vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

RECI-TATIVO
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor RECI-TATIVO » 11 jun 2007 10:47

Toch zal het twinkelen. Toch zal het twinkelen gelijk ijstklontjes in het whiskeyglas.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 11 jun 2007 11:27

Neem dan geen Avatar! De Nigeriaan moest niets hebben van die oldschoolzondoorbraakjes. In zijn land regende het of je stikte de moord van de koperen ploert.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 11 jun 2007 11:57

Ik ben niet jaloers op Jantje Smit sprak de moveshisassamsterdammer. Vanwege dat wijf? Misschien heeft ze niet zon zonnig karakter en is ze meer een koperen ploert.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 jun 2007 12:09

Handleidingen voor kinderwagens zullen in het vervolg clandestien afgewassen worden.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 11 jun 2007 12:22

rafaell schreef:Een nieuwe Brusselmans :)

'Ik hoop van niet,' zei Herman. 'Twee keer man in de naam, en toch nog zo veel last met de vrouwtjes. Laat ik al helemaal mijn muil houden over het wijf van die Smit. Hoewel ze ongetwijfeld van paling houdt.'
Er liep een Nigeriaan voorbij. 'Zeg,' brulde Herman, 'ben jij met je neus ergens aan blijven hangen?' De man liep door en Herman stak een sigaret op. Het wordt tijd om weer eens een handleiding voor kinderwagens te schrijven, dacht hij, maar voorlopig zal het daar wel niet van komen.
De Nigeriaan kwam terug. 'Waar haal je het vandaan?' vroeg hij. 'Ga afwassen, vriend,' gaf Herman hem van repliek. 'Een typisch voorbeeld van een verkeerde vraag,' mompelde hij, meer tegen zichzelf dan tegen zijn gekleurde gesprekspartner - een gesprekspartner die steeds minder vriendelijk keek. 'Waar laat ik het?'
De Nigeriaan zette het op een lopen, zodat Herman zijn tweede sigaret opstak. 'Nummer negenenzeventig van de maand,' gromde Herman voldaan. 'Maar ik kan het mis hebben.'

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 11 jun 2007 14:34

Op het moment dat de vleugel de vlinder verlieten werd de lucht te dik om mijn longen te vullen. Een Chinook klapte de dikke lucht nog wat aan. Dit was de druppel. Al zat er ook al iets in het drinkwater. Mijn kinderen zijn kwijt en ik heb geen forwarded adressen om hen te achterhalen. . .

"Yo'zee"
"ja, Half"
"Wil je die depressieve Waldemar Boesta afzetten?"

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 11 jun 2007 14:53

Al heette je heel, ik slacht je nog als een kalf. en van je staart bak ik zalf.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 11 jun 2007 15:16

de elf kilometer haal ik niet . . . tja, vierkante wielen.

FV
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FV » 11 jun 2007 21:39

En de zon gaat onder over het vierkante wiel en de tijd wentelt voort en voort. Onderwijl geeft de Held rooksignalen en barst de zomer in tranen uit.
"De beste manier om een probleem op te lossen is de humor ervan te ontdekken."
- Arthur C. Clarke -

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 11 jun 2007 22:43

Gloren van huid, meesmuilend vergaan in groot gras aan de grachten van mijn haar. Zo zijn, zo leven, keer op keer, is de kracht van waarde en hoog beraad.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 12 jun 2007 07:54

Aan de andere kant van de rivier vielen de ontzettend versleten schoenen van de rotsrand af.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 12 jun 2007 09:10

De corpulente pastor in het antracietgrijs gestoken predikte het genesisdieet vol overgave. Hij moest behoorlijk overgeven van het Johannes dieet en honing en sprinkhanen waren niet bepaald zijn cup of tea.
De pastor gunde het een ieder niet meer te struikelen over een derde onderkin en het verder belasten van een versleten heup.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 12 jun 2007 09:29

Wow-wow-wow! Die dingen kantelden dat het een lieve lust was. Maar het was geen lieve lust, het was ronduit rampzalig!

Maara
Mineur
Mineur

Berichtdoor Maara » 13 jun 2007 09:02

Tja, dat komt ervan als mensen samen liedjes hupsen.
En het vergeet-mij-nietje dreef langzaam de top van de Andes op.
Tijdens jouw dagen van beproeving en lijden, zag je maar een paar voetafdrukken omdat Ik het was die je dan gedragen heeft.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 13 jun 2007 09:33

De troostdoos zorgde voor veel hilariteit, onbegrip en consternatie onder bepaalde groepen mensen. Zeker nadat men wat gekleurde sfeerverlichting had aangebracht was het een komen en gaan van druk fotograferende japanners en en kamikazepiloten.

Terug naar “Archief”