minder.. spuugt weer veel meer... groeit niet meer zo goed.. hij zit nu onder het gemiddelde.. terwijl hij er ruim boven zat...

Wat vervelend, durf je het wel aan om hem volgende week een hele dag bij je zus te laten of neem je hem mee?
Omdat Matteo weg was.. ben ik met Milan naar de kinderboerderij gegaan... die is 10 km verderop.. en aangezien ik niet kan autorijden.. ben ik op de fiets gegaan... vandaag dus 20 km gefietst met terugreis een heeeeeele harde tegenwind..
Heerlijk, even er uit.
Moet nu alles met de auto doen want 3 kids op de fiets gaat niet. :(

Paprikameisje: Wat sneu, hopelijk trekt het snel weer weg.

Terug naar “Archief”